رمزارز جدید Altlayer (ALT) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمزارز جدید Altlayer (ALT) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

AltLayer یک پروتکل باز و غیرمتمرکز برای جمع‌بندی است. AltLayer ایده جدیدی از Restaked Rollups را گرد هم می آورد که از هر پشته جمع آوری مانند OP Stack، Arbitrum Orbit، Polygon CDK، ZK Stack

و غیره استفاده می کند و امنیت، تمرکززدایی، قابلیت همکاری و سرعت رمزنگاری-اقتصادی را برای آنها فراهم می کند. نهایی شدن با استفاده از مکانیسم بازسازی مجدد

ALT توکن ابزار اصلی AltLayer است و در توابع زیر استفاده می شود:

اوراق قرضه اقتصادی: توکن ALT در کنار دارایی های ذخیره شده مجدد برای تامین سهام اقتصادی استفاده می شود. در صورت شناسایی یک رفتار مخرب، می توان این سهام را کاهش داد.

حاکمیت: دارندگان توکن ALT می توانند در مورد تصمیمات حاکمیتی رای دهند.

تشویق پروتکل: اپراتورها در اکوسیستم AltLayer می توانند توکن های ALT را به عنوان پاداش برای خدمات خود به دست آورند.

هزینه های پروتکل: شرکت کنندگان شبکه باید برای خدمات درون شبکه ای در توکن های ALT پرداخت کنند.

پیشنهاد اصلی AltLayer از مجموعه‌های بازنویسی شده شامل سه محصول کلیدی است:

VITAL: یک سرویس معتبر معتبر (AVS)، که در آن اپراتورها بلوک‌ها و حالت‌های مربوطه را که توسط ترتیب‌دهنده جمع‌بندی انجام می‌شوند تأیید می‌کنند و در صورت لزوم چالش‌های اثبات تقلب را مطرح می‌کنند.

MACH: پروتکلی برای ارائه نهایی سریع‌تر به جمع‌آوری‌ها با اجازه دادن به اپراتورها برای بازپس‌گیری دارایی‌های مبتنی بر اتریوم برای پشتیبانی از هرگونه ادعا در وضعیت جمع‌آوری.

SQUAD: ارائه توالی غیرمتمرکز با پشتوانه اقتصادی. توالی‌یابی غیرمتمرکز نگرانی‌های کوتاه‌مدت، MEV بد، استخراج اجاره و سایر مسائل مرتبط با مجموعه‌هایی را که با یک توالی‌سنج کار می‌کنند، حذف می‌کند.

خرید و فروش رمزارز ALT در ارزفی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.