معرفی میم کوین های آینده دار سال 2023

 معرفی میم کوین های آینده دار سال 2023

میم کوین‌ها دسته‌ای از ارزهای دیجیتال هستند که برای شوخی و سرگرمی ساخته شده‌اند. زمانی بود که افراد کمی با میم‌کوین‌ها و فلسفه ایجاد آنها آشنایی داشتند؛ اما از سال ۲۰۱۹ به بعد که اشخاص مشهوری مثل اسنوپ داگ،

ایلان ماسک و مارک کوبان در عرصه ارزهای دیجیتال حضوری پررنگ پیدا کردند؛ صحبت درباره بهترین میم کوین‌های معروف هم قوت گرفت. حتی این افراد گاهی، مردم را به خرید بهترین میم کوین‌های آینده دار نیز تشویق می‌کردند.بهترین میم کوین‌ها بر سر زبان‌ها افتاده، بلکه با توجه به رشد قیمتی بعضی از آنها، افراد زیادی هم به فکر خرید بهترین میم کوین آینده دار افتاده‌اند. اما چطور می‌توانیم در سال ۲۰۲۳، بهترین میم کوین ها برای خرید را بشناسیم؟

روش درست برای انتخاب بهترین میم کوین چیست؟

میم کوین ها چه در بازار نزولی و چه در مارکت صعودی، نوسانات خود را دارند؛ بنابراین یک تریدر حتی اگر بهترین میم کوین درحال رشد را هم انتخاب نکرده باشد، باز می‌تواند از نوسان‌گیری کوتاه مدت روی MemeCoinها به سود برسد؛ اما بهترین میم کوین برای سرمایه‌گذاران بلندمدت‌تر چگونه قابل شناسایی است؟ به جز ویژگی‌هایی مثل اهداف پروژه، ارزش بازار، متوسط حجم معاملات، توکنومیک و … که در تحلیل همه ارزهای دیجیتال باید به آنها توجه نمود؛ موارد دیگری هم هستند که به‌صورت ویژه، هنگام بررسی و تحلیل برای خرید و فروش بهترین میم کوین‌ها به‌کار می‌آیند.

اصولا اخبار، اظهارنظر اشخاص مشهور و موج‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی راه می‌افتد، از عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت میم کوین‌ها به‌شمار می‌رود. با توجه به این موارد قادر خواهیم بود تا بهترین میم کوین‌های محبوب را شناسایی کنیم. همچنین تعداد صرافی‌های معتبری که از این ارزها پشتیبانی می‌کنند هم می‌تواند موثر باشد؛ البته نمی‌توان گفت که هر صرافی بهترین میم کوین های بازار را لیست می‌کند؛ اما صرافی‌های خوش سابقه معمولا هنگام لیست کردن یک Meme Coin، به اعتبار آن نیز توجه می‌کنند.

در اینجا، یادآوری یک نکته لازم است. با اینکه اخبار و توجه افراد معروف می‌تواند منجر به رشد یک میم کوین شود؛ اما ممکن است که این رشد موقتی باشد. پس سرعت عمل و زمان‌شناس بودن معامله‌گر هم، قطعا بر افزایش سود یا جلوگیری از ضرر او در معامله بهترین میم کوین‌های جدید یا قدیمی تاثیرگذار خواهد بود.

بهترین میم کوین های ۲۰۲۳

اکنون که در سال جدید به‌سر می‌بریم، می‌خواهیم چند نمونه MemeCoin که می‌تواند در لیست بهترین میم کوین‌ها قرار بگیرد را معرفی کنیم. به‌جز ارزهایی که در این لیست می‌آوریم، ارزهای دیگری هم هستند که فعلا از دید کوین مارکت کپ جزء بهترین میم کوین‌های ارزشمند به‌حساب نمی‌آیند؛ البته تعداد کمی از آنها نیز ممکن است تحت شرایطی، قابلیت تبدیل‌شدن به بهترین میم کوین پر سود را داشته باشند.

قبل از سرمایه‌گذاری روی میم کوین‌ها، توجه کنید که بسیاری از آنها ظرفیت سودرسانی نداشته و ممکن است ارزش فعلی خود را نیز از دست بدهند. معامله گران باتجربه حتی در روند بهترین میم کوین ها در بازار، سقوط‌های وحشتناکی را به یاد می‌آورند؛ پس اگر می‌خواهید از سودهای انفجاری برخی از بهترین میم کوین‌های ارزان عقب نمانید، اصل مدیریت سرمایه را هرگز فراموش نکنید.

