رمزارز جدید Walken (WLKN) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

 رمزارز جدید Walken (WLKN) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

Walken (WLKN) برنامه شاخص اکوسیستم Cuze و یک بازی بلاک چین در شبکه Solana است که سبک زندگی سالم، بازی و رمزنگاری را به هم متصل می کند.

این بازی همراه با بازی‌های هیبر-کژوال ماهواره‌ای که توسط وب 3 ارائه می‌شوند، یک اکوسیستم قوی و پایدار را تشکیل می‌دهد که هزاران تجربه متنوع را به بازیکنان ارائه می‌دهد و کسب درآمد از مهارت‌های بازی آنها را افزایش می‌دهد.

در Walken، بازیکنان صاحب شخصیت‌های بازی NFT به نام CAthletes هستند و در رشته‌های دویدن برای کسب پاداش با هم رقابت می‌کنند. این بازی از مفاهیم محبوب GameFi استفاده می کند، جایی که بازیکنان می توانند توکن های درون برنامه ای (GEM) کسب کنند و برای WLKN، نشانه بومی اکوسیستم Walken رقابت کنند.

این پروژه با پلتفرم‌های DeFi ادغام شده است و بازیکنان مبتدی را به استفاده از خدمات غیرمتمرکز تشویق می‌کند، از تجربه بازی بهره می‌برند و آنها را تشویق می‌کند تا از یک سبک زندگی فعال درآمد بیشتری کسب کنند. با نگاهی به آینده، تیم Walken قصد دارد یک کیف پول DeFi را معرفی کند و به توسعه دهندگان قدرت دهد تا dApps خود را به کار گیرند و نوآوری را در اکوسیستم تقویت کنند.

خرید و فروش رمزارز WLKN در ارزفی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.