رمزارز جدید Pyth Network (PYTH) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمزارز جدید Pyth Network (PYTH) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

شبکه Pyth بزرگترین اوراکل شخص اول برای داده های مالی جهان است. از بیش از 300 فید قیمت در زمان واقعی در کلاس های دارایی اصلی از جمله

دارایی های دیجیتال، سهام، ETF، FX و کالاها پشتیبانی می کند. این شبکه شامل برخی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها، بازارسازان و ارائه‌دهندگان خدمات مالی در جهان است که داده‌های قیمت اختصاصی خود را روی زنجیره برای تجمیع و توزیع در برنامه‌های کاربردی قرارداد هوشمند مشارکت می‌دهند.

به لطف طراحی نوآورانه pull oracle شبکه Pyth، برنامه‌های کاربردی می‌توانند بدون زحمت آخرین قیمت را بر اساس تقاضا بر روی بلاک چین بومی خود بکشند. در کمتر از یک سال از راه اندازی مدل کشش متقاطع خود، این شبکه بیش از 1 میلیارد دلار ارزش کل را تضمین کرده است. شبکه Pyth توسط پروتکل‌های DeFi بیش از 70 میلیارد دلار در حجم معاملات و در بیش از 200 برنامه کاربردی استفاده شده است.

شبکه Pyth پروتکلی است که به فعالان بازار اجازه می‌دهد تا داده‌های قیمت را در زنجیره برای استفاده از قراردادهای هوشمند منتشر کنند. پروتکل تعاملی است بین:

ارائه دهندگان داده، که اطلاعات قیمت اختصاصی خود را به برنامه Oracle Pyth ارسال می کنند. شبکه Pyth چندین ارائه دهنده داده برای هر فید قیمت دارد تا دقت و استحکام سیستم را بهبود بخشد.

خرید و فروش رمزارز PYTH در ارزفی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.