رمزارز جدید NFPrompt (NFP) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمزارز جدید NFPrompt (NFP) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

NFPrompt یک پلتفرم UGC مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای نسل جدید سازندگان Web3 طراحی شده است. این یک پلت فرم همه کاره با قدرت ایجاد هوش مصنوعی، جامعه اجتماعی و تجاری سازی است.

NFP توکن اصلی NFPrompt است و در توابع زیر استفاده می شود:

Staking: کاربران می توانند برای کسب سهمی از هزینه پلتفرم، NFP دلار را به اشتراک بگذارند. کاربران برای کسب رای باید $NFP را به اشتراک بگذارند. آنها می توانند به هنرهای مورد علاقه خود رای دهند و در مسابقات خلاقانه شرکت کنند تا جوایزی کسب کنند.

  • پرداخت: کاربران برای ایجاد NFTهای تصویر/ویدئو/pfp/موسیقی باید NFP دلار مصرف کنند. برندها یا پروژه ها از توکن های $NFP برای پرداخت هزینه مسابقه ایجاد تم استفاده می کنند.
  • جوایز تطبیق کمپین: پلتفرم NFP با استفاده از $NFP جوایز حامیان مالی را مطابقت می‌دهد تا استخر جوایز بزرگ‌تری برای کاربران ایجاد کند.
  • انجمن: اینفلوئنسرها از $NFP برای خرید مجموعه های امضا در سیستم SocialFi استفاده می کنند. آنها همچنین می توانند از آن برای تبلیغ محتوای خود استفاده کنند.
  • حاکمیت: دارندگان NFP می توانند در مدیریت آینده NFPrompt شرکت کنند.

این پروژه از اجزای اصلی زیر تشکیل شده است که با هم کار می کنند:

  • ایجاد مبتنی بر هوش مصنوعی: NFPrompt 5 ابزار مختلف ایجاد مبتنی بر هوش مصنوعی مانند تصاویر، ویدیوها، pfp، موسیقی را فراهم می کند تا ایجاد NFT را بدون دردسر و در دسترس همگان قرار دهد.

  • جامعه سازندگان: NFPrompt بستری را برای کاربران فراهم می کند تا آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی را کشف کنند و کانالی برای سازندگان و تأثیرگذاران برای ارتباط با طرفداران آن، به اشتراک گذاری محتوای انحصاری و اطلاعات ارزشمند فراهم می کند.

  • بازار AI NFT: NFT ایجاد شده در NFPrompt را می توان در BNBChain و opBnB خرید و فروخت.

  • مسابقه ایجاد تم: مسابقه ایجاد تم NFPrompt به پروژه‌ها کمک می‌کند تا برند خود را گسترش دهند و کاربران را تشویق می‌کند تا از طریق هزینه‌های بازاریابی ارائه‌شده توسط مشتری، ایجاد کنند.

خرید و فروش رمزارز NFPدر ارزفی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.