نحوه پیدا کردن SHITCOIN ها قبل از پامپ شدن

نحوه پیدا کردن SHITCOIN ها قبل از پامپ شدن

شت کوین Shitcoin به ارزهایی گفته میشه که پشتوانه خاصی رو ندارن ولی به خاطر استقبال مردم، رشد های قابل توجهی رو انجام میدن.در حال حاضر از اصطلاح شت کوین Shitcoin برای معرفی ارزهایی استفاده میشه

که هدف و پروژه ی خاصی ندارن. روش تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin چگونه است؟

روش های مختلفی جهت تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin وجود دارد. با این حال، هیچ کدام از این روش ها دارای قطعیت صد در صدی نیستند. همچنین هیچ روشی جهت تشخیص زمان دقیق پامپ شت کوین ها Shitcoin وجود ندارد؛ چرا که این توکن ها با حجم بسیار کم توسط تعداد اندکی افراد، امکان پامپ و دامپ را دارند.

با توجه یه اینکه این دسته از رمز ارزها هیچ هدف گذاری مشخصی رو برای آینده ندارن، به احتمال زیاد تو یه مدت کوتاه از بازار حذف میشن. تو چنین شرایطی، زیان های هنگفتی به سرمایه گذار های اون ارز وارد میشه. هر ارزی که به بازار عرضه میشه، به شکل مفصل تو وایت پیپر خود در مورد اهداف، برنامه ها، نحوه عملکرد و. . . صحبت میکنه. این اطلاعات برای آشنایی سرمایه گذارها با پروژه ی مربوطه بسیار مهم و کاربردی هستش. معمولا شت کوین ها Shitcoin، وایت پیپر مناسبی رو ارائه نمیدن. البته اینکه پروژه ای وایت پیپر داشته باشه، دلیلی بر شت کوین Shitcoin بودنش نیست.

از ویژگی های دیگه ای که میتونیم برای شت کوین ها Shitcoin مطرح کنیم، مارکت کپ یا حجم بازار بسیار پایینه. بیشتر ارزهایی که از نظر سرمایه بین رتبه های پایین بازار کریپتوکارنسی ها قرار میگیرن، یه شت کوین به حساب میان. توجه داشته باشین که، وجود این ویژگی ها شت کوین Shitcoin بودن اون ارز نیست و شما باید جوانب بیشتری رو برای خرید شت کوین ها بررسی کنین. تشخیص پامپ شت کوین ها شت کوین Shitcoin ، به دلیل سودسازی چندین برابری به یکی از محبوب ترین روش ها جهت کسب سود از بازار ارز دیجیتال تبدیل شده است. این روش نیز مانند سایر حوزه های ارز دیجیتال، ریسک های خاص خود را دارد. بسیاری از ارز های معروف به شت کوین Shitcoin ممکن است اسکم و کلاهبرداری باشند. بنابراین بدون اطلاع از ریسک ها و نحوه مقابله با آن، ممکن است دارایی شما در خطر قرار گیرد. قبل از شروع معاملات خود سعی کنید برنامه مدیریت ریسک کم خطر و معقولانه برای خود طراحی کنید و طبق آن معامله کنید.

نکاتی که قبل از تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin باید بدانید

قبل از بررسی روش تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin ، ابتدا باید نکاتی که پیش نیاز آن است را مورد بررسی قرار دهیم. بدون آگاهی از این موارد، امکان سرمایه گذاری بر روی شت کوین های اشتباه وجود دارد.

کدام شت کوین Shitcoin را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟

انواع مختلفی از شت کوین ها Shitcoin در بازار ارز دیجیتال وجود دارد. به طور کلی، این توکن ها را در دو گروه شت کوین Shitcoin کلاهبرداری و شت کوین خوب طبقه بندی می کنند. بسیاری از توکن های موجود در بازار، کلاهبرداری هستند چرا که هر فردی به راحتی امکان ایجاد یک توکن مخصوص به خود را دارد.

این افراد حتی ممکن است برای شت کوین خود تبلیغات زیادی را انجام دهند. در نتیجه افراد تازه کار زیادی از طریق این تبلیغات جذب شده و دارایی خود را از دست می دهند. بنابراین قبل از هر اقدامی باید در مورد نحوه تشخیص شت کوین کلاهبرداری اطلاعاتی را کسب کنید. تعدادی از شت کوین ها Shitcoin نیز حاوی پروژه های قدرتمندی هستند یا در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته اند. دو مورد از این شت کوین ها Shitcoin ، دوج کوین و شیبا اینو هستند که در صرافی های مختلفی نیز لیست شده اند. ##کدام شت کوین Shitcoin برای سرمایه گذاری مناسب است؟ تو بازار ارز های دیجیتال بیش از 6 هزار ارز مختلف وجود داره و هر روز به این تعداد اضافه میشه. اما ما تو این بازار به دنبال شت کوین Shitcoin انفجاری هستیم. به همین خاطر باید یه سری ویژگی ها رو موقع انتخاب ارز مورد نظرمون بررسی کنیم. اولین ویژگی که قبل از خرید شت کوین Shitcoin باید بهش توجه کنیم، مارکت کپ یا حجم بازار هستش. معمولا ارزهایی که مرکت کپ اونا 50 تا 100 میلیون دلار هستش، گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری هستن. این نوع از ارزهای دیجیتال با ورود حجم مناسبی از پول هوشمند، میتونن سود های بسیار زیادی رو به ما بدن.

