رائول پال این بخش رمزارزها را یک روند بزرگ بعدی نامید

رائول پال این بخش رمزارزها را یک روند بزرگ بعدی نامید

رائول پال (Raoul Pal)، تحلیلگر و سرمایه گذار مشهور، می گوید که او در حال وارد شدن به سرمایه گذاری هایی است که از آن به عنوان “دیوانگی مطلق” یاد می کند، زیرا آن ها بخشی از روند بزرگ بعدی هستند. مدیر سابق گلدمن ساکس در یک پست وبلاگ

جدید می‌گوید که با خرید یک میمون بی حوصله (Bored Ape) کم کم وارد بازار توکن های NFT می شود. به گفته پال، NFT‌هایی مانند مجموعه Bored Ape Yacht Club (BAYC) آغاز روند جدیدی از رونق گرفتن توکن های اجتماعی و نشان دهنده ارزشمند بودن دارایی های رمزارزی در بین مردم است.

“نظر من این است که آینده در توکن های اجتماعی نهفته است و این راه ادامه خواهد داشت. شما با جوامع NFT (یکی از هزاران مدل NFTها) شروع می کنید و سپس یک نمودار اجتماعی ایجاد می کنید. من در مورد پتانسیل توکن اجتماعی بالقوه در اطراف BAYC شنیده بودم، به طوری که من را خارج از زرق و برق جریان اخبار، به خود متمرکز کرده است.”

مدیرعامل Real Vision :

می‌گوید که فکر می‌کند توکن های اجتماعی در نهایت در بسیاری از جنبه‌های مختلف جامعه و اقتصاد ادغام خواهند شد. پال همچنین می‌گوید که بیت کوین نیز می‌تواند به عنوان یک رمزارز اجتماعی، فقط با یک جامعه متفاوت و ویژگی‌های متفاوت، جمع‌آوری شود.

“من فکر نمی‌کنم توکن‌های اجتماعی طرح‌هایی برای ثروتمند شدن سریع باشند، اما اگر جامعه ابزاری بسازد که ارزش طولانی‌مدت دارد، به آرامی ثروتمند می شوید. ابزار مفیدی برای یک جامعه پر جنب و جوش و در حال رشد و کمیتی قابل اندازه گیری را بسازید و در طول زمان ارزش ایجاد خواهید کرد، بطوریکه همه می توانند در آن شرکت کنند.”

توکن‌های اجتماعی در نهایت با بسیاری از وجه‌های جامعه و اقتصاد ادغام خواهد شد. همچنین پال گفت بیت کوین نیز می‌تواند به عنوان یک توکن اجتماعی قلمداد شود، تنها با جامعه و ویژگی‌هایی متفاوت.

از دیدگاه وی، توکن‌های اجتماعی روش‌های دستیابی سریع به ثروت نیستند، بلکه با این روش‌ها می‌توان به آرامی ثروتمند شد، چنانچه جامعه سودی که ارزش بلندمدت داشته باشد را کسب کند. وی گفت: سود کسب کنید، یک جامعه‌ی روبه‌رشد و پرجنب‎‌وجوش بسازید، و به اندازه کمبود ایجاد کنید. به این شکل، می‌توانید در طی زمان دارایی واقعی را به دست آورید. تمام افراد می‌توانند شرکت داشته باشند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.