معرفی ارز دیجیتال لینیر linear

معرفی ارز دیجیتال لینیر linear

ارز دیجیتالی لینیرlinear یک مبادله دارایی مصنوعی بین زنجیره‌ ای با حاکمیت DAO می باشد. راه اندازی پروژه لینیر این امکان را در اختیار کاربرانش قرار می دهد تا کاربران با سرعت بالا و خیالی آسوده

و به صورت یکپارچه دارایی‌ های مصنوعی را مورد معامله قرار دهند.

در حقیقت پروژه بلاکچینی لینیر linear فاینانس با راه‌ اندازی شبکه اصلی مبادله خود، مرحله نهایی عرضه محصولات خود را تمام کرده است. این پلتفرم با امکان استفاده بر روی زنجیره هوشمند بایننس طراحی شده است و با پروتکل Band و راه حل اوراکل به صورت یکپارچه ارائه شده است که این امکان را برای کاربران قرار می دهد تا انواع دارایی‌ های دیجیتال خود را خرید و فروش و یا مدیریت نمایند. ارز دیجیتال لینیرlinear یک پروتکل یا دارایی غیر متمرکز هست که قادر به ایجاد سریع دارایی های مصنوعی با نقدینگی نامحدود بوده. این پروژه دارایی های سنتی مثل کالاها، فارکس، شاخص های بازار و سایر بخش های موضوعی رو با پشتیبانی از ایجاد Liquids توکن های دارایی مصنوعی لینیر Linear به روی کاربران ارزهای دیجیتال باز می کنه.پروتکل لینیر از محصولات مختلفی مثل Linear Buildr یک Dapp که برای مدیریت مایعات با استفاده از توکن لینا LINA و سایر توکن ها به عنوان وثیقه استفاده میشه، به وجود اومده. توکن لینا LINA نوعی توکن ERC20 هست که بر روی شبکه اتریوم ساخته شده و هدف اصلی اون به عنوان وثیقه برای Liquids و مدیریت جامعه پروتکل هست. به این ترتیب همه دارندگان ارز دیجیتال لینیر به Linear DAO دسترسی دارن و اون ها رو قادر می کنه تا در مورد ابتکارات و پیشنهادهای مختلف رای بدن و به شکل گیری و توسعه اکوسیستم خطی کمک کنند.

همچنین هدف اصلی پروتکل لینیر Linear ارائه یک تجربه کاربری برتر با مقیاس پذیری بهتر و سرعت بیشتر به لطف قابلیت های زنجیره ای متقابل پروتکل هست. علاوه بر این پروتکل Linear Finance قصد داره یک راه حل ساده برای کاربرانی که می خوان در معرض دارایی های سنتی قرار بگیرن و در عین حال از ویژگی های فعال شده تنها توسط فناوری بلاک چین بهره مند بشن، ارائه بده.

نحوه کار ارز دیجیتال لینیر Linear چگونه است؟

گقتنی است که شبکه لینیر Linear قابلیت خرید و فروش دارایی‌ های مصنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در این شبکه هر دارایی مصنوعی می‌ تواند به وسیله استوک های پایدار lUSD به عنوان وثیقه اخذ گردد که این وثیقه به عنوان پشتوانه مالی در نظر گرفته شده و تضمین خواهد کرد که حتی در شرایط ناپایدار یا رویدادهایی مانند رکود این شبکه ورشکستگی را تجربه نخواهد کرد. در این شبکه کاربران با مشارکت در مجموعه ارز مخصوص شبکه که همان ارز لینا LINA است را به عنوان پاداش دریافت می نمایند. امروزه فقط امکان دریافت IUSD و سهام برای کاربران وجود دارد. این پروتکل مالی به منظور سازگاری میان زنجیره‌ ای ساخته شده است. بنیانگذار لینیر این طور گفته است؛ هرچند پروتکل DeFi در بستر اتریوم قرار دارد ولی همچنان توانایی مطابقت با دیگر بلاکچین‌ ها را داراست. گروه توسعه دهنده لینیر Linear از آغاز همکاری این شبکه با دو بلاکچین دیگر در آینده‌ ای نزدیک خبر داده اند و این موضوع بدون شک به معنی پیشرفت لینیر در دنیای ارزهای دیجیتالی خواهد بود، آنها بر این باورند که این همکاری موجب می شود تا مشتری در شبکه بایننس پشتیبانی شود. این گروه همچنین این ادعا را دارند که که پروتکل تازه توسعه یافته آن نه تنها ارزان‌ تر است بلکه سریعا می تواند در دسترس افراد قرار گیرد.

