چندجمله کوتاه برتر از بزرگان سرمایه‌گذاری

   چندجمله کوتاه برتر از بزرگان سرمایه‌گذاری

بیایید به نکاتی که بزرگان سرمایه‌گذاری و افراد موفق این حوزه در طی سال‌ها به آن اشاره کرده‌اند توجه کنیم، این نکات از بنجامین فرانکلین (Benjamin Franklin) و حتی متخصصان عصر مدرن، همانند دیو رمزی (Dave Ramsey) و وارن بافت (Warren Buffett)

ذکر شده است.

1 – “سرمایه‌گذاری روی دانش، بهترین بازدهی را خواهد داشت.” – بنجامین فرانکلین

2 – “کف‌ها در دنیای سرمایه‌گذاری معمولا در طی 4 سال پایان نمی‌یابد، بلکه آنها کف‌هایی 10 یا 15 ساله هستند” – جیم راجرز (Jim Rogers)

3 – ” من به شما می‌گویم چگونه ثروتمند شوید. درها را ببندید، وقتی همه حریص هستند، ترسان باشید و وقتی همه ترسیده‌اند شما حریص شوید. ” – وارن بافت

4 – ” بازار سهام پر از افرادیست که قیمت همه‌چیز را می‌دانند ولی ارزش هیچ‌چیز را نمی‌دانند.” – فیلیپ فیشر

5 – ” یک سرمایه‌گذاری راحت، به ندرت سودآور است.” – رابرت آرنوت (Robert Arnott) گاهی اوقات باید از محدوده آسایش (comfort zone) بیرون بیایید تا سودهای چشم‌گیر کسب کنید. مرزهای منطقه آسایش خودتان را بشناسید و خارج شدن از آنرا تمرین کنید.

6 – ” چند میلیونر می‌شناسید که با سرمایه‌گذاری کردن در حساب‌های پس‌انداز، میلیونر شده باشند؟ من صحبت دیگری ندارم. ” – رابرت جی.آلن (Robert G. Allen)

7 – ” روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید. حرفه شما، موتور تولید ثروت شماست. ” – Paul Clitheroe همه ما خواهان ثروت هستیم، اما چگونه باید به آن برسیم؟ اینکار با یک حرفه آغاز می‌شود که روی توانایی‌ها و استعدادهای شما تکیه دارد. با رفتن به دانشگاه، خواندن کتاب و بدست آوردن یک شغل عالی که بتواند مهارت شما را افزایش دهد، روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید.

استعدادهایتان را کشف کنید و آنرا به یک ماشین تولید سود تبدیل کنید، با اینکار حرفه‌تان را به یک موتور تولید ثروت تبدیل کرده‌اید.

8 – ” هر از گاهی، بازار یک رفتار احمقانه از خود نشان می‌دهد تا نفس‌های شما را حبس کند. ” جیم کرامر (Jim Cramer)

9 – ” فرد سرمایه‌گذار باید به طور مداوم مانند یک سرمایه‌گذار عمل کند و نه یک سفته‌باز. ” بنجامین گراهام (Ben Graham)

اگر شما یک سرمایه‌گذار هستید، باید سرمایه‌گذار باقی بمانید و سرمایه‌گذار کسی نیست که بتواند آینده را پیش‌بینی کند. تصمیمات خودتان را براساس حقایق و تحلیل بگیرید

10 – ” مهم نیست چقدر پول می‌توانید بدست آورید، بلکه مهم این است که چقدر از آن پول را نگه می‌دارید، آن پول چقدر برای شما کار می‌کند و چند نسل این پول را حفظ می‌کند؟” رابرت کیوساکی

قبل از انجام هرکاری، تکالیف خود را انجام دهید. وقتی تصمیمی گرفتید، سبد دارایی را هر از مدتی دوباره ارزیابی کنید.

یک دارایی هوشمندانه در امروز، شاید فردا یک دارایی مناسب محسوب نشود

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.