همه چیز درباره بازی همستر کامبت (Hamster Kombat)

همه چیز درباره بازی همستر کامبت (Hamster Kombat)

همستر کامبت (Hamster Kombat) ستاره‌ای نوظهور در دنیای بازی‌های کریپتویی تلگرامی است که کاربران می‌توانند با فعالیت در آن، سکه‌های مجازی به‌دست آورند.

کد مورس روش جدیدی برای دریافت امتیاز در بازی همستر کامبت است که اخیرا به بازی اضافه شده و امتیازهای زیادی را به کاربران اعطا می‌کند.

آموزش بازی کریپتویی Hamster Kombat

برای شروع بازی Hamster Kombat و جمع‌آوری سکه‌های مجازی، ابتدا باید ربات تلگرامی پروژه را اجرا کنید. برای انجام این کار، به حساب کاربری تلگرام و همچنین لینک ربات نیاز دارید.

پس از ورود به ربات Hamster Kombat در تلگرام، متن خوش‌آمدگویی با گزینه‌ی شروع بازی نمایش داده می‌شود. روی Start ضربه بزنید تا به صفحه‌ی بازی انتقال داده شوید. در منوی پایین این بازی بخش‌های Exchange ،Mine ،Friends ،Earn و Airdrop را می‌بینیم.

Exchange

در بخش Exchange بازی Hamster Kombat که صفحه‌ی اصلی محسوب می‌شود، سکه‌ای بزرگ با نماد بازی یعنی همستر دیده می‌شود که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید سکه‌های مجازی جمع‌آوری کنید. در این صفحه اطلاعاتی مثل تعداد سکه‌های کسب‌ شده و موارد دیگر نیز نمایش داده می‌شوند.

با ضربه‌زدن روی Boost وارد بخش ارتقادهنده‌های بازی می‌شوید. در بالای صفحه‌ی Boost و زیر عنوان Free daily boosters گزینه‌ی Full energy را داریم که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید تا سقف مشخصی که با علامت رعدوبرق نشان داده‌ شده است، بی‌وقفه برای دریافت سکه ضربه بزنید. در بخش Boosters دو گزینه‌ی Multitap و Energy limit را داریم که به‌ترتیب برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی در ازای هر ضربه و افزایش ظرفیت انرژی به‌کار می‌روند.

بخش Mine

در قسمت Mine بازی می‌توانید با پرداخت مقداری از سکه‌های جمع‌آوری‌شده، کارت‌های استخراج خریداری کنید. با خرید هرکدام از این کارت‌ها به‌طور روزانه یا ساعتی و کاملاً خودکار سکه به‌دست خواهید آورد. به‌عنوان مثال در تصویر زیر با خرید کارت BTC Pair و پرداخت ۲۵۰ سکه، سیستم بازی هر ساعت به‌طور خودکار ۴۰ سکه به حسابتان اضافه خواهد کرد.

Friends ،Earn و Airdrop

با اشتراک‌گذاری لینک دعوت اختصاصی خود در بازی Hamster Kombat می‌توانید پاداش دریافت کنید که به‌صورت سکه به حساب شما اضافه خواهد شد. با هر دعوت موفق ۵٬۰۰۰ سکه‌ دریافت خواهید کرد و اگر کاربر مورد نظر حساب تلگرام پریمیوم داشته باشد، این پاداش به ۲۵٬۰۰۰ سکه افزایش خواهد یافت.

در بخش Earn با انجام کارهای ساده‌ای مثل عضویت در کانال یوتیوب بازی، عضویت در کانال تلگرام، صفحه‌ی ایکس (توییتر سابق) و موارد دیگر می‌توانید سکه‌های اضافه به‌عنوان پاداش دریافت کنید.

درنهایت بخش Airdrop را داریم که در آن مراحل رسیدن به ایردراپ واقعی بازی Hamster Kombat و وضعیت تکمیل آن‌ها را مشاهده می‌کنید. درحال‌حاضر بخش مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با بازارسازان و همکاری‌های کلیدی انجام شده‌اند و فقط مرحله‌ی لیست وظایف برای دریافت ایردراپ باقی مانده است.

فعال‌سازی کد مورس روزانه همستر کامبت

ابتدا در صفحه‌ی اصلی بازی، سه‌بار روی بخش Earn per tap در گوشه‌ی سمت‌راست بالا ضربه بزنید.

با انجام اینکار، پس‌زمینه‌ی آیکون همستر شما قرمز می‌شود و کادر Daily Cipher در زیر نشانگر درآمدتان ظاهر خواهد شد که جلوی آن یک میلیون سکه مشاهده می‌کنید. حالا شما آماده‌ی وارد کردن کد هستید.

نحوه ورود کد مورس در بازی همستر کامبت

کدهای مورس فقط با دو کاراکتر خط تیره و نقطه وارد می‌شوند. برای وارد کردن کد مورس خط‌تیره (-) لمس طولانی و برای نقطه (.) ضربه‌ی معمولی روی نمایشگر بزنید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.