آموزش احراز هویت داخل سایت ارزفی

آموزش احراز هویت داخل سایت ارزفی

برای احراز هویت داخل سایت ارزفی ابتدا از قسمت حساب کاربری ، پنل کاربری ، احراز هویت خود را تکمیل کنید. درکادر اول نام و نام خاوادگی خود را کامل وارد نمایید و در کادر دوم کد ملی خود را وارد کنید.بعد از گزینه ثبت در صفحه بعد در قسمت کارت ملی عکس از

( اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه یا اصل پاسپورت با حداقل 1 سال اعتبار) بارگذاری میکنید. نکته : عکس به صورت اسکن مورد قبول نمیباشد. کیفیت تصویر باید به گونه ای باشد که اطلاعات روی کارت شناسایی خوانا باشد.

در قسمت بعد عکسی از چهره خودتان مانند نمونه (یعنی روی کاغذ یادداشت می نمایید: برای ارزفی اینجانب قوانین سایت ارزفی را مطالعه کرده و قبول می نمایم. و همراه کارت ملی یا اصل شناسنامه یا اصل پاسپورت با حداقل اعتبار ۱ ساله)

کیفیت تصویر باید به گونه ای باشد که اطلاعات روی کارت شناسایی خوانا باشد

متن نوشته باید به صورت دستنویس بوده(تایپ شده نباشد) و حتما دارای امضا و تاریخ باشد

کادر تصویر به گونه ای تنظیم کنید که مشخص باشد مدارک توسط شخص شما در دست گرفته شده است.

بعد از کلیک روی گزینه ثبت درصورتی که با ایمیل ثبت نام کرده اید در صفحه بعد شماره همراه خود را وارد نمایید و در صورتی که با شماره همراه ثبت نام کرده اید ایمیل خود را وارد کنید. برای تایید شماره همراه یا ایمیل روی گزینه ارسال کد تایید کلیک کنید سپس کدی که به شماره همراه یا ایمیل شما ارساال شده را وارد کنید. به این صورت ایمیل یا شماره همراه شما تایید میشود.

در قسمت بعد در کادر اول شماره کارت و در کادر دوم شماره شبا بدون ir و خط تیره وارد نمایید.

نکته: شماره کارت باید متعلق به حسابی باشد که به نام شماست, در غیر اینصورت تایید نمیشود.

شماره کارت را بدون فاصله و خط تیره وارد کنید

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.