معرفی پروتکل Seesaw و ارز SSW

معرفی پروتکل Seesaw و ارز SSW

پروتکل سی سا (SSW) یک پلتفرم کاملاً غیرمتمرکز و چند زنجیره ای DeFi است که قرار است در آوریل سال 2022 راه اندازی شود. سی سا یک ارز دیجیتال کاربردی است که شکاف بین چندین بلاک چین، از جمله زنجیره هوشمند Binance ،

پالی گان و اتریوم را پر میکند و بین این بلاک چین های محبوب پل می زند. تراکنش ها با پروتکل SSW مقرون به صرفه تر و سریع تر صورت می گیرد.

برای آن دسته از افرادی که از بلاک چین ها و اهداف آن آگاه نیستند، زبان بلاک چین می تواند بیش از حد گیج کننده باشد. اما در حقیقت، بلاک چین ها بسیار ساده هستند:

پروتکل Seesaw در اصل راه حلی ارائه کرده است که مفهوم رمز ارزها را قابل درک کرده است. این پروتکل برای پل زدن بین بلاک چین های مختلف طراحی شده است و به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال کمک می کند تا تراکنش های بین شبکه ای را با نرخ های عالی انجام دهند. این پروتکل باید بلاک چین ها را قادر سازد تا در زمان بهینه، بسته به تراکم شبکه، از کارآمدترین بلاک چین بهره ببرند و بنابراین، سریع ترین و ارزان ترین تراکنش ها را پیدا کنند.

پروتکل Seesaw یک استاندارد منبع باز برای استخرهای نقدینگی است که به نوبه خود یک نقطه پایانی برای خرید و فروش توکن در برابر یک قرارداد هوشمند فراهم می کند. توکن Seesaw را می توان بین چندین زنجیره با کارمزد تقریبا 0% مبادله کرد. این امر برای تمامی کاربران بسیار مفید خواهد بود.

این پروتکل را می توان نرخ مبادلات استاندارد در نظر گرفت. این پروتکل تجربه رمزنگاری کاربران را پر محتوا می کند و وعده کارمزد ثابت 3٪ را به کاربران خود داده است. برخلاف فناوری دفتر کل اتریوم (ETH) و اکوسیستم هایی که زنجیره هوشمند بایننس (BNB) و پالی گان (MATIC) را ایجاد کرده اند، پروتکل Seesaw برنامه جدیدی را ساخته است که ارزهای دیجیتال را کارآمدتر می کند و به پولی تبدیل می کند که به راحتی در دسترس افراد باشد. این پروتکل، Seesaw را نیز قادر می‌سازد تا معاملات مقرون‌به‌صرفه‌تر و سریع‌تری را به دارندگان ارائه دهد زیرا می‌تواند از کارآمدترین بلاک چین در زمان مناسب (بسته به تراکم) برای یافتن سریع‌ترین و ارزان‌ترین تراکنش استفاده کند.

پروتکل Seesaw از زمان راه اندازی در ژانویه 2022 عملکرد جالب توجهی داشته است. با توجه به اینکه هنوز در نیمه راه پیش فروش خود است، احتمالا سرمایه گذاری در این توکن می تواند به سود قابل توجهی منجر شود.

بنیانگذاران ارز SSW چه کسانی هستند؟

تیم پشت پروتکل Seesaw و ارز SSW ناشناس باقی مانده است. اما وبسایت Currency.com اطلاعات بیشتر را از طریق صفحه رسمی تلگرام پروژه درخواست کرده است. با اینکه این تیم ناشناس است اما در وبسایت رسمی این پروتکل اعلام کرده اند که تا آنجا که ممکن باشد پاسخگوی کاربران خواهند بود و از ایده های محترمانه برای جامعه این پروتکل استقبال می کنند. آنها اعلام کرده اند که توکن Seesaw مبتنی بر استاندارد شبکه ERC-20 و کاملاً قابل ارتقا است و در آینده تنها با به‌روزرسانی قرارداد هوشمند، می‌تواند عملکردهای بیشتر و محصولات بیشتری را به مجموعه خود اضافه کند.

