5 آلتکوین که باید در ماه مارس زیر نظر داشته باشید

5 آلتکوین که باید در ماه مارس زیر نظر داشته باشید

در این پست به بررسی 5 آلتکوینی می‌پردازیم که در این ماه به‌روزرسانی‌های مهمی در شبکه‌های اصلی خود دارند و همچنین رویدادهای مهم مرتبط با آنها را نگاهی کوتاه می‌اندازیم.

ارتقا بستر آپتیمیزم (OP)

قیمت: 2.82 دلار ارزش بازار: 887 میلیون دلار رتبه: 59 اولین به‌روزرسانی پروتکل در شبکه اصلی آپتیمیزم در تاریخ 15 مارس برنامه ریزی شده است. ارتقا موسوم به Bedrock (ارتقا بستر)، سادگی و مدولار بودن را فراهم می‌کند و امنیت و عملکرد شبکه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود این به‌روزرسانی حدود 4 ساعت طول بکشد.

قیمت OP احتمالاً در موج چهار از یک حرکت پنج موجی به سمت بالا (سفید) است. محتمل‌ترین سطح برای پایان یافتن اصلاح در منطقه استاتیک 2.10 دلار است. پی از آن روندی صعودی تا 3.80 دلار می‌تواند رخ دهد.

با این حال، سقوط زیر موج یک در 1.42 دلار این سناریوی صعودی را باطل می‌کند. در این حالت، ارز دیجیتال می‌تواند تا قیمت 0.70 دلار افت کند.

به‌روزرسانی فایل کوین (FIL) در ماه مارس

قیمت: 6.66 دلار ارزش بازار: 2.621 میلیارد دلار رتبه: 27 در 14 مارس، ارتقای Hygge FileCoin V18 آغاز می‌شود و این امکان را به توسعه‌دهندگان می‌دهد تا قراردادهای EVM را از طریق FileCoin EVM در FileCoin Mainnet مستقر کنند.

قیمت FileCoin در حال تست سقف یک کانال صعودی است که از آن خارج شده است. این می‌تواند یک کندل اینگالف صعودی بسازد.

تا زمانی که قیمت بالاتر از کانال باشد، پیش‌بینی می‌شود که به 9 دلار برسد. سقوط زیر خط حمایتی کانال می‌تواند باعث شود دارایی تا 5.50 دلار کاهش یابد.

وی‌چین(VET) و رویداد HIVE

قیمت: 0.027 دلار ارزش بازار: 2.009 میلیارد دلار رتبه: 32 اجلاس Hive در 4 مارس پیش‌بینی شده است. این بستر برای بحث و ایده برای آینده‌ای است که با محوریت Web3 و توسعه پایدار متمرکز است. بنیاد Vechain اجلاس را اداره می‌کند. سانی لو، بنیان‌گذار Vechain ، و آنتونیو سناتور ، مدیرعامل بنیاد Vechain ، دو سخنران اصلی خواهند بود.

قیمت توکن VET از ژانویه 2023 بر روی حمایت داینامیک خود در حال صعود است. حرکت رو به بالا منجر به ثبت سقف لوکال در 0.033 دلار در تاریخ 20 فوریه شد. پس از آن قیمت سقوط کرد، اما هنوز هم در بالای خط حمایتی در ناحیه استاتیک 0.027 دلار معامله می‌شود. اگر بازار کریپتو به روند صعودی خود ادامه دهد، افزایش قیمت تا 0.040 دلار محتمل است.

با این حال، شکست رو به پایین خط حمایت داینامیک می‌تواند منجر به سقوط به 0.020 دلار شود.

دسنترالند (MANA) میزبان هفته مد است

قیمت: 0.65 دلار ارزش بازار: 1.213 میلیارد دلار رتبه: 46 هفته مد متاورس بین 28 تا 31 مارس در Decentraland برگزار می‌شود. برای اولین بار، این رویداد قابلیت همکاری بین دنیای مجازی را ارائه می‌دهد. علاوه بر دسنترالند، طراحان می‌توانند در Spatial نیز ظاهر شوند.

قیمت توکن MANA از ابتدای فوریه زیر یک خط مقاومت نزولی قرار گرفته است. همپوشانی با منطقه استاتیک در 0.062 دلار، یک مثلث نزولی ایجاد می‌کند – که یک الگوی نزولی در نظر گرفته می‌شود.

اگر قیمت حمایت خود را از دست بدهد، می‌تواند به سطح حمایتی فیبوناچی 0.618 در 0.5 دلار سقوط کند. با این حال، یک شکست رو به بالا می‌تواند منجر به افزایش قیمت تا 0.84 دلار شود.

راه‌اندازی شبکه اصلی در پالیگان (MATIC)

قیمت: 1.24 دلار ارزش بازار: 10.816 میلیارد دلار رتبه: 9 در تاریخ 27 مارس، شبکه پالیگان نسخه بتا Polygon ZKEVM را راه‌اندازی می‌کند، که به عنوان آینده مقیاس‌پذیری اتریوم توصیف شده است. توسعه‌دهندگان می‌توانند کدی را که روی اتریوم کار می‌کند کپی – پیست کند، که به صورت یکپارچه روی Polygon ZKEVM کار خواهد کرد.

با این حال، قیمت پالیگان به زیر حمایت داینامیک خود نفوذ کرده است و زیر ناحیه استاتیک در 1.28 دلار معامله می‌شود. روند فعلی نزولی تلقی می‌شود مگر اینکه سطح بالایی را پس بگیرد. اگر روند نزولی ادامه پیدا کند، یک اصلاح مجدد تا سطح 0.5-0.618 فیبوناچی در 1.06-1.15 دلار ممکن است رخ دهد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.