آموزش فروش سریع و تبدیل ارز در سایت ارزفی (آپدیت جدید)

آموزش فروش سریع و تبدیل ارز در سایت ارزفی (آپدیت جدید)

برای فروش ارز داخل سایت ارزفی بالای صفحه گزینه سفارش سریع را انتخاب نمایید. شما به 2 روش میتوانید فروش سریع انجام دهید. به صورت معامله با تومان و روش دوم معامله با تتر،

فروش ارز به تومان و تتر:

فروش به تتر: گزینه معامله با تتر را انتخاب نمایید سپس در کادر اول ارز مورد نظر برای فروش را انتخاب کنید و مقدار موردنظر را وارد نمایید و سپس روی گزینه فروش کلیک نمایید. بلافاصله مقدار مورد نظر به دلار تتر وارد کیف پول ارزفی شما می شود.

فروش به تومان: گزینه معامله به تومان را انتخاب نمایید سپس در کادر اول ارز مورد نظر برای فروش و مقدار مورد نظر را وارد نمایید در آخر روی گزینه فروش کلیک نمایید درخواست فروش شما ثبت و بلافاصله مبلغ حاصل از فروش ارز به اعتبار کاربری شما در ارزفی افزوده میشود.

تبدیل ارز:

تبدیل ارز در زمانی انجام میشه که شما قصد فروش ارزی را دارید و با مقدار فروش آن میخواهید ارز دیگری خریداری کنید در این صورت میتوانید ارز اولیه برای فروش را به ارز مورد نظر برای خرید تبدیل نمایید. برای تبدیل ارز، بالای صفحه گزینه تبدیل را انتخاب نمایید، با توجه به حداقل ارز مورد نظر(اولیه) برای تبدیل،در کادر اول مقدار ارزی که می خواهید پرداخت نمایید را وارد کنید و در کادر دوم ارز مورد نظربرای تبدیل که می خواهید دریافت کنید را انتخاب نمایید. سپس روی گزینه تبدیل کلیک کنید. بلافاصله ارز مورد نظر وارد کیف پول ارزفی شما می شود.

برداشت ریالی:

برای برداشت اعتبار ریالی، بالای صفحه گزینه مالی را انتخاب نمایید سپس وارد قسمت برداشت ریالی شوید،در کادر اول مبلغ مورد نظر برای برداشت و در کادر دوم شماره شبایی که داخل سایت ثبت کرده را انتخاب نمایید پس از پراخت،درخواست شما توسط واحد مربوطه بررسی و تایید خواهد شد، مبلغ طبق ساعات پایا بانک به حساب مورد نظر شما واریز خواهد شد. توجه: حداقل مبلغ برداشت 300.000 تومان میباشد.

.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.