رمزارز جدید Toncoin (TON) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمزارز جدید Toncoin (TON) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

Toncoin (TON) یک بلاک چین لایه 1 غیرمتمرکز است که در سال 2018 توسط پلت فرم پیام رسانی رمزگذاری شده تلگرام توسعه یافت. این پروژه پس از آن رها شد، توسط بنیاد TON تصاحب شد و از "شبکه باز تلگرام" به "شبکه باز" تغییر نام داد.

از سال 2020، این فناوری به لطف یک گروه غیرتجاری از حامیان و یک جامعه مستقل از علاقه مندان که خود را بنیاد TON نامیده اند، در حال توسعه است. Toncoin که قبلاً به عنوان Gram شناخته می شد، ارز دیجیتال بومی شبکه TON است.

ایده اصلی ادغام TON در یک برنامه کاربردی آسان بود که به کاربران امکان خرید/ارسال/ذخیره وجوه را می داد. مشتریان کارمزد تراکنش را می پردازند و از TON برای تسویه پرداخت ها یا اعتبارسنجی تراکنش ها استفاده می کنند. Toncoin از مدل اجماع اثبات سهام (PoS) برای مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان شبکه استفاده می کند. به گفته وب سایت پروژه، این پلتفرم خدمات پرداخت سریع، شفاف و ایمن را به مشتریان خود ارائه می دهد که تراکنش ها را با حداقل کارمزد و برنامه های شخص ثالث تسهیل می کند.

ماموریت توسعه دهندگان ایجاد یک اکوسیستم کامل با ذخیره سازی غیرمتمرکز، خدمات غیرمتمرکز، یک سیستم نام دامنه (معادل DNS)، یک شبکه ناشناس، یک پلت فرم پرداخت فوری، و پردازش تراکنش های مقرون به صرفه/سریع است.

شبکه باز یک بلاک چین جامعه محور با معماری انعطاف پذیر و تمرکز بر خدمت به مصرف کننده معمولی است. TON به دلیل پردازش سریع / اعتبارسنجی تراکنش ها در ثانیه (TPS) برجسته است. در سپتامبر 2021، این شبکه یک رکورد جهانی 55000 TPS را در طول یک مسابقه پردازش کرد، اگرچه TPS فعلی می تواند صدها هزار یا حتی میلیون باشد. این ویژگی به پروژه اجازه می دهد تا به سرعت رشد کند و در عین حال از کاهش عملکرد جلوگیری کند. در عین حال، این پروژه به محیط زیست آسیب نمی رساند.

خرید و فروش رمزارز TON در ارزفی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.