رمزارز جدید Streamr (DATA) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمزارز جدید Streamr (DATA) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

Streamr (DATA) یک پروژه منبع باز و پلت فرم غیرمتمرکز است که به جای اعتماد به رمزنگاری متکی است. این یک زیرساخت داده در زمان واقعی P2P است که بستر و ابزارهایی را برای اقتصاد داده جدید در خود جای داده است.

پشته فناوری شامل یک شبکه پیام رسانی بلادرنگ مقیاس پذیر (pub/sub) است که بر روی رایانه های سراسر جهان میزبانی می شود، یک بازار برای تجارت/فروش داده و مجموعه ای از ابزارها برای کار با داده های زمان واقعی.

Streamr (DATA) در سال 2017 تأمین مالی شد. ایده اصلی ایجاد زیرساخت غیرمتمرکز و اقتصاد داده است. این ماموریت توسط توسعه دهندگان به عنوان "داده های غیرقابل توقف برای برنامه های غیرقابل توقف" فرموله شد. Streamr ارزش اطلاعات بلادرنگ را نشانه گذاری می کند و آن را در بازار و اتحادیه های داده خود در دسترس قرار می دهد. این برای DApps، دستگاه های IoT و موارد دیگر ساخته شده است و آنها معتقدند که این یک پروتکل حیاتی برای وب 3.0 است.

وظایف کوین Streamr DATA شامل ایجاد یک بازار اطلاعاتی راحت و پررونق است که بر اساس شبکه تبادل داده مناسب و قابل درک برای کاربران ساخته شده است. چگونه کار می کند: شبکه غیرمتمرکز میخانه/زیر توسط گره هایی در سراسر جهان پشتیبانی می شود که در ازای پهنای باند و اعتبارسنجی که ارائه می کنند، توکن های DATA به دست می آورند.

مزیت رقابتی در این واقعیت نهفته است که یک شبکه خارج از زنجیره است (به عنوان مثال، در مقایسه با یک سرویس مشابه IOTA). بنابراین، خطر مواجه شدن پروژه با مسائل مقیاس پذیری و پهنای باند بسیار اندک است. هدف تیم Streamr ایجاد یک بلاک چین خاص نیست، بلکه تمرکز بر توسعه فناوری های بهینه سازی شبکه است. اگر Streamr فاقد قابلیت های اتریوم باشد، توسعه دهندگان همیشه می توانند پلتفرم را به بلاک چین دیگری منتقل کنند.

خرید و فروش رمزارز DATA در ارزفی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.