صرافی بیکری سواپ چیست؟

صرافی بیکری سواپ چیست؟

احتمالاً پروژه‌هایی زیادی را با موضوع غذا در فضای دیفای دیده‌اید. یکی از ویژگی‌های همه این پروتکل‌ها مشابه هم است؛ اینکه کاربران لیکوئیدیتی ارائه می‌دهند و در عوض توکن به‌ دست می‌آورند. با وجود اینکه ممکن است بسیاری از مردم

دیفای را با بلاک چین اتریوم مرتبط بدانند، پروژه‌های بیشتری در اسمارت چین بایننس (BSC) در حال راه اندازی هستند و دلیلش هم کارمزد ارزان و زمان تایید سریع‎تر است.بیکری سواپ که یک صرافی غیر متمرکز ساخته شده روی اسمارت چین بایننس است. BakerySwap مدل بازارساز خودکار (AMM) را اتخاذ کرده که بسیاری از مردم آن را به واسطه طریق یونی سواپ می‌شناسند.

بیکری سواپ یکی از اولین پروژه‌هایی است که از اسمارت چین بایننس (BSC) برای ساخت یک بازار ساز خودکار صرافی غیر متمرکز استفاده کرد. همچنین این پلتفرم یکی از معدود پروژه‌های دیفای روی BSC است که استخرهای نقدینگی آلت کوین ارائه می‌دهد. مانند سایر پلتفرم‌هایی که از مدل بازارساز خودکار استفاده می‌کنند، در این صرافی هم هیچ دفتر سفارشی برای تطبیق خریداران و فروشنده‌ها وجود ندارد. در عوض کاربران در برابر یک استخر نقدینگی معامله می‌کنند. دارایی‌های موجود در هر استخر توسط پشتیبان‌ها و کاربران بیکری سواپ ارائه شده‌اند.

کاربرانی که به این استخرها نقدینگی اضافه کنند، در عوض بر اساس میزان سهمی که در استخر دارند توکن‌های تامین کننده نقدینگی (LP) دریافت می‌کنند. سپس آن‌ها می‌توانند این توکن‌های LP را به توکن‌های اصلی که قبلاً عرضه کرده بودند تبدیل کنند. این مقدار هم به سهم آنها از استخر بستگی دارد. آنها در مقابل تأمین کردن لیکوئیدیتی کارمزدهای معاملاتی دریافت می‌کنند.

ارز دیجیتال BAKE چیست؟ معرفی و بررسی صرافی غیر متمرکز بیکری سواپ

خرید از صرافی غیر متمرکز بیکری سواپ (BakerySwap)، با ارز دیجیتال BAKE و آینده قیمت آن آشنا می‌شویم. صرافی بیکری سواپ یک پروتکل دیفای است که روی اسمارت چین بایننس ساخته شده، توکن بومی آن ارز دیجیتال BAKE است و پاداش‌های رضایت بخشی ارائه می‌دهد. بیکری سواپ به‌ عنوان یک صرافی غیر متمرکز (DEX) کار می‌کند که مدل بازارساز خودکار (AMM) را اتخاذ کرده است. در این صرافی میتوانید استیک کنید، ترکیب‌های ان اف تی (NFT combos) خاص خود را ایجاد کنید

فارمینگ ارز دیجیتال BAKE

همانطور که از پلتفرمی با نام بیکری سواپ انتظار می‌رود، ارز دیجیتال بومی آن با نام بیک (BAKE) شناخته می‌شود. روش به دست آوردن ارز دیجیتال BAKE چیست؟ خب، شما می‌توانید با استیکینگ BAKE یا با ارائه نقدینگی برای یکی از استخرها و سپس استیکینگ توکن‌های استخر نقدینگی (BLP) این ارز دیجیتال را به‌ دست بیاورید.

برای مثال اگر برای استخر DOT-BNB نقدینگی تأمین کنید، توکن‌های استخر نقدینگی DOT-BNB را دریافت می‌کنید. سپس برای به‌دست آوردن ارز دیجیتال BAKE میتوانید توکن‌های BLP را استیک کنید. البته این امکان هم وجود دارد که به‌ جای فارمینگ توکن بیک فقط به ‌سادگی آن را در بازار باز خریداری کنید. بیایید صرافی بیکری سواپ را بیشتر تحلیل کنیم.

آموزش استفاده از صرافی بیکری سواپ

زمانی که از وب سایت صرافی بیکری سواپ بازدید کردید، لازم است برای باز کردن تمام ویژگی‌های آن یک کیف پول واجد شرایط را متصل کنید. پیشنهاد ما استفاده از MetaMask یا WalletConnect است. درست است که متامسک یک کیف پول مرتبط به اتریوم است اما این والت قادر است از اسمارت چین بایننس و برنامه‌های غیر متمرکز (DApp) آن به راحتی پشتیبانی کند. زمانی که همه چیز آماده شد، می‌توانید برای نمایش اطلاعات اضافی روی وب سایت قفل کیف پول خود را باز کنید.