وایت پیپر پروتکل سیسا

در وایت پیپر این پروژه آمده است که پروتکل Seesaw یک پروتکل نقدینگی چند زنجیره‌ای است که می‌تواند بر روی هر بلاک چین فعال قرارداد هوشمند پیاده‌سازی شود. پروتکل Seesaw یک استاندارد منبع باز برای استخرهای نقدینگی است که به نوبه خود یک نقطه پایانی برای بازارسازی خودکار در برابر یک قرارداد هوشمند فراهم می کند. توکن Seesaw را می توان بین چندین زنجیره با کارمزد تقریباً 0% تعویض کرد. این برای همه کاربران بسیار مفید است. در ابتدا، توکن در صرافی پنکیک سواپ (PancakeSwap) با 3% کارمزد خرید و 5% کارمزد فروش راه اندازی خواهد شد. برخی از این هزینه‌ها بین کاربرانی که توکن SSW را دارند، توزیع می‌شود و در واقع راهی برای کسب درآمد غیرفعال به آنها ارائه می‌دهد.

طبق وایت پیپر رسمی، پروژه در حال حاضر توسط شرکت امنیتی CertiK مورد بررسی و حسابرسی قرار می گیرد. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، هنوز بررسی ها در مورد این پروژه کامل نشده است، به این معنی که هیچ ارزیابی امنیتی رسمی از پروتکل Seesaw وجود ندارد.

از نظر نقشه راه، این پروژه برنامه ریزی کرده است که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ توکن پروژه را پیش فروش کند و در سه ماهه دوم آن را در صرافی پنکیک سواپ راه اندازی کند.

علاوه بر این در طول سه ماهه دوم سال 2022، تیم باید پل چند زنجیره ای Seesaw را نیز راه اندازی کند و عملکرد تعویض و استقرار زنجیره متقابل برای اتریوم و پالی گان را در سه ماهه سوم اجرا کند. البته همه این موارد مشروط بر این است که پروژه در صرافی یونی سواپ راه اندازی شود.

ویژگی های توکن SSW

وقتی نوبت به بخش فناوری خلاقانه و تکنولوژیکی می‌رسد، فناوری پروتکل Seesaw طیف گسترده‌ای از زمینه‌های مختلف و جالب را در بر می‌گیرد که سرمایه‌گذاری در آن را جذاب‌تر می کند. به خصوص برای نسل های جوانی که مشتاق تشکیل سبد ارزهای دیجیتال خود هستند. هوش مصنوعی، واقعیت سه بعدی، بازی و… تنها نمونه هایی از این جذابیت ها هستند.

ارز SSW ابزارهای دنیای واقعی را نیز ارائه می دهد و مانند پلی زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، پالی گان (MATIC) و اتریوم (ETH) را بهم متصل می کند و به دارندگان اجازه می دهد تا به سرعت و با قیمتی ارزان بین این زنجیره ها، مبادلات خود را انجام دهند.

تیم پروتکل Seesaw همچنین مایل است آموزش را از طریق متاورس در دسترس قرار دهد، حرکتی که در صورت موفقیت، می تواند به افزایش ارزش آن کمک کند. Seesaw با در نظر گرفتن آینده خود را متعهد به ایجاد دنیای مجازی متاورس کرده است. هدف این متاورس این است که به ویژه کودکان را جذب کند تا در یک دنیای مجازی جالب زندگی کنند، تجربه ای که در آن یادگیری نتیجه طبیعی لذت بردن از دنیای متاورس است.

این پروتکل نه تنها از ضرر برخی ارزهای دیجیتال جلوگیری می کند، بلکه با توجه به هدف از پل زدن بین شبکه های ذکر شده، مشکل قابلیت همکاری در صنعت کریپتو را حل خواهد کرد و به کاربران امکان می دهد روش سریعتر و مقرون به صرفه تری را برای انجام معاملات انتخاب کنند.

