معرفی بازی تیتان ارنا Thetan Arena

معرفی بازی تیتان ارنا Thetan Arena

تیتان ارنا (Thetan Arena) یک بازی بلاک چینی است. یک بازی ویدیویی درآمدزا به سبک MOBA است که در آن بازیکنان بصورت انفرادی یا تیمی برای بدست آوردن توکن THC به بازی می پردازند. بازیکنان باید با قهرمان(Hero) خود که کلاس و نقشی در میدان نبرد دارد به مبارزه بپردازند.

قهرمان می تواند از نوع تانک(Tank)، تیرانداز(Marksman) یا قاتل(Assassin) باشد.تیتان ارنا (Thetan Arena) یک بازی از نوع «بازی کن جایزه ببر» (Play To Earn) رایگان مخصوص ویندوز و اندروید و iOS موبایل است که از تکنولوژی بلاک چین و رمز ارزها استفاده می‌کند. تتان آرنا یک بازی موبا (MOBA) یا همان میدان جنگ برخط چندنفره (Multiplayer Online Battle Arena) است که در آن بازیکنان با تشکیل تیم، به مبارزه با دیگران پرداخته و با پیروزی پاداش کسب می‌کنند.قهرمانی که بازیکن انتخاب می کند یک مهارت Ultimate دارد که مخصوص همان قهرمان است. علاوه بر آن می توان 2 مهارت دیگر نیز به قهرمانان اضافه کرد که بستگی به سبک و استراتژی بازیکن دارد. هر نوع از قهرمانان برای نقشی خاص مناسب هستند. مهارت های آن ها می تواند تهاجمی یا دفاعی باشد بنابراین اگر بازیکن بخواهد بصورت تهاجمی بازی کند باید یک قهرمان تیرانداز و 2 مهارت تهاجمی را انتخاب کند. به عنوان مثال اگر بازیکنی بخواهد بعنوان تانک برای تیم خود بازی کند می تواند یک قهرمان با HP بالا و 2 مهارت دفاعی انتخاب کند.

پس از انتخاب قهرمان و مهارت های آن، بازیکن باید وارد میدان نبرد(Arena) شود. 2 حالت مختلف بازی در دسترس بازیکن هستند که هر 20 دقیقه این حالت ها تغییر می کنند. این حالت های بازی عبارتند از:

  • Battle Royale(تک نفره یا دو نفره): در حالت بتل رویال آخرین بازیکن(برای حالت تک نفره) یا دو بازیکن(برای حالت دو نفره) باقی مانده برنده خواهند شد.

  • Tower Siege: در این حالت یک باتری در وسط میدان نبرد تولید می شود و تیم ها که متشکل از 5 عضو هستند باید باتری را گرفته و رباتی با آن تولید کنند. ربات به برج حریف آسیب وارد می کند. اولین تیمی که برج حریف را ویران کند یا در مدت 4 دقیقه بیشترین خسارت را وارد کند برنده خواهد بود. Super Star: در این حالت یک ستاره بزرگ در وسط میدان نبرد ایجاد می شود و تیم ها باید آن را گرفته و حفظ کنند. ستاره بزرگ از خود ستاره های کوچکی تولید می کند که تیم ها می توانند آن ها را جمع کنند. در پایان 4 دقیقه هر تیمی که ستاره های کوچک بیشتری جمع آوری کرده باشد برنده خواهد بود.

  • Deathmatch: در این حالت بازیکنان تیم های مختلف با کشتن قهرمانان یکدیگر امتیاز کسب می کنند. اگر بازیکنی قهرمان حریف خود را بکشد امتیاز به تیم او اضافه خواهد شد و اگر قهرمانش به دست حریف کشته شود امتیاز به تیم حریف تعلق می گیرد. در پایان 4 دقیقه هر تیمی که بیشترین امتیاز را داشته باشد برنده خواهد بود. -Custom Battle: در این حالت بازیکنان می توانند نبرد دلخواه خود را از میان گزینه های موجود مانند نقشه ها، حالت های بازی و حتی تعداد بازیکنان، بسازند و دوستان خود را به آن دعوت کنند. بازیکنان می توانند با استفاده از توکن های THG و PP قهرمان خود را ارتقا دهند و قدرتمند کنند. PP(Power Point) ارز درون بازی است و قابل ترید نمی باشد.

بازی تتان ارنا و ارز دیجیتال THC و THG چیست؟

تیتان آرنا یک بازی آنلاین چند نفره مبارزه‌ای مبتنی بر بلاک چین است. این بازی همچنین عناصر ژانر بتل رویال را در خود دارد. در بازی تیتان ارنا یک سری هیرو (Hero) به صورت توکن ان اف تی وجود دارند که می‌توانید از طریق آن‌ها به مبارزه با دیگر بازیکنان پرداخته و پاداش کسب کنید. این بازی در حالت ابتدایی رایگان است و می‌توانید برای بهره‌مندی از قابلیت‌های هیروهای خاص، آن‌ها را از طریق بازارچه این بازی خریداری کنید.

تتان آرنا روی شبکه بایننس اسمارت چین ساخته شده است. برای اتصال به این بازی نیازمند یک کیف پول ارز دیجیتال سازگار با این بلاک چین مانند متامسک (MetaMask) هستید.

اقتصاد این بازی مبتنی بر یک ارز دیجیتال به نان تتان کوین (Thetan Coin) با نماد THC است که با پیروزی در مبارزات و افزایش رتبه می‌توان آن را کسب کنید. از جمله کاربردهای این توکن معامله با دیگر رمز ارزها یا استفاده از آن برای خرید جعبه‌های معمولی یا اپیک به نام Thetan Box است.

این بازی همچنین دارای یک ارز انحصاری به نام تتان جم (Thetan Gem) با نماد THG است که برای آپگرید هیروها و استیکینگ استفاده می‌شود. عرضه حداکثری این رمز ارز 420 میلیون واحد است. از THG می‌توان برای خرید جعبه‌های لیمیتد لجندری (Legendary Thetan Box) استفاده کرد.

بازی تیتان ارنا Thetan Arena

تیتان ارنا Thetan Arena یک بازی MOBA مبتنی بر بلاکچین است که توسط شرکت Wolfun Game تولید شده است. ورژن بتای این بازی در اکتبر سال 2021 منتشر شد و ورژن رسمی آن 27 نوامبر همان سال راه اندازی شد. جالب است بدانید این بازی کپی بازی قبلی تیم به نام Hero Strike است که اسم آن عوض شده و لایه بلاکچین به آن اضافه شده و آن را به بازی درآمدزا تبدیل کرده است. دوقلوی بازی تیتان ارنا Thetan Arena یعنی Hero Strike همچنان آنلاین است و بازیکنان بسیاری دارد.

مکانیزم درآمدزای بازی تیتان ارنا Thetan Arena

هم اکنون مکانیزم درآمدزایی بازی تیتان ارنا Thetan Arena آن چیزی نیست که در زمان انتشارش بود. بازی رایگان است اما اگر بازیکن قهرمان پریمیوم نداشته باشد شانس برنده شدن و کسب درآمد بسیار کم است. البته اگر بازیکنان یک قهرمان پریمیوم که NFT محسوب می شود هم داشته باشند تفاوت چندانی نخواهد داشت زیرا اقتصاد بازی در زمان عرضه به خوبی طراحی نشده و قیمت توکن های آن همچنان در حال کاهش است. حقیقت این است که این بازی تنها وجه سرگرمی دارد و برای کسب درآمد مناسب نیست.

توکن های بازی تیتان ارنا Thetan Arena

  • توکن THG یا Thetan Gem

THG توکن حاکمیتی بازی است که برای برداشت توکن THC از بازی و ارتقا قهرمانان استفاده می شود. میزان عرضه کلی این توکن 420 میلیون است. تیم بازی در حال برنامه ریزی یک سیستم استیکینگ برای این توکن است تا بازیکنان بتوانند آن را استیک کنند و درآمد غیرفعال(Passive) داشته باشند.

  • توکن THC یا Thetan Coin

THC توکن سودمند بازی است که عرضه آن نامحدود می باشد. می توان این توکن را با رسیدن به مراحل خاص یا برنده شدن در مبارزات بدست آورد. از این توکن برای ترید قهرمانان در مارکت بازی استفاده می شود.

آموزش فوت و فن‌های بازی تیتان ارنا Thetan Arena

  • شناخت درست آرنا: بسته به مد گیم‌پلی، بازیکنان باید برای پیروزی استراتژی درستی داشته باشند. برای این کار، باید آرنای مبارزه را بشناسید. در قسمت قبل مدهای مختلف بازی تیتان آرنا Thetan Arena را معرفی کردیم. بنابراین مشخصا بتل رویال با دث‌مچ تفاوت دارد و رویکرد متفاوتی را می‌طلبد. اعضای تیم نیز باید در حین مبارزه در زمین بازی پخش شده و با مراقبت از کل محیط، از دیگر اعضا نیز محافظت کنند.
  • استفاده از شاخ و برگ‌ها و پنهان شدن: نقشه‌های بازی تتان آرنا دارای اشیاء مختلف مانند گل و بوته، دیوار و جعبه‌های هدیه است که می‌توان از آن‌ها برای پنهان شدن، چیدن برنامه حمله یا فرار از دست دشمنان استفاده کرد. برای استفاده بهتر از این موارد، بازیکنان باید اسلحه و سبک حمله خود را مشخص کنند.
  • افزایش جون دوره‌ای: فارم و کشاورزی و کشتن دشمنان تنها کار شما در بازی تیتان آرنا نیست. درمان و افزایش جون خصوصا برای هیروهای گروه اساسینز که جون پایینی دارند، یکی از فاکتورهای مهم در این بازی است.
  • بازی تیمی: مد دث‌مچ بیشترین پاداش را می‌دهد و بازی کردن به صورت تیمی به مهمترین کار شما تبدیل خواهد شد. با داشتن هماهنگی مناسب بین اعضای تیم، می‌توانید به راحتی رقبا را کنار زده و به صدر جدول برسید. یک بازی سرگرم کننده MOBA می باشد که برای هر نوع بازیکنی مناسب است. اگر بخواهیم جنبه درآمدزایی بازی را مورد بررسی قرار دهیم، اقتصاد بازی بسیار ضعیف طراحی شده است و به همین دلیل قیمت قهرمانان و توکن های THC و THG افت شدیدی را تجربه کرده اند.

تیم بازی با انتشار تعداد بسیاری NFT قهرمان باعث شد سرمایه گذاری سرمایه گذاران اولیه بازی کم شود. همچنین آن ها توکن THC را بدون داشتن هیچگونه هدفی منتشر کردند. تنها 2 ماه پیش بود که ترید NFTهای قهرمانان این بازی با توکن THC در مارکت شروع شد. قبل از آن بازیکنان توکن های THC بدست آمده را در بازار می فروختند و فشار فروش زیاد منجر به افت شدید قیمت این توکن شد. بازی تیتان ارنا Thetan Arena یکی از بازی‌های بلاک چینی با قابلیت کسب درآمد روی بلاک چین بایننس اسمارت چین است. تیتان آرنا دارای دو ارز دیجیتال به نام THC و THG است که به‌عنوان ارز درون بازی فعالیت می‌کنند. در ابتدای بازی تتان ارنا Thetan Arena3 هیرو به صورت تصادفی به شما داده می‌شود. البته برای کسب درآمد بیشتر از تتان آرنا Thetan Arena می‌توانید قهرمان‌های مورد نظر خورد را از بازارچه این بازی خریداری کنید.

نکاتی برای موفقیت بیشتر در بازی تتان آرنا Thetan Arena

  • تیم تشکیل دهید

پیشنهاد می شود حتما با چند بازیکن تتان آرنا Thetan Arena در تماس باشید و تیمی تشکیل دهید. بازی کردن با بازیکنانی که بدون هدف در نقشه پرسه می زنند و برای تیمشان بی فایده هستند آزار دهنده خواهد بود. داشتن یک تیم هماهنگ و متعادل می تواند شانس بازیکنان آن تیم را برای برنده شدن بیشتر کند.

  • با هدف بازی تتان آرنا Thetan Arena انجام دهید

کشتن 30 قهرمان از تیم حریف فایده ای نخواهد داشت اگر مسابقه را برنده نشوید. بیشتر از کشتن قهرمانان حریف بر روی پیروزی در مسابقه تمرکز کنید. تنها استثنای این مورد در حالت Deathmatch است که هدف آن کشتن هرچه بیشتر قهرمانان حریف است.

  • در بازی تتان آرنا Thetan Arena سرمایه گذاری کنید

اگر واقعا بازی تتان آرنا Thetan Arena را دوست دارید پیشنهاد می کنیم یک NFT قهرمان با نبرد 0 بخرید و آن را با توکن THG ارتقا دهید. با توجه به قیمت فعلی قهرمانان این عمل سرمایه آنچنانی نمی خواهد اما تفاوت زیادی بین قهرمان شما و دیگر بازیکنان تتان آرنا Thetan Arena ایجاد می کند. همچنین اگر بطور مداوم بازی کنید با برنده شدن و کسب توکن THC عملا سرمایه خود را بدست خواهید آورد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.