بنیانگذاران ارز دیجیتال لینا LINA:

ارز دیجیتال لینیر Linear در 18 مارس 2021 در صرافی بایننس لیست شد و رشد خوبی رو نیز تجربه کرد. ارز دیجیتال لینیر Linear توسط کوین تای و دری دنگ تاسیس شد و 0.8 میلیون دلار سرمایه اولیه رو در سال 2020 به دست آورد. تای که به عنوان مدیر عامل پروتکل لینر Linear فعالیت می کنه، از دانشگاه Berkeley فارغ التحصیل شد و کار خودش رو در سیلیکون آغاز کرد. او بیش از 20 میلیارد دلار معاملات خرید و واگذاری انجام داده و بیش از یک دهه روی بدهی های وثیقه ای و محصولات ساختار یافته برای بانک ها کار کرده هست. دری دنگ نیز یکی دیگه از بنیانگذاران ارز دیجیتال لینا LINA هست که سمت مدیر ارشد فناوری و پروژه رو بر عهده داره. دری دنگ تجربه و دانش زیادی در حوزه بلاک چین و بازار کریپتوکارنسی داره. همچنین دری دنگ دارای کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر هست و قبل از ورود به بلاک چین و رهبری بخش محصولات Liquefy یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده توکن امنیتی آسیا، در امور مالی تجارت در دویچه بانک و HSBC فعالیت می کرد. علاوه بر این، تیم پروتکل لینر Linear شامل مدیر ارشد بازاریابی Aedreon Marshall هست که نقش مهمی در شکل گیری مشارکت های ارزهای دیجیتال داشته هست و توسعه دهنده اصلی بلاک چین، جاناتان لی که در پایه کد EOS مشارکت داشته هست.

مزایای پروژه ارز دیجیتال لینا LINA چیست؟

  • شفافیت : به منظور جلوگیری از پیش دستی در هر معامله ای که در بازار صورت می پذیرد، همه چیز برای تمامی کاربران شفاف خواهد بود و این موضوع خطرات سیستماتیک هر معامله گر در شبکه را تا حدود بسیار زیادی کاهش خواهد داد.
  • مبتنی بر اتریوم : از آنجا که شبکه اتریوم با سازگاری بین زنجیره ای طراحی شده است، می تواند در کنار دیگر پروژه های دیفای نیز به فعالیت های خود ادامه دهد.
  • کاربری آسان و راحت : لینا قول معاملات سریع با کارمزد معاملاتی بسیار کم را داده است که باعث می شود هر نوع کاربر می تواند از این پلتفرم لذت ببرد، خواه یک شرکت سازنده بازار، بورس یا شخص معامله گر باشد.
  • آپشن های متناسب کاربر : آپشن های گوناگونی به منظور استفاده کاربران در نظر گرفته شده است که کاربران به وسیله آن ها قادرند آزادانه از بین آن ها انتخاب کنند، مثل دیگر توکن ها، کالاها یا شاخص های بازار.

معایب پروژه ارز دیجیتال لینر Linear چیست؟

البته باید این را هم گفت که ارز دیجیتالی لینیر Linear به صورت کامل بدون اشکال و عالی نیست، ولی توسعه دهندگان لینیر Linear امید دارند که بتوانند نقایص طراحی را خیلی سریع برطرف نمایند. آن ها این طور می گویند که معایبی را در زمینه های سرعت بروزرسانی قیمت اوراکل، نسبت تعهد، توکنومیک، هزینه های معامله، پاداش، سرعت و امکان دسترسی چند زنجیره‌ ای شناسایی کرده اند که باید سریعا برطرف گردد.در لینیر این امکان برای کاربران در نظر گرفته شده است که با استفاده از کارمزدهای پویا و معامله آن ها در بستر امور مالی غیرمتمرکز، به دارایی‌ های سنتی مانند ارزهای خارجی و کالاها دسترسی داشته باشند. در حقیقت روش بین زنجیره‌ ای لینیر این فرصت را در اختیار کاربران قرار می دهد که از کارمزدهای کمتری در معماملات بخوردار باشند، همچنین راهکار اوراکل داخلی این شبکه به مقابله با مشکل فرانت‌ رانینگ که امروزه در پروتکل‌ های مبتنی بر اتریوم مشاهده می‌ شود، کمک می‌ نماید.

ساخت یک اکوسیستم غیر متمرکز:

مجموعه های غیر متمرکز که در ماه های اخیر توسط پروتکل لینیر منتشر شده، به کاربران این امکان رو میده تا توکن های لینر Linear رو خریداری و سرمایه گذاری کنند. نشانه های توکن لینر Linear همچنین از طریق Linear DAO حقوق حاکمیت کاربر نسبت به پروتکل رو تعریف می کنه.

ویژگی های ارز دیجیتال لینر Linear :

اگرچه پروتکل لینر Linear بر روی شبکه اتریوم ساخته شده، به کاربران این امکان رو نیز میده تا به سایر زنجیره های پشتیبانی شده دسترسی داشته باشن و دارایی ها رو به اونها منتقل کنن. علاوه بر این، دارایی های مصنوعی نوآوری عمده ای هستن که پروتکل لینر Linear وارد بازار کریپتوکارنسی کرده. به این ترتیب تیم توسعه دهنده پروتکل لینیر Linear با ترکیبی از تخصص از هر دو حوزه ارز دیجیتال و امور مالی سنتی، مکانی رو در اختیار کاربران خود قرار میده تا به راحتی در معرض سرمایه گذاری در طیفی از محصولات مالی دیجیتال و سنتی قرار بگیرن. مهم ترین ویژگی که برای پروتکل لینر linear میشه تعریف کرد، قابلیت بالای همکاری در اون هست. تیم پروتکل لینر Linear با ساخت زنجیره های سازگار با اتریوم و EVM مثل باینننس اسمارت چین کار خود رو آغاز کرده. همچنین طبق نقشه راه به زودی این شبکه به زنجیره های سازگار به غیر از اتریوم گسترش پیدا می کنه. این زنجیره های جایگزین این امکان رو دارن که می تونن سرعت بالاتر، هزینه معامله های کمتر و قابلیت دسترسی بیشتر رو ارائه بدن.

