حمایت مدیر ارشد سرمایه گذاری شرکت Blackrock از رمزارزها

حمایت مدیر ارشد سرمایه گذاری شرکت Blackrock از رمزارزها

ریک ریدر (Rick Rieder)، مدیر ارشد سرمایه گذاری (CIO) شرکت مدیریت دارایی Blackrock، در مصاحبه ای که با Yahoo Finance Live در روز پنجشنبه داشته، دیدگاه خود را در مورد بیت کوین و رمزارزها به اشتراک گذاشت. بلک راک با حدود 10 تریلیون دلار دارایی

تحت مدیریت (AUM) بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان است. فدرال رزرو این هفته نرخ بهره ی خود را 75 واحد افزایش داد که بزرگترین افزایش از سال 1994 (1373) بوده است. وقتی که از ریدر درباره واکنش رمزارزها به سیاست های انقباضی فدرال رزرو پرسیده شد. وی توضیح داد:

“من فکر می کنم مردم آن را ناچیز می بینند. وقتی نرخ‌ها را در چنین سطوح پایینی برای مدت زمانی طولانی نگه میدارید، وقتی سیاست را خیلی آسان نگه میگیرید، اهرم ها در سیستم ایجاد می شوند که «چگونه بازدهی سریع را بگیرم” و شما مقدار زیادی از اهرم ها را مشاهده می‌کنید که در اطراف کریپتو ایجاد شده و البته به سرعت از بین می رود.”

با این حال وی تاکید کرد:

“من هنوز فکر می کنم بیت کوین و کریپتو دارایی های بادوام هستند. این یک تجارت بادوام است، اما اندکی درمورد آن ها افراط شده است.”

رایدر توضیح می‌دهد: «این امر چندان شباهتی به حباب اینترنت ندارد. اگر به سال‌های 99 و 2000 برگردید، آیا اینترنت ایده بدی بود؟ نه، ایده بدی نبود. اما شما بیش از حد زیادی در مورد آن سر و صدا ایجاد کردید و فقط باید آن پویایی را از بین ببرید و من فکر می کنم که ما امروز شاهد آن هستیم. او خاطرنشان کرد: “بازارها پنج برابر سریعتر از بالا رفتن کاهش می‌یابند. به همین دلیل است که شما شاهد این آرامش باورنکردنی بودید.”

مدیر اجرایی بلک راک ضمن تکرار این نکته که هنوز فکر می‌کند بیت کوین و کریپتو دارایی های بادوامی هستند که “به روند خود ادامه می دهند”، اظهار داشت:

“من فکر می کنم یک کالیبراسیون مجدد سالم در حال انجام است. البته این یک سوال است که این کالیبراسیون مجدد چقدر پیش خواهد رفت.”

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.