استخرهای نقدینگی صرافی بیکری سواپ

در بیکری سواپ سهامداران ارز دیجیتال BAKE می‌توانند لیست هایی را مشاهده کنند که شبیه به منوهای غذایی هستند. اگر منوی نان (Bread) را انتخاب کنید، می‌توانید برای به‌دست آوردن ارز دیجیتال بیک توکن‌های BAKE بیشتری استیک کنید. از سوی دیگر، شما می‌توانید توکن‌های BLP مربوطه را در استخر محصولات پخته شده مثل دونات، وافل، نان رول، کروسان و… استیک کنید. به این نکته توجه داشته باشید که میزان بازگشت سرمایه (ROI) بالقوه برای هر گزینه متفاوت است.

اضافه کردن نقدینگی

فرآیند اضافه کردن نقدینگی در BakerySwap خیلی با صرافی یونی سواپ یا سایر پلتفرم‌های مشابه آن‌ها فرقی ندارد. ابتدا باید نقدینگی را به صرافی غیر متمرکز اضافه کنید و سپس هر دو توکن را برای مشارکت در یک استخر لیکوئیدیتی خاص عرضه کنید. زمانی که نقدینگی تأمین شد می‌توانید فارمینگ ارز دیجیتال BAKE را آغاز کنید.

سایر ویژگی‌های صرافی بیکری سواپ و ارز دیجیتال BAKE

تا اینجا ما در مورد عملکردهای اصلی صرافی بیکری سواپ صحبت کردیم، اما همه چیز به مواردی که ذکر شد ختم نمی‌شود! در این صرافی ویژگی‌های منحصر به فردتری هم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

یکی از این ویژگی‌ها سوپرمارکت ان اف تی است که همانطور که احتمالاً حدس زده‌اید در آن می‌توانید توکن‌های غیر مثلی کسب کنید. می‌توانید این توکن‌ها را به‌ عنوان حیوانات خانگی منحصر به فرد و دیجیتالی خود در بلاک چین در نظر بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این پلتفرم لانچ‌پد بیکری سواپ است. از این طریق می‌توانید به پروژه‌های جدیدی که بر روی اسمارت چین بایننس راه اندازی شده‌اند دسترسی پیدا کنید. با این حال برخلاف لانچ‌پد بایننس، این‌ها توکن‌های «معمولی» نیستند، بلکه ان اف تی هستند!

اولین عرضه اولیه صرافی غیر متمرکز برای Battle Pets بود؛ این یک پروتکل مبتنی بر بازی‌های نبرد حیوانات خانگی است که در آن بازیکنان می‌توانند حیوانات خانگی ان اف تی را بر روی اسمارت چین بایننس پروش دهند، مبادله کنند و با آن‌ها بجنگند.

استخر ترکیبی ان اف تی بیکری سواپ با ارز دیجیتال BAKE

بیکری سواپ این امکان را برای شما فراهم می‌کند که وعده‌های غذایی خاصی به نام NFT Combo ایجاد کنید. برای این کار لازم است که ارز دیجیتال BAKE را به ‌صورت تصادفی قفل کنید. هر چه BAKE بیشتری به کار ببرید، امکان ساخت سطوح بالاتری از NFT Combo را پیدا خواهید کرد. با این کار قدرت استیکینگ بیشتری به‌ دست خواهید آورد و زمانی که با توکن‌های BLP خود در حال فارمینگ هستید می‌توانید ارز بیک بیشتری هم کسب کنید.

در صرافی بیکری سواپ چهار نوع NFT Combo وجود دارد و هر یک از آن‌ها نیازمند مقدار متفاوتی ارز دیجیتال BAKE است:

ترکیب پایه: 10 تا 20 هزار BAKE ترکیب معمولی: 20 تا 50 هزار BAKE ترکیب لوکس: 50 تا 100 هزار BAKE ترکیب برتر: 100 هزار BAKE به یاد داشته باشید قدرت استیکینگی که از هر ترکیب دریافت می‌کنید منحصربه فرد است. این به مقدار ارز دیجیتال BAKE که قفل کرده‌اید و یک ضریب تصادفی بستگی دارد. بنابراین هر چه ارز بیک بیشتری سپرده گذاری کنید قدرت استیکینگ بالقوه هم بالاتر می‌رود.

صرافی بیکری سواپ یک اکوسیستم دیفای همه جانبه بر روی اسمارت چین بایننس است. تیم سازنده BakerySwap مطمئن هستند که خدمات آنها سریع، ارزان و خوشمزه است که شاید این از همه موارد مهم‌تر باشد! فرقی ندارد بخواهید توکن‌های BEP-20 را مبادله کنید، با استیکینگ ارز دیجیتال BAKE درآمد منفعل داشته باشید یا اینکه NFT Combo های خاص بسازید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.