رمزارز جدید Chainflip (FLIP) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمزارز جدید Chainflip (FLIP) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

پلتفرم چین‌فلیپ با استفاده از زبان برنامه نویسی Rust توسعه یافته و براساس طراحی نسخه سوم یونی‌سواپ در بلاک چین اتریوم است. این پلتفرم خود را یک بازارساز خودکار JIT (درست به موقع) معرفی می کند که هدف آن افزایش بازدهی و کاهش اسلیپیج (Slippage) است.

اسلیپیج اختلاف بین قیمت مورد انتظار قبل از اجرای سفارش با قیمت واقعی که سفارش در آن اجرا شده است. با وجود پلتفرم های مبادله بین زنجیره ای مانند چین‌فلیپ، دیگر نیازی به پل های بین زنجیره ای یا رپد کردن توکن ها نیست. وسعه دهندگان پروتکل غیرمتمرکز تورچین (THORChain) از چین‌فلیپ تمجید کردند و در پلتفرم ایکس گفتند که با آن همکاری خواهند کرد تا “تسلط صرافی های متمرکز فعلی را از بین ببرند. “

پلتفرم چین‌فلیپ در یک دور جمع آوری سرمایه در سال 2021 که توسط “Framework Ventures” انجام شد. Chainflip یک AMM متقابل زنجیره ای است که امکان مبادله دارایی های بومی را بدون توکن های پیچیده یا کیف پول های تخصصی فراهم می کند. با توجه به افزایش محبوبیت رمزارزها و در پی آن افزایش تعداد فعالین این حوزه، تعداد پروژه‌های رمزارزی جدید به طور روزافزونی در حال افزایش است. هر یک از این پروژه‌ها با هدف خاصی ایجاد شده‌اند و در تلاش هستند تا یکی از مشکلات یا کمبودهای شبکه‌های قبلی را از میان بردارند. در این صفحه قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال Chainflip و بررسی اطلاعات آن بپردازیم. ارز دیجیتال Chainflip، یکی از رمزارزهایی است که با هدف از میان بردن یکی دیگر از مشکلات شبکه‌های فعلی روی کار آمده است. در حال حاضر ارز دیجیتال Chainflip دارای رتبه 341 در میان لیست ارزهای دیجیتال موجود است و رفته رفته سعی دارد تا با دیگر کوین‌های هم تراز خود به رقابت بپردازد.

خرید و فروش رمزارز FLIPدر ارزفی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.