رمزارز جدید (BeLaunch (BLAT به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمزارز جدید (BeLaunch (BLAT به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

پروژه BeLaunch به‌عنوان زیرساختی در اکوسیستم Sui توسط تیمی پرشور و بلندپرواز از جوانان ویتنامی ایجاد شد و جایزه Builder Hero Award را از سوی Sui دریافت کرد.

BeLaunch یک لانچ پد غیرمتمرکز در Sui است که به کاربران، به ویژه تازه‌کاران در حوزه رمزنگاری اجازه می‌دهد تا فروش اولیه توکن خود را ایجاد کنند. هیچ دانش کدنویسی مورد نیاز نیست، فقط کافی است به ترمینال بروید و توکن خود را تنها با چند کلیک طراحی کنید.

به عنوان یک پلت فرم کاربر محور، BeLaunch بر تسهیل یک محیط متعادل و سودمند متقابل برای سرمایه گذاران و صاحبان پروژه تمرکز می کند.

بیش از نسل بعدی و همه کاره DeFi Launchpad برای SuiOS، BeLaunch مکانی است که به لطف شبکه بزرگ شرکای خود، پروژه‌های واجد شرایط می‌توانند با موفقیت با امتیازات بسیاری مرتبط با بازاریابی، KYC، حسابرسی، فهرست‌بندی و غیره معرفی شوند.

BeLaunch با تمرکز بر کاربرپسندی و توسعه جامعه‌محور سعی در ایجاد تعادل بین سرمایه‌گذاران و تیم‌های پروژه دارد. ساده بودن عملیات استفاده از ویژگی‌های راه‌اندازی توکن را برای تیم‌های پروژه آسان‌تر می‌کند و حسابرسی و نگهداری دقیق جامعه اعتماد سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهد. BeLaunch به‌خوبی می‌داند که کلید موفقیت ارائه خدمات باکیفیت به سرمایه‌گذاران و تیم‌های پروژه است.

خرید و فروش رمزارز BLAT در ارزفی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.