توکن SSW همچنین یک سیستم ارجاع جایزه ارائه می‌کند که در آن به ارجاع‌دهنده و داور بر اساس اولین سرمایه‌گذاری خود در توکن‌های SSW، حدود 5 درصد پاداش داده می‌شود. با ارز SSW، سرمایه‌گذاران می‌توانند از هزینه‌های پایین پلتفرم برای اهرم، ییلدفارمینگ و مبادله توکن‌ها و ارجاع و جوایز تشویقی فوق‌العاده بهره ببرند.

نحوه عملکرد پروتکل و ارز SeeSaw

SSW یک پلتفرم دموکراتیک است که همانطور که گفتیم هدف آن پل زدن بین سه پلتفرم شناخته شده پالی گان (MATIC)، اتریوم (ETH) و بایننس (BNB) است. این پروتکل بر روی سیستمی از پاداش ها کار می کند که در آن دارندگان توکن SSW می توانند از طریق جریان های مختلف و مجموعه ای از امکانات سود دریافت کنند. این پاداش‌ها که بر اساس کارمزد و ارجاع‌ها در داخل شبکه اعمال می شود، باعث رشد کیف پول‌ها می‌شود.

SSW می تواند به کاربران خود کمک کند تا بهترین و سریع ترین زنجیره را برای تراکنش خود تعیین کنند و همچنین زنجیره ای را انتخاب کنند که کمترین هزینه گس را دارد. هر خرید SSW نیز مشمول هزینه 3٪ است که به طور مساوی بین دارندگان فعلی آن توزیع می شود. از سوی دیگر، هزینه فروش نقدینگی توکن 5 درصد است

کاربردهای ارز SSW و پروتکل Seesaw

Seesaw Finance یک اکوسیستم چند زنجیره ای، غیرمتمرکز از محصولات دیفای، پروتکل ها و موارد استفاده متفاوت است. Seesaw Finance فهرست کاملی از خدمات مورد نیاز برای کاربرانی ارائه می‌کند که می‌خواهند دارایی‌های رمزنگاری شده را در محبوب‌ترین بلاک چین‌ها و سرویس‌های تبادل همتا به همتا (p2p) به صورت غیرمتمرکز و باز مدیریت کنند.

پروتکل Seesaw یک پروتکل نقدینگی کاملاً زنجیره‌ای است که می‌تواند بر روی هر بلاک چین فعال قرارداد هوشمند پیاده‌سازی شود و یک استاندارد منبع باز برای استخرهای نقدینگی است که به نوبه خود نقطه پایانی برای بازارسازی خودکار (مبادله توکن) در برابر یک قرارداد هوشمند ارائه می‌کند.

  • تعویض چند زنجیره ای: توکن SSW را می توان بین چندین زنجیره با کارمزد تقریباً 0% تعویض کرد. این برای همه کاربران بسیار مفید است.

  • نقدینگی قفل شده: نقدینگی پس از راه اندازی پنکیک سوآپ قفل خواهد شد. نقدینگی با تحویل توکن‌های استخر نقدینگی (LP) به یک قرارداد هوشمند قفل زمانی و واگذاری مالکیت برای مدت زمان معین قفل می‌شود. توسعه‌دهندگان نمی‌توانند وجوه را از استخر نقدینگی بازیابی کنند مگر اینکه مالک توکن‌های LP باشند.

  • فارمینگ: این پروژه یک اکوسیستم کارآمد از نظر گس برای افزایش عملکرد ایجاد می کند. Seesaw توکن ابزاری برای کل اکوسیستم Seesaw Finance است که در صرافی‌های غیرمتمرکز در زنجیره هوشمند بایننس معامله و پرورش می‌یابد.

پروژه Seesaw و ارز SSW اهداف بزرگی دارد. با توجه به وایت پیپر آن، این پروژه قصد دارد یک پلتفرم مالی کاملاً غیرمتمرکز چند زنجیره ای را راه اندازی کند. پلتفرمی که امکان مبادله، اهرم و فارمینگ کریپتو را در اختیار شما قرار می دهد. اگر پروتکل Seesaw به مسیر سریعی که در حال حاضر روی آن است ادامه دهد، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتواند با موفقیت پروژه هایی مانند سندباکس و اکسی اینفینیتی، در سال آینده مطابقت نداشته باشد یا احتمالاً بالاتر از آنها قرار بگیرد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.