آموزش احراز هویت در سایت ارزفی(آپدیت جدید)

آموزش احراز هویت در سایت ارزفی(آپدیت جدید)

برای احراز هویت داخل سایت ارزفی ابتدا از قسمت حساب کاربری ، پنل کاربری ،گزینه احراز هویت را انتخاب میکنید بعد از ورود به پنل احراز هویت قوانین را مطالعه نمایید و گزینه قبول میکنم را انتخاب نمایید.

در قسمت احراز هویت در بخش ثبت اطلاعات فردی تمامی اطلاعات خود از جمله : نام و نام خانوادگی، شماره همراه یا ایمیل و شماره ثابت اختیاری است در صورت تمایل وارد نمایید سپس در صورتی که با شماره همراه ثبت نام کرده اید ایمیل، در صورتی که با ایمیل ثبت نام نموده اید شماره همراه خود را تایید نمایید. برای تایید شماره همراه یا ایمیل روی گزینه ارسال کد تایید کلیک کنید سپس کدی که به شماره همراه یا ایمیل شما ارساال شده را وارد کنید در آخر روی گزینه تایید کلیک نمایید. به این صورت ایمیل یا شماره همراه شما تایید میشود. بعد از گزینه ثبت وارد قسمت تکمیل مدارک میشوید. سپس در قسمت کارت ملی عکس از ( اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه یا اصل پاسپورت با حداقل 1 سال اعتبار) بارگذاری میکنید. نکته : عکس به صورت اسکن مورد قبول نمیباشد. کیفیت تصویر باید به گونه ای باشد که اطلاعات روی کارت شناسایی خوانا باشد.

در قسمت بعد عکسی از چهره خودتان مانند نمونه (یعنی روی کاغذ یادداشت می نمایید: اینجانب ..... به کد ملی .... ضمن مطالعه وقبول کلیه قوانین ارزفی، متعهد میگردم حساب کاربری و مدارک خود را به منظور خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اختیار سایر افراد قرار ندهم و مسئولیت تمام عواقب قانونی و واریزها، برداشت ها و مبادلات منتسب به حساب کاربری خود را میپذیرم.) به همراه اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه یا اصل پاسپورت با حداقل اعتبار ۱ ساله)

کیفیت تصویر باید به گونه ای باشد که اطلاعات روی کارت شناسایی خوانا باشد

متن نوشته باید به صورت دستنویس بوده(تایپ شده نباشد) و حتما دارای امضا و تاریخ باشد

کادر تصویر به گونه ای تنظیم کنید که مشخص باشد مدارک توسط شخص شما در دست گرفته شده است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.