رمزارز جدید Jupiter (JUP) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمزارز جدید Jupiter (JUP) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

ژوپیتر (Jupiter)، که با نام مشتری هم شناخته می‌شود، فقط یک ارز دیجیتال ساده نیست. بلکه یک پلتفرم پیشرفته است که از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند تا امنیت، کارآمدی و استقلال کاربران را تامین کند.

بلاک چین ژوپیتر که با هدف ساخت دنیایی دیجیتالی قابل دسترس‌تر و غیرمتمرکز طراحی شده، به عنوان پایه‌ای برای برنامه‌های مختلف از جمله خدمات پیام‌رسانی محرمانه تا راه‌حل‌های امنیتی برای کسب‌وکارها عمل می‌کند. این پروژه به شدت به امنیت و غیرمتمرکزسازی اینترنت تعهد دارد.

قلب تپنده ژوپیتر (Jupiter)، فناوری بلاک چین قدرتمند آن است که بر بستر سولاناست. شبکه مشتری که برای قابلیت گسترش طراحی شده، می‌تواند تعداد زیادی تراکنش را بدون کاهش سرعت یا امنیت پشتیبانی کند. ژوپیتر (Jupiter) با استفاده از مکانیسم‌های توافق جدید و پروتکل‌های رمزنگاری اطمینان می‌دهد که هر تراکنشی امن و خصوصی باشد. این دقت فنی ژوپیتر (Jupiter) را از دیگر ارزهای دیجیتال متمایز می‌کند و آینده‌ای قابل اطمینان و پیشرفته را نوید می‌دهد.

بررسی عملکرد بازار ژوپیتر (Jupiter) نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال دارای پتانسیل زیادی است. با وجود نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، ژوپیتر (Jupiter) توانسته استثبات و رشد قابل توجهی داشته باشد، که این به زیربنای فناوری محکم و حمایت جامعه‌اش برمی‌گردد. بررسی‌های مقایسه‌ای با سایر ارزهای دیجیتال، مزیت‌های رقابتی ژوپیتر (Jupiter) را نشان می‌دهد و آن را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کند.

ژوپیتر مبتنی بر سولانا یک تجمیع‌کننده صرافی غیرمتمرکز است که امکان سواپ، ثبت لیمیت اوردر و استفاده از استراتژی میانگین هزینه دلاری را برای توکن‌های شبکه سولانا، فراهم می‌کند.

در این میان، به گفته یکی از مدیران بنیاد سولانا، ایردراپ ژوپیتر، یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌هایی است که تاکنون در سولانا رخ داده و این ایردراپ بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

خرید و فروش رمزارز JUP در ارزفی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.