آموزش فعال سازی کد دوعاملی

آموزش فعال سازی کد دوعاملی

برای فعال سازی کد دوعاملی از منوی پایین صفحه گزینه پروفایل را انتخاب کنید از قسمت حساب کاربری، روی گزینه کد شناسایی دوعاملی کلیک کنید و کد دو عاملی خود را فعال می کنید.

[

درصورتی که برنامه گوگل آتنتیکیتور را نصب ندارید میتوانید از گوگل پلی یا اپ استور دانلود نمایید. در مرحله بعد روی گزینه کد اعتبار سنجی کلیک نمایید در صورتی که ایمیل یا شماره همراه شما هر دو تایید شده باشد میتوانید از هر دو گزینه استفاده کنید و در صورتی که فقط یک مورد (تلفن همراه یا ایمیل ) تایید شده روی گزینه مورد نظر کلیک کنید.سپس روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

در صفحه بعد برای شما یک بارکد و یک کد قابل نمایش میباشد. سپس وارد برنامه گوگل آتنتیکیتور میشوید پایین صفحه سمت چپ روی گزینه به اضافه کلیک نمایید روی گزینه بارکد یا کد به دلخواه خود کلیک کنید در صورتی که روی بارکد کلیک کردین از صفحه کد دوعاملی سایت ارزفی بارکد را اسکن نمایید. در صورتی که روی گزینه کد کلیک کردین ، کدی که سایت ارزفی به شما نمایش داده است را به صورت کپی پیست وارد نمایید .

نکته : حتما در نظر داشته باشید کد را یک قسمت یادداشت کنید اگر زمانی برنامه گوگل آتنتیکیتور از گوشی شما به هر دلیلی حذف شود شما با کد بازیابی مجدد میتوانید کد دو عاملی خود را فعال نمایید.

در قسمت بعد بالای صفحه در کادر اول کدی که از برنامه گوگل آتنتیکیتور در اختیار شما گداشته میشود را وارد کنید و حتما توجه داشته باشید این کد را حتما در زمان زیر 30 ثانیه وارد کنید زیرا این کد یکبار مصرف و اعتبار آن تا 30 ثانیه میباشد.

در کادر دوم کد دریافتی که از طریق ایمیل یا تلفن همراه برای شما ارسال شده را وارد نمایید. در آخر روی گزینه ثبت کلیک کنید .کد دو عاملی شما با موفقیت فعال شده است. برای وارد شدن داخل کیف پول ارزفی روی گزینه حساب کاربری ، پنل کاربری ، کیف پول های من را کلیک نمایید .

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.