رمز ارز (Rocket Pool) RPL به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمز ارز (Rocket Pool) RPL به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمزارز (Rocket Pool) RPL به لیست رمزارزهای ارزفی اضافه شده است.هم اکنون معاملات و واریز و برداشت رمزارز RPL دردسترس شما کاربران عزیز می باشد.

Rocket Pool (RPL) یک پروتکل بلاکچین برای شبکه Ethereum است که به کاربران اجازه می دهد به صورت مشترک به عنوان یک گروه برای استخراج بلاک و سپرده کردن اتر خود در قراردادهای هوشمند به نام "استخراج از راه دور" شرکت کنند. بدین ترتیب، افراد با استفاده از این پروتکل می توانند به تسریع و بهره وری بیشتر در استخراج اتر برای شبکه Ethereum دست یابند.

استخراج از راه دور یک روش مطمئن و امن است که این امکان را به افراد می دهد تا با استفاده از اتصال به شبکه از طریق یک واسطه ایمن، به صورت مشترک و با استفاده از تجهیزاتی که به صورت فیزیکی و در مکان های مختلف جهان قرار دارند، اتر را استخراج کنند.

توکن RPL از نوع ERC-20 است و به عنوان ابزاری برای پرداخت هزینه های استخراج و همچنین به عنوان پاداش به اعضای شبکه اختصاص داده می شود. این رمزارز در سال 2017 توسط یک تیم توسعه دهنده به نام David Rugendyke تاسیس شد و از آن زمان به عنوان یکی از پروژه های مهم در شبکه Ethereum شناخته شده است.

مزیت اصلی استفاده از RPL این است که کاربران می توانند به عنوان یک گروه برای استخراج اتر همکاری کنند و از این طریق بهره وری بیشتری را در کسب درآمد از استخراج اتر داشته باشند. همچنین، این رمزارز به کاربران اجازه می دهد تا به صورت مستقیم در پروتکل شبکه Ethereum شرکت کنند و باعث افزایش امنیت و پایداری شبکه شوند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.