آموزش فروش سریع در اپلیکیشن ارزفی

آموزش فروش سریع در اپلیکیشن ارزفی

برای فروش در اپلیکیشن ارزفی از قسمت پایین صفحه روی گزینه بازار ها کلیک نمایید و سپس گزینه سفارش سریع را انتخاب نمایید. در قسمت سفارش سریع به دو صورت (تومان و تتر) میتوانید فروش انجام دهید.

  • مرحله 1 فروش (معامله با تومان) :در قسمت سفارش سریع روی گزینه معامله با تومان را انتخاب نماببد سپس در قسمت جستجو، ارز مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

نکته : لطفا قبل از فروش، به حداقل مقدار فروش توجه نمایید. در کادر بالای صفحه حداقل مقدار فروش، قابل نمایش می باشد.

مقدار ارز یا مبلغ مورد نظر را انتخاب کنید بعداز ثبت فروش، مبلغ حاصل از فروش به حساب کاربری ارزفی شما انتقال داده می شود از قسمت مالی و حسابداری، تاریخچه فروش های خود را مشاهده کنید.

  • مرحله 2 فروش (معامله با تتر) : برای فروش با تتر، در قسمت جستجو، ارز مورد نظر را سرچ کرده و سپس در کادر اول مقدار مورد نظر را وارد نمایید در کادر دوم مبلغ تتری را به شما نمایش می دهد. بعداز ثبت فروش، ارزتتر به کیف پول ارزفی شما انتقال داده می شود از قسمت مالی و حسابداری، تاریخچه فروش های خود را مشاهده کنید.

  • برداشت ریالی :

برای برداشت ریالی در اپلیکیشن، پایین صفحه گزینه پروفایل را انتخاب نمایید سپس از قسمت مالی و حسابداری گزینه برداشت از اعتبار را انتخاب نمایید. در قسمت برداشت از اعتبار، در کادر اول مبلغ مورد نظر را وارد نمایید و در کادر دوم شماره شبا ثبت شده را انتخاب نمایید، بعد از ثبت، درخواست شما توسط واحد مربوطه بررسی و تایید خواهد شد، مبلغ طبق ساعات پایا بانک به حساب مورد نظر شما واریز خواهد شد. توجه: حداقل مبلغ برداشت 300.000 تومان میباشد

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.