  • دوج ایلان مارس (Dogelon Mars) وقتی حرف از میم کوین‌ها می شود، شاخص‌ترین نامی که به یاد همه ما می آید، نام ایلان ماسک است. ماسک که رویای سفر به مریخ (مارس) را در سر می‌پروراند و در شرکت فضایی خود، درحال ساخت فضاپیماهای مریخ‌نورد است، لقب پدر دوج کوین (بزرگترین میم کوین بازار) را بر روی خود گذاشته است. حالا تیمی ناشناس با توجه به اسم این پدر و پسر، میم کوین جدیدی ایجاد کرده و آن را دوج ایلان مارس نامیده‌اند.

دوجیلون مارس در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. این میم کوین در مدت کوتاهی، شهرت زیادی کسب کرد و به قیمت ۰.۰۰۰۰۳۲۶ دلار به ازای هر واحد رسید؛ آن زمان، افراد زیادی Dogelon Mars را بهترین میم کوین جدید می‌دانستند؛ اما علت اصلی پیشرفت این میم کوین، تکیه بر محبوبیت و شهرت ایلان ماسک و دوج کوین بود.

دوج ایلان مارس نقشه راه مشخص و وایت پیپری به سبک بقیه ارزهای دیجیتال یا بهترین میم کوین‌های بازار ندارد. به جای همه این‌ها، در سایت این پروژه، کمیک‌های داستانی آماده شده که درباره ماجراجویی‌های یک شخصیت فانتزی (شخصیت سگی که روی لگوی این میم کوین است) قصه پردازی می‌کند.

  • دوج کوین (Dogecoin) دوج کوین تا مدت‌ها جزء ارزهای ناشناخته بازار بود و کمتر کسی به‌سراغ آن می‌رفت؛ افرادی هم که آن را خریداری می‌کردند بیشتر به‌دنبال نوسان‌گیری بودند. آن روزها، کسی فکر نمی‌کرد که روزی قیمت دوج کوین بالا برود و حتی تبدیل به بهترین میم کوین صعودی بازار شود. اما در سال ٢٠٢١، این اتفاق افتاد.

استارت کار را ایلان ماسک، مولتی میلیاردر معروف زد. او در پست‌های توییتر خود، به حمایت از دوج کوین پرداخت. کمی بعد هم اعلام کرد که شرکت تسلا (شرکتی تحت مالکیت ایلان ماسک) دوج را به‌عنوان ارز پرداختی در برابر کالاهای خود می‌پذیرد؛ خودِ این خبر قیمت دوج کوین را تا بیش از ۲۵٪ بالا برد. با اینکه باورش سخت است؛ اما حداقل در سیستم پرداخت تسلا، دوج جای بیت کوین را گرفته بود؛ تسلا یک شرکت بزرگ و بسیار با ارزش در سطح جهان است که در زمینه انرژی‌های پایدار و ساخت ماشین‌های الکتریکی فعالیت دارد. زمانی ایلان ماسک در یک توییت خبر داده بود که به دلیل ضرری که استخراج بیت کوین به محیط زیست می‌رساند، آن را از ارزهای پرداختی تسلا حذف می‌کند.

بله دوج را حمایت افراد مشهور به اوج رساند. تا زمانی‌که این حمایت‌ها و اثربخشی آن ادامه داشته باشد، می‌توانیم روی دوج کوین به‌عنوان بهترین میم کوین جدی برای سرمایه گذاران حساب کنیم. البته دنبال کردن تحلیل دوج کوین نیز می‌تواند در پیدا کردن بهترین زمان سرمایه گذاری به ما کمک کند.

  • ساموید کوین (Samoyedcoin) در نظر بسیاری از افراد جامعه رمزارزی، ساموید کوین اولین گزینه برای انتخاب بهترین میم کوین در اکوسیستم سولانا به شمار می‌رود. این ارز در سال ۲۰۲۱، با نماد SAMO عرضه شد. لگوی ساموید کوین تصویر سگ پشمالوی سفیدی از نژاد قدیمی ساموید را نشان می‌دهد.

این میم کوین چشم انداز خود را سرعت بخشیدن به پذیرش، توسعه و رشد اکوسیستم سولانا می‌داند. گفته می‌شود که برخی از اقدامات این ارز، مثل سوزاندن بخشی از توکن‌های آن به احترام آناتولی یاکوونکو (بنیان‌گذار سولانا) و سم بنکمن فرید (مدیرعامل صرافی FTX که البته آن موقع هنوز ورشکست نشده بود) انجام شده است.

