آموزش خرید سریع در اپلیکیشن ارزفی

آموزش خرید سریع در اپلیکیشن ارزفی

برای خرید داخل اپلیکیشن ارزفی ابتدا از قسمت پروفایل روی گزینه مالی و حسابداری کلیک نمایید، افزایش اعتبار را انتخاب نمایید و حساب کاربری خود را شارژ نمایید برای شارژ حساب از دو قسمت، برای مبالغ کمتر از 25 میلیون تومان

از طریق پرداخت آنلاین و برای مبالغ بالای 25 میلیون تومان از طریق واریز بانکی اعتبارحساب کاربری خود را شارژ می نمایید. نکته : نحوه واریز بانکی به این صورت می باشد : ابتدا مبلغ مورد نظر خود را به یکی از شماره حساب هایا شما ره شبا واریز میکنید سپس شماره پیگیری و عکس از رسید خود را در قسمت مربوطه آپلود می نمایید که پس از بررسی از سمت واحد مالی(در صورتی که واریز از طریق سیستم پایا صورت گرفته باشد هر زمان مبلغ به حساب سایت واریز شود) افزایش اعتبار صورت میگیرد و اعتبار کاربری شما شارژ می گردد . اخطار:شما تنها مجاز به پرداخت با کارت های تایید شده در منوی پروفایل که به نام خودتان می باشد هستید.

مرحله سوم :بعد از شارژ حساب کاربری از قسمت پایین صفحه روی گزینه بازار ها کلیک نمایید و سپس گزینه سفارش سریع را انتخاب نمایید. در قسمت سفارش سریع به دو صورت (تومان و تتر) میتوانید خرید انجام دهید مرحله 1 خرید (معامله با تومان) :در قسمت سفارش سریع روی گزینه معامله با تومان را انتخاب نماببد سپس در قسمت جستجو، ارز مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

نکته : لطفا قبل از خرید به حداقل مقدار خرید توجه نمایید. در کادر بالای صفحه حداقل مقدار خرید،قابل نمایش می باشد.

مقدار ارز یا مبلغ مورد نظر را انتخاب کنید بعداز ثبت خرید، ارزخریداری شده به کیف پول ارزفی شما انتقال داده می شود از قسمت مالی و حسابداری، تاریخچه خریدهای خود را مشاهده کنید.

مرحله 2 خرید (معامله با تتر) : برای خرید با تترداخل کیف پول ارزفی خود، باید موجودی تتر داشته باشید. در قسمت جستجو، ارز مورد نظر را سرچ کرده و سپس در کادر اول مبلغ مورد نظر را معادل با تتر وارد نمایید یا در کادر دوم مقدار ارز مورد نظر برای خرید را وارد نمایید. بعداز ثبت خرید، ارزخریداری شده به کیف پول ارزفی شما انتقال داده می شود از قسمت مالی و حسابداری، تاریخچه خریدهای خود را مشاهده کنید. سپس میتوانید مقدار ارز خریداری شده داخل کیف پول ارزفی خود را مشاهده کنید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.