آموزش ثبت نام در سایت ارزفی

آموزش ثبت نام در سایت ارزفی

برای ایجاد حساب کاربری داخل سایت ارزفی از دو طریق شماره همراه و آدرس ایمیل ( جیمیل یا یاهو ) میتوانیدعضویت خود را ثبت نمایید . ابتدا در صفحه اصلی بالای صفحه سمت چپ روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

برای ثبت نام با شماره همراه : بالای کادر روی گزینه ثبت نام با تلفن همراه کلیک کنید سپس در کادر اول شماره همراه خود را ثبت نمایید.

ثبت نام با ایمیل : بالای کادر روی گزینه ثبت نام با ایمیل کلیک کنید و در کادر اول ایمیل ، یاهو یا جیمیل مورد نظر را ثبت نمایید.

در کادر دوم در صورت داشتن کد معرف (در صورت داشتن کد معرف از سمت شخصی که سایت ارزفی را به شما معرفی کرده است) وارد می نمایید لازم به ذکر است وارد کردن کد معرف الزامی نمی باشد . سپس روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

در مرحله بعد : در صورت ثبت نام با تلفن همراه کدی که به شماره همراه مورد نظر از طریق اس ام اس ارسال شده است را ثبت مینمایید. در صورت ثبت نام با ایمیل : کدی که به ایمیل ، جیمیل یا یاهو ارسال شده است را وارد مینمایید.

در قسمت رمز عبور رمز عبور انتخابی خود را که میتواند اعداد ، حروف و یا ترکیبی از اعداد ، حروف و علامت باشد را وارد نموده سپس روی گزینه ادامه کلیک نمایید به این ترتیب ثبت نام شما داخل سایت ارزفی با موفقیت انجام می گردد .

نکته : با انجام ثبت نام اولیه شما می توانید از تمامی امکانات سایت ( کیف پول ارزفی و تبدیل ارزها یه یکدیگر) به جز خدمات برداشت ریالی یا برداشت ارزی بدون انجام مراحل احراز هویت برخوردار گردید .

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.