همچنین پروتکل لینیر Linear به کاربران وعده میده تا تحت هیچ شرایطی دچار نوسان و نقدینگی بی نهایت نشن. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال لینا LINA یکی از اولین پروژه های DeFi هست که بر روی اتریوم ساخته شده و با زنجیره های متقابل سازگار هست. این پروتکل از بلاک چین های دیگه نیز برای ایجاد و مبادله دارایی ها استفاده می کنه که به معنی توان عملیاتی بالاتر نسبت به اکثر صرافی های میزبانی شده در اتریوم هست.

آینده ارز دیجیتال لینر linear چگونه پیش بینی میشود؟

توسعه و معرفی امکانات حاکمیتی و ایجاد قابلیت رای گیری برای کاربران از جمله چشم اندازهایی است که این شبکه برای آینده در نظر گرفته شده است. رای گیری در این شبکه شامل تصمیم‌ گیری درباره مقدار کارمزد تراکنش‌ ها و میزان بودجه تخصیص یافته برای صندوق بیمه نیز می شود.

لذا کاربران این شبکه توانایی این موضوع را دارند تا با مشارکت در این رای گیری‌ ها، به عنوان پاداش توکن دریافت نمایند. مهاجرت لینیر Linear به اسمارت چین بایننس یک نقطه عطف برای این رمزارز محسوب می شود، پس از عرضه اولین توکن لینا در سال ۲۰۲۰ خیلی زود شاهد افت قیمت آن بودیم، ولی با پیوستن آن به بایننس و اعلان چندین شراکت و فهرست‌ شدن در صرافی‌ ها، با رشد شگرف بیش از ۳ هزار درصدی مواجه شد.

رمزارز لینیر Linear که در ابتدا یک پروژه مبتنی بر ERC-20 بود، اخیرا و پیش از راه‌ اندازی شبکه اصلی خود در ژانویه 2021، به زنجیره هوشمند بایننس انتقال ایفت. به محض راه اندازی لینا، تیم توسعه دهنده آن از Linear Exchange رونمایی کرد تا خود را به عنوان یک پروتکل مالی غیرمتمرکز فراگیر معرفی نماید.

چنانچه می خواهید در بازار رمزارزها و یا همین لینا برای سرمایه گذاری اقدام نمایید، اطلاع از مبانی تحلیل تکنیکال نمی‌ تواند تنها گزینه‌ ای باشد که شما به وسیله آن بتوانید خیلی خوب عمل کنید. اطلاع از تحلیل بنیادی هر ارز و فناوری بزرگی که در پس آن نهفته است، می‌ تواند شما را کمک کند تا تصمیم گیری نمایید که آیا این ارز ارزش سرمایه گذاری دارد یا خیر.

  • لینیر یک پروتکل DeFi سازگار با زنجیره متقابل غیر حضوری با نقدینگی نامحدود است، از همین روی می خواهد از این قابلیت برای ایجاد دارایی دیجیتال با نقطه‌ لیکوئید صفر استفاده نماید.
  • ارز دیجیتال لینر Linear مدل تورمی را در پیش گرفته است که به خاطر آن بتوان انگیزه‌ تعهد را بیشتر کند. از طرفی طرحی برای پی ریزی استخراج نقدینگی در دستور کار قرار دارد که به واسطه‌ آن می‌ توان فعالان تجاری را تشویق کرد.
  • مجموعه بدهی وام هر کاربر می‌ تواند از اصول توافق نامه باشد که به واسطه‌ توکن لینیر Linear و دیگر دارایی‌ های دیجیتالی و فیزیکی پشتیبانی گردد.
  • افزودن دارایی‌ های دیجیتال بر دارایی‌ های سنتی مثل ارزهای رمزپایه، کالاها و شاخص‌‌ های بازار یکی از اقداماتی است که لینا Linear قرار است انجام ببرد.
  • این ارز دیجیتالی می تواند از ارزش زیادی برخوردار شود و نقاط لیکوئید و هزینه‌ های معاملات نقدینگی برای کاربران را در سیستم با یکدیگر ترکیب نماید.
  • به صورت کلی چشم انداز بلند مدت لینیر این است که از یک مدل وثیقه خارجی به یک مدل وثیقه داخلی تبدیل شود. البته سعی دارد تا تمهیداتی را بی اندیشد که به وسیله‌ آن وثیقه رمز غیر از لینا Linear نیز مناسب باشد. همچنین در آینده نزدیک، صرافی های معتبر از معاملات این ارز پشتیبانی به عمل می آورد که در افزایش مقبولیت این ارز اثرات بسیار زیادی خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.