معرفی ارزدیجیتال Milo Inu

معرفی ارزدیجیتال Milo Inu

توکن میلو Milo Inu پروژه ای بر اساس زنجیره هوشمند بایننس است. به گفته این شرکت، این ارز قصد دارد یک برند جهانی توسط انیمیشن بسازد که نه تنها جامعه رمزنگاری بلکه سایر صنایع نیز آن را شناخته و استفاده کنند.

هدف این پروژه ساخت سمبل های مجازی مبتنی بر مالکیت معنوی (IP) در فضای ارزهای دیجیتال است که پویایی انیمیشن را به همراه خواهد داشت. این سمبل ها به‌صورت متفاوتی به بازار عرضه می‌شود، از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، عروسک‌های فیزیکی، محصولات جانبی، GameFi، ورزش‌های الکترونیکی رقابتی و… .میلو در دنیای سگ ها بزرگ شده اما همنوعانش با او بسیار بد رفتار می کنند. سپس در نوجوانی، میلو با یک سگ مرموز آشنا و دوست می شود که می تواند خوبی های درون میلو Milo Inu را ببیند. این سگ مرموز میلو Milo Inu را زیر پر و بال خود گرفته و به او می آموزد که چگونه از خود دفاع کند و بدین ترتیب سفر میلو برای عدالت جویی آغاز می شود. همانطور که اشاره شد ارز دیجیتال میلو Milo Inu که بر روی پلتفرم بایننس اسمارت چین و بر اساس استاندارد توکن سازی در این شبکه یعنی استاندارد BEP20 کار می کند.

ویژگی ها و ماژول های میلو Milo Inu

تمام نقدینگی این پروژه توسط تیم و سرمایه گذاران نهادی آنها تامین می شود. برنامه‌های توسعه ارز میلو Milo Inu را می‌توان به چهار ماژول تقسیم کرد که همگی با یکدیگر تعامل دارند تا کلیت برند Milo Inu را تقویت کنند. این موارد شامل میم‌ها، GameFi، NFT و دنیای میلو Milo Inu است.

  • میم کوین: تفاوت بین میلو Milo Inu و دیگر میم کوین ها در این است که این میم کوین یک اکوسیستم انیمیشن قوی ایجاد کرده است که به نوعی ویترین این برند است.
  • NFT: این پروژه دو محصول فیزیکی و مجازی تولید کرده است. انیمیشن ها و گرافیک های برند میلو Milo Inu ، NFTهای قابل استخراجی هستند که می توانند در جامعه آن استفاده شوند.
  • GameFi: پروژه میلو Milo Inu توجه زیادی به صنعت گیم فای دارد. به این منظور انواع مختلفی از بازی ها را برای اطمینان از اینکه کاربران سطوح متفاوتی از تفریح و درجات مختلفی از سختی را تجربه خواهند کرد، ارائه می کند.
  • دنیای میلو Milo Inu(Milo’s World): دنیای میلو نقش مهمی در این سیستم بر عهده دارد. توسعه دنیای میلو بعد از اتمام انیمیشن میلو، توسعه NFT و GameFi شروع می شود و کاربران قادر خواهند بود خانه های خودشان را در دنیای میلو بسازند.

نقشه راه توکن میلو Milo Inu

با مراجعه به وبسایت رسمی این پروژه (milotoken.io) می توان نقشه راه آن را مشاهده کرد که شامل مراحل زیر است:

  • مرحله یک: طراحی وبسایت رسمی و توسعه توکن BEP-20
  • مرحله دو: لیست شدن در کوین مارکت کپ و کوین جکو
  • مرحله سه: طراحی NFT میلو Milo Inu
  • مرحله چهار: توسعه دنیای میلو
  • مرحله پنج: توسعه بازار حرفه ای توکن میلو اینو پروژه ای بر اساس زنجیره هوشمند بایننس است. توسعه دهندگان این پروژه قصد دارند یک برند جهانی انیمیشن پویا طراحی کنند که نه تنها جامعه رمزنگاری بلکه سایر صنایع نیز آن را بشناسند. هدف آنها ساخت بت‌های مجازی مبتنی بر مالکیت معنوی (IP) در فضای ارزهای دیجیتال است که باعث غنای صنعت انیمیشن خواهد شد.

این پروژه به اشکال مختلفی ارائه خواهد شد مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، عروسک‌های فیزیکی، محصولات جانبی، GameFi، ورزش‌های الکترونیکی رقابتی LAN، و… .

این توکن در تاریخ 19 مارس، در پی همکاری با بیبی دوج کوین (BabyDoge)، برنده یک روزه زنجیره هوشمند بایننس بود. پروژه میلو اینو، با ارائه یک میم کوین جدید در دنیای انیمیشن، قصد دارد به پویایی این صنعت کمک کند. میلو اینو نیز نمادی از یک سگ است که با توجه که موفقیت میم کوین های سگ دیگر احتمال رشد آن در آینده وجود دارد. با توجه به اهداف و طرح هایی که این پروژه در نقشه راه خود ارائه کرده است، این توکن می تواند مورد توجه بیشتر کاربران قرار گیرد و بازده خوبی برای سرمایه گذاران خود بوجود آورد. اما باز هم قبل از هر گونه سرمایه گذاری در این زمینه دانش خود را کامل کنید و با اطلاعات دقیق و رعایت نسبت ریسک به ریوارد وارد معامله شوید.

انتظار می‌رود که ارزش میلو Milo Inu به رشد خود ادامه دهد. اما بازار ارزهای دیجیتال کاملا نوسانی است و هر گونه پیش بینی ممکن است نقض شود. پس با دقت وارد شوید. از آنجایی که توکن میلو Milo Inu بر اساس زنجیره هوشمند بایننس است پس در کیف پول هایی که این شبکه را پشتیبانی می کنند قابل نگهداری است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.