یکی دیگه از مواردی که باید قبل از انتخاب یه ارز بهش توجه کنیم، شبکه یا بلاک چینی است که اون ارز ازش استفاده میکنه. بیشتر شت کوین ها تو بستر بایننس اسمارت چین (BSC) یا اتریوم (Ethereum) ساخته شدن. با توجه به اینکه کارمزد شبکه اتریوم بسیار بالاست، بهتره شت کوین هایی رو انتخاب کنین که تو بستر بایننس اسمارت چین هستن. اهمیت این مسئله وقتی مشخص میشه که قصد خرید Shitcoin با فروشش رو داشته باشین.

با توجه به ریسک بالایی که این ارزها دارن، بهتره کمترین هزینه رو صرف خرید شت کوین ها Shitcoin کنید.

بعد از اینکه یه ارز از این فیلتر ها با موفقیت عبور کرد، باید عمیق تر اون پروژه رو بررسی کنیم. برای اینکار لازم هستش که به صفحه اختصاصی اون ارز تو کوین مارکت کپ بریم.

در تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin به چه ابزاری نیاز داریم

تعدادی از وب سایت ها در تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin و بررسی ارزشمندی شت کوین های جدید به ما کمک می کنند. در روش هایی که در ادامه مطرح می کنیم؛ از این وب سایت ها استفاده خواهیم کرد.

  • Coinmarketcap

  • Poocoin.app

  • Bscscan.com

  • Twitter.com

روش تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin چگونه است؟

روش های مختلفی جهت تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin وجود دارد. با این حال، هیچ کدام از این روش ها دارای قطعیت صد در صدی نیستند. همچنین هیچ روشی جهت تشخیص زمان دقیق پامپ شت کوین ها Shitcoin وجود ندارد؛ چرا که این توکن ها با حجم بسیار کم توسط تعداد اندکی افراد، امکان پامپ و دامپ را دارند.

  • بررسی شت کوین های Shitcoin ترند

هر چه یک شت کوین Shitcoin توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند؛ سرمایه بیشتری نیز جذب خواهد کرد. بنابراین، این روش می تواند دید خوبی نسبت به پامپ یک شت کوین Shitcoin در آینده ارائه دهد. در ادامه روش تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin با استفاده از میزان بازدید های اخیر را بررسی می کنیم. توکن اول این لیست، الزاما بهترین نیست. گاهی اوقات، توسعه دهنده برای توکن خود بازدید فیک ایجاد می کند. برای جلوگیری از اشتباه، لیست تراکنش های اخیر و حجم آن را بررسی کنید. حجم و تعداد بالای تراکنش ها، اطمینان بیشتری از صحت تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin ارائه می دهد.

  • بررسی اطلاعات توکن در بلاکچین توسعه دهنده

تعدادی از توکن ها بر روی شبکه اتریوم عرضه می شوند. با این حال، اکثر شت کوین ها Shitcoin بر روی بایننس اسمارت چین راه اندازی می شوند. اطلاعات کامل توکن در وب سایت بلاک چین آن وجود دارد.

  • بررسی اطلاعات نهایی

نکته دیگری که در وبسایت bscscan در تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin کمک می کند؛ بررسی صرافی ارائه دهنده توکن است. مطمئن شوید که یک صرافی قابل اطمینان ارائه میدهند.

  • ارزیابی توکن از لحاظ بازاریابی

هر چقدر هم که یک پروژه ارزشمند باشد، عدم بازاریابی مناسب مانع از موفقیت آن خواهد شد. جهت بررسی این موضوع می توانید از توییتر استفاده کنید. آدرس توییتر توکن را جستجو کرده و در پروفایل توکن به تعداد فالوور، تعداد پست ها و نحوه بازاریابی آن دقت کنید. شت کوین ها هر چقدر از لحاظ بازاریابی قوی تر باشند؛ احتمال پامپ در آینده نزدیک بیشتر می شود.

  • بررسی شت کوین های Shitcoin با حجم معاملات بالا

یکی دیگر از روش های تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin ، بررسی حجم معاملات آن ها است. حجم معاملات بالا یا بخاطر آپدیت های پروژه یا بازاریابی مناسب آن است. در هر صورت، این حجم معاملات می تواند باعث رشد قیمتی توکن شود.

  • بررسی اطلاعات وبسایت بلاکچین و بازاریابی

این مرحله از تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin مانند مطالب بیان شده در توکن های ترند است. در این قسمت باید تعداد هولدر ها، حجم تراکنش ها و تاییدیه قرارداد هوشمند را بررسی کنید. در نهایت با بررسی صفحات اجتماعی مرتبط با شت کوین، نحوه بازاریابی و جذب کاربر را مورد ارزیابی قرار دهید.

  • بررسی صرافی های آینده شت کوین

لیست شدن یک توکن در صرافی های معتبر، همواره منجر به رشد قیمتی آن شت کوین می شود. این رشد قیمت ممکن است قبل یا بعد از قرارگیری در صرافی اتفاق بیفتد. بنابراین با تعیین استراتژی مناسب، سود خوبی از این روش به دست خواهید آورد.

  • تعیین استراتژی معاملاتی

قدم بعد در تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin ، تعیین یک استراتژی معاملاتی است. اما قبل از آن بهتر است بازهم اطلاعات مربوط به شت کوین را از وب سایت بلاکچین آن، بررسی کنید.

استفاده از فضای مجازی

این روش یکی از پرریسک ترین و البته پرسودترین روش ