از ترون برای پرداخت هزینه‌ی تراکنش‌ها در صرافی پولینیکس استفاده خواهد شد.

از ترون برای پرداخت هزینه‌ی تراکنش‌ها در صرافی پولینیکس استفاده خواهد شد.

مالک ترون و یکی از سرمایه گذاران صرافی پولینیکس، جاستین سان، اضافه کرد که از این پس کاربران می‌توانند هزینه‌ی تراکنش‌های خود را با ترون پرداخت کنند و از مزایا و تخفیف‌های صرافی پولونیکس استفاده کنند. همکاری میان کاربران ترون و صرافی پولونیکس

به آنها اجازه می‌دهد تا هزینه‌ی تراکنش‌ها را با ارز ترون پرداخت کنند و از تخفیفات، در پلتفرم پولینیکس استفاده کنند که این امر می‌تواند هم به سود کاربران باشد و هم به اکوسیستم ترون کمک کند. در یک کلام، این کار باعث می‌شود معامله گران پولونیکس هزینه‌ی کمتری بدهند و همچنین به دارندگان ترون سود واقعی بدهد.”

اگرچه، استقبال زیادی از این خبر نشده است. معامله گران در مناسبات بین پروژه‌های ارزهای دیجیتال و پلتفرم‌های معاملاتی محتاط عمل می‌کنند تا دچار تضاد بین منافع آن‌ها نشود.

تحلیل تکنیکال TRX/USD

در زمان نوشتن این گزارش، این جفت ارز در حدود قیمت 0.0176 دلار معامله می‌شود. که نسبت به روز قبل 4 درصد کاهش داشته است. این ارز در جایگاه 17 بزرگ‌ترین دارایی دیجیتال جهان با حجم 1.1 میلیارد دلار قرار دارد. و حجم معاملات روزانه‌ی آن 1.5 میلیارد دلار است.

در صورت صعودی بودن و نگه داشتن بالای باند بولینگر در تایم فریم 1 ساعته در قیمت 0.0179 و 0.0180، قیمت تا 0.0186 بالا می‌رود.

در صورت نزولی بودن، اولین خط حمایتی در 0.0186 قرار دارد که با SMA و بولینگر باند در تایم فریم 1 ساعت ساخته شده است. حرکت قیمت در زیر این حمایت فشار فروش در بازار را به همراه خواهد آورد و قیمت تا حدود 0.0170 پایین می‌آید. و این سطح در تیم فریم 1 ساعته و نشانگر بولینگر باند سطح حمایتی بعدی خواهد بود.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.