رمزارز جدید ZKFair (ZKF) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمزارز جدید ZKFair (ZKF) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

ZKFair اولین انجمن ZK-L2 مبتنی بر Polygon CDK و Celestia DA است که توسط Lumoz، یک ارائه‌دهنده ZK-RaaS طراحی شده است. ZKFair از استیبل کوین USDC به عنوان توکن گاز استفاده می کند. ZKFair 100% سازگاری EVM، عملکرد استثنایی، حداقل هزینه و امنیت قوی را تضمین می کند.

چرا ما به ZKFair نیاز داریم؟

در اکوسیستم اتریوم امروزی، فناوری ZK-Rollup به عنوان یک راه حل حیاتی برای افزایش مقیاس‌پذیری و کاهش هزینه‌های تراکنش مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، اکثر پروژه های ZK-Rollup یک مشکل مشترک دارند: بی عدالتی. این پروژه ها علیرغم عدم صدور توکن، سود پرسودی از کارمزد تراکنش های کاربران می برند. کاربران مکرراً در این پلتفرم‌ها شرکت می‌کنند و هزینه‌های گاز قابل‌توجهی را برای هر تراکنش می‌پردازند، اما هیچ تعهد قابل‌توجهی به پاداش‌های متقابل دریافت نمی‌کنند. علاوه بر این، این پروژه‌های ZK-Rollup به طور کامل توسط تیم‌های متمرکز کنترل می‌شوند، و جامعه را قادر به مشارکت در عملیات و حاکمیت نمی‌کند، بنابراین کاربران عادی از مزایای قانونی آنها محروم می‌شوند. از این رو، نیاز فوری به نوع جدیدی از پروژه ZK-Rollup وجود دارد، پروژه‌ای که کاملاً توسط جامعه هدایت می‌شود و بر اصول انصاف و شفافیت متمرکز است و در عین حال بازدهی را برای کاربران فراهم می‌کند و امکان حکومتداری غیرمتمرکز را فراهم می‌کند.

توزیع توکن های ZKF (TBD) توکن ZKF به عنوان توکن حاکمیتی ZKFair عمل می کند. دارندگان توکن ZKF حق دارند در حکمرانی غیرمتمرکز ZKFair، از جمله انتخاب نمایندگان حاکمیت جامعه و تصمیم گیری نهایی در مورد موضوعات اصلی، در کنار حق اشتراک هزینه گاز L2 شرکت کنند.

خرید و فروش رمزارز ZKF در ارزفی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.