دستگاه های نظارتی آمریکا برای کنترل رمز ارزها همکاری می کنند

دستگاه های نظارتی آمریکا برای کنترل رمز ارزها همکاری می کنند

مایکل هسو(Michael Hsu)، سرپرست شورای کنترل نرخ کل ارز(OCC)، خواهان همکاری بیشتر بین آژانس ها در ایجاد دستورالعمل های نظارتی پیرامون رمز ارز ها است. مایکل هسو اظهار داشت که آژانس های نظارتی در ایالات متحده باید

“یک محدوده نظارتی” را برای دارایی های دیجیتال و رمز ارز ها ایجاد کنند. مایکل هسو در مصاحبه ای با فایننشال تایمز(Financial Times) اظهار داشت: دستگاه های نظارتی ایالات متحده با تأکید بر به حداقل رساندن ریسک های مرتبط با سرمایه گذاران و مصرف کنندگان، تلاش می کنند در کنترل بخش دارایی های رمز ارزها، نقش فعال تری داشته باشند. هسو گفت: “با هماهنگی بین آژانس ها به این هدف می رسیم.”، و افزود: “در صحبت با برخی از همتایان من، علاقه به هماهنگی، بیشتر از علاقه به رسیدن این اهداف وجود دارد.”

هسو خاطر نشان کرد که اولین جلسه تیم “پرسرعت” متمرکز بر رمز ارزها در اوایل ماه جاری برگزار شد. این تیم متشکل از نمایندگانی از فدرال رزرو، شرکت بیمه سپرده گذاری فدرال و دفتر نظارت بر امور مالی است.

هسو :

این گروه را “كوچك” اما “ارشد” توصیف كرد و افزود كه این گروه به جای تدوین سیاست، وظیفه دارد “ایده هایی را برای بررسی در آژانس ها ” ارائه دهد. هسو با تأکید بر سرعت رشد و نوآوری در بخش رمز ارزها، اظهار داشت که عدم اقدام در حال حاضر، فقط کنترل این فضا را در آینده سخت تر می کند:

هسو فقط فکر ایالات متحده را فاقد رهنمودهای نظارتی قوی در مورد دارایی های رمز ارزها نمی داند، گری گنسلر (Gensler)رئیس بورس و اوراق بهادار(SEC)، ماه های گذشته در حالی که در یکی از جلسات مجلس صحبت می کرد، “شکاف سیستم فعلی” را در مورد رمز ارزها مورد توجه قرار داد.

جنسلر خاطرنشان كرد كه وزارت خزانه داری آمریكا اخیراً “صنعت مبارزه با پولشویی و محافظت در برابر فعالیتهای غیرقانونی” را در صنعت دارایی های رمز ارز هامتمركز كرده است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.