  • شیبا اینو (Shiba Inu) شیبا اینو خود را به‌عنوان قاتل دوج کوین معرفی کرده است؛ اما این‌که واقعا شیبا می‌تواند به‌جای دوج، در جایگاه بهترین میم کوین مشهور بنشیند یا نه، بستگی به آینده بازار و اخبار مربوط به این دو ارز دیجیتال دارد. شیبا اینو در سال ۲۰۲۰، به‌دست فردی ناشناس با نام مستعار ریوشی به‌وجود آمد.

این میم کوین تا ابتدای سال ۲۰۲۲، در بسیاری از صرافی‌های بزرگ رمز ارز لیست شد. به‌علاوه یکی از ارزهایی بود که ایلان ماسک درباره آن صحبت‌هایی کرد. همین عوامل کافی بود تا بتوان رشد این ارز را پیش‌بینی کرد. شیبا اینو را بهترین میم کوین شبکه اتریوم و بزرگترین آنها می‌دانند. این ارز نقشه‌های زیادی برای آینده دارد. کاربرد بسیاری از MemeCoin ها که در لیست بهترین میم کوین‌های جدید قرار دارند، تنها خرید و فروش است؛ اما شیبا به این قانع نشده و در زمینه‌های دیگری هم کارایی دارد. خوب است که قبل از خرید شیبا با این موارد نیز آشنا شوید.

برای مثال شیبا یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) به نام شیبا سواپ (ShibaSwap) نیز راه‌اندازی کرده است. در نمونه‌ای دیگر، توسعه‌دهندگان شیبا بر روی یک پروژه متاورسی کار می‌کنند که در آن، کاربران می‌توانند با پرداخت اتریوم یا شیبا به خرید زمین‌های مجازی بپردازند. همچنین در پروژه‌ای دیگر، یک راه حل لایه دو به نام شیباریوم در حال ساخت است که از آن برای ارزان و سریع‌تر کردن تراکنش‌های شیبا استفاده خواهد شد.

  • بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) در سال ۲۰۲۱، با انفجار قیمت دوج و بسیاری از میم کوین‌های دیگر، تعداد زیادی ارز میم جدید در بازار عرضه شد؛ همان زمان‌ها بود که میم کوین Baby Doge Coin نیز پا به عرصه گذاشت. حالا که رقابت زیاد شده بود، دیگر شوخی بودن و داشتن بار طنز، به تنهایی نمی‌توانست موفقیت یک Meme Coin را تضمین کند.

میم کوین‌های جدید از طریق جمع‌آوری جامعه‌ای حمایتگر، بازاریابی ، تدوین نقشه راه جذاب، ارائه امکانات و قابلیت‌های مفید یا سرگرم‌کننده، می‌توانستند معامله‌گران خود را مجاب کنند که در حال سرمایه‌گذاری روی بهترین میم کوین بازار هستند.

بیبی دوج کوین (با نماد BabyDoge) هم یکی از ارزهای میم بود که در بحبوحه سال ۲۰۲۱، توانست ادامه دهد و خودش را بالا نگه‌دارد. یکی از ویژگی‌های جالب درمورد بیبی دوج، این است که ۵٪ از کارمزد هر تراکنش بین هولدرهای آن توزیع می‌‌شود.

بیبی دوج کوین برروی شبکه بایننس اسمارت چین و با استاندارد BEP-20 راه‌اندازی شده است. اگر بخواهیم برای کسب رتبه بهترین میم کوین بیبی دوج را نامزد کنیم؛ باید به هزینه پایین و سرعت مناسب در تراکنش‌ها و نیز خاصیت ضد تورمی آن هم اشاره نماییم. به‌علاوه BabyDoge در کارهای خیریه حیوان دوستانه نیز فعالیت دارد. برای انتخاب بهترین میم کوین ارزان بودن آن هم مهم است. اگر به اندازه کافی حواس خود را جمع نکنیم، احتمال دارد که بعضی از میم کوین‌های محبوب را زمانی بخریم که بیشتر رشد خود را کرده‌اند؛ شاید این میم کوین‌ها بعد از جهش نیاز به استراحت داشته باشند و برای مدتی در یک روند نزولی قرار بگیرند. در نتیجه حتی خرید بهترین میم کوین آینده دار نیز گاهی می‌تواند موجب ضرر خریدار شود.

در اصل برای رسیدن به بالاترین سود از خرید بهترین میم کوین‌ ها، باید به زمان خرید و شرایط بازار هم توجه کرد. همچنین برای خرید و فروش باید به‌سراغ پلتفرمی برویم که امنیت و اعتبار بالایی داشته و مناسب‌ترین صرافی برای خرید بهترین میم کوین باشد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.