آموزش خرید و فروش و تبدیل ارز در سایت ارزفی

آموزش خرید و فروش و تبدیل ارز در سایت ارزفی

برای خرید در سایت ارزفی ابتدا باید حساب کاربری خود را شارژ نموده سپس خرید خود را انجام دهید. ابتدا از قسمت حساب کاربری افزایش اعتبار برای مبالغ زیر 50 میلیون تومان از طریق پرداخت آنلاین و برای مبالغ بالای 50 میلیون تومان از طریق واریز بانکی اعتبار

حساب کاربری خود را شارژ می نمایید. نکته : نحوه واریز بانکی به این صورت می باشد : ابتدا مبلغ مورد نظر خود را به یکی از شماره حساب های داخل سایت از طریق بانک،همراه بانک واریز کرده سپس شماره پیگیری و عکس از رسید خود را در قسمت مربوطه آپلود می نمایید که پس از بررسی از سمت واحد مالی(در صورتی که واریز از طریق سیستم پایا صورت گرفته باشد هر زمان مبلغ به حساب سایت واریز شود) افزایش اعتبار صورت میگیرد و اعتبار کاربری شما شارژ می گردد .

.اخطار:شما تنها مجاز به پرداخت با کارت های تایید شده در منوی پروفایل که به نام خودتان می باشد هستید.

مرحله دوم :بعد از شارژ حساب کاربری وارد قسمت خرید و فروش میشوید مرحله اول :در قسمت خرید و فروش میتوانید از بین لیست تمامی ارزها، ارز مورد نظرتان را پیدا کرده برای خرید روبروی ارز مورد نظر روی گزینه خرید کلیک نمایید.

.نکته : لطفا قبل از خرید به حداقل مبلغ و مقدار خرید توجه نمایید. در پایین کادر حداقل مقدار خرید ، حداقل مبلغ خرید به تومان ، قیمت واحد ارز برای خرید و موجودی حساب کاربری شما به تومان قابل نمایش می باشد.

مقدار ارز یا مبلغ مورد نظر را انتخاب کنید بعداز ثبت خرید، ارزخریداری شده به کیف پول ارزفی شما انتقال داده می شود از قسمت دارایی ها میتوانید مقدار ارز خریداری شده داخل کیف پول ارزفی خود را مشاهده کنید.

نکته :در صورتی که تمایل دارید ارز مورد نظر را به کیف پول خارج از ارزفی انتقال دهید. بعد از خرید شما میتوانید از کیف پول های من، گزینه برداشت، ارز خود را به آدرس کیف پول مورد نظر خود انتقال دهید .

برای فروش مجدد روی گزینه خرید و فروش کلیک نمایید. ارز مورد نظر را از قسمت جستجو سرچ کنید رو بروی ارز مورد نظر روی گزینه فروش به ما کلیک کنید

حالت اول: در صورتیکه موجودی ارزی شما در کیف پول ارزفی قرار داشته باشد از قسمت خرید وفروش مقدار مورد نظر ارز خود را وارد نموده درخواست فروش شما ثبت و بلافاصله مبلغ حاصل از فروش ارز به اعتبار کاربری شما در ارزفی افزوده میشود. در صورت تمایل می توانید از قسمت برداشت ریالی شماره کارت خود را انتخاب کرده تا مبلغ به حساب بانکی شما(طبق ساعات پایا) واریز گردد .

حالت دوم: در صورتیکه موجودی شما در کیف پول خارج از ارزفی قرار داشته باشد ابتدا از قسمت واریز به کیف پول روی گزینه ایجاد آدرس کیف پول کلیک میکنید و آدرس کیف پول ارزفی خود را کپی کرده، ارز مورد نظر را به کیف پول خود در ارزفی انتقال میدهید سپس از طریق قسمت فروش مقدار مورد نظر ارز خود را وارد نموده درخواست فروش شما ثبت و بلافاصله مبلغ حاصل از فروش ارز به اعتبار کاربری شما در ارزفی افزوده میشود. در صورت تمایل می توانید از قسمت برداشت ریالی شماره کارت خود را انتخاب کرده تا مبلغ به حساب بانکی شما(طبق ساعات پایا) واریز گردد.

تبدیل ارز:

تبدیل ارز در زمانی انجام میشه که شما قصد فروش ارزی را دارید و با مقدار فروش آن میخواهید ارز دیگیری خریداری کنید در این صورت میتوانید ارز اولیه برای فروش را به ارز مورد نظر برای خرید تبدیل مینمایید.

برای تبدیل ارز از قسمت خرید یا فروش پایین صفحه با توجه با حداقل ارز مورد نظر(اولیه) برای تبدیل مقدار را وارد نمایید سپس روی گزینه تبدیل کلیک کنید. مجدد از قسمت دارایی ها میتوانید موجودی خود را مشاهده کنید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.