رمزارز جدید Aptos (APT) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمزارز جدید Aptos (APT) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

Aptos یک بلاک چین اثبات سهام (PoS) لایه 1 است که از یک زبان برنامه نویسی قرارداد هوشمند جدید به نام Move استفاده می کند، یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر Rust که به طور مستقل توسط مهندسان بلاک چین Diem متا (فیسبوک سابق) توسعه یافته است.

چشم انداز Aptos یک بلاک چین است که پذیرش جریان اصلی را به وب 3 می آورد و اکوسیستمی از DApps را برای حل مشکلات کاربر در دنیای واقعی توانمند می کند.

توسعه دهندگان آپتوس این پروژه را به شکلی طراحی کرده‌اند تا سرمایه‌گذاران بتوانند به راحتی و با روشی امن دارایی خود را بازیابی کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پروژه ارز دیجیتال آپتوس سازگاری بالا این پروژه با فناوری‌های نوین می‌باشد که این موضوع باعث محبوبیت هر چه بیشتر پروژه آپتوس شده است. به طور مثال آپتوس از قراردادهای هوشمند و بسیاری از توکن‌های غیرمثلی پشتیبانی می‌کند و امکان راه‌اندازی بسیاری از پروژه‌های غیرمتمرکز بر روی بلاک‌چین آپتوس امکان پذیر است.

بلاک چین PoS می‌تواند از طریق اجرای موازی به بیش از 150000 تراکنش در ثانیه (tps) دست یابد.

در مارس 2022، Aptos 200 میلیون دلار در یک دور اولیه به رهبری شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz (a16z) جمع آوری کرد. دیگر شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال مانند Tiger Global و Multicoin Capital در دور تأمین مالی شرکت کردند. به‌زودی تا جولای، این استارت‌آپ 150 میلیون دلار دیگر در دور سری A به رهبری FTX Ventures و Jump Crypto از Sam Bankman-Fried جمع‌آوری کرد.

در واقع، Aptos می‌خواهد بلاکچینی باشد که پذیرش وب ۳ را آسان‌تر می‌کند. اپتوس این کار را با ایجاد اکوسیستمی انجام می‌دهد که مشکلات اصلی سایر بلاکچین‌ها را حل کرده است. این مشکلات شامل مواردی مانند سه‌گانه بلاکچین (مقیاس‌پذیری، امنیت و عدم تمرکز) و… است.

با پروژه رمز ارز Aptos، توسعه‌دهندگان می‌توانند قراردادهای هوشمند خود را با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Move کدنویسی کنند. این زبان برنامه‌نویسی تضمین می‌کند که قراردادهای هوشمند می‌توانند ایمن و سریع اجرا شوند. شبکه آپتوس می‌تواند تعداد زیادی تراکنش را انجام دهد که این امر منجر به پردازش سریع تراکنش‌ها می‌شود. آپتوس معتقد است که این توان عملیاتی بالا امکان‌پذیر است؛ چراکه در آن تراکنش‌‎ها به‌صورت موازی پردازش می‌شوند.

همچنین توسعه‌دهندگان در ارز دیجیتال اپتوس از تکنیک‌های مختلفی استفاده کرده‌اند که عملکرد و تمرکززدایی را بهینه می‌کند. این شبکه همچنین شهرت و اعتبار گره‌های اعتبارسنج را دنبال می‌کند. آن‌ها برای پردازش تراکنش‌ها تا حدی بر اساس شهرت خود انتخاب می‌شوند. ازاین‌رو برخی تحلیل‌گران می‌گویند که همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود ارز دیجیتال اپتوس بسیار سریع‌تر، امن‌تر و مقیاس‌پذیرتر از رقبای خود باشد.

خرید و فروش رمزارز Aptos در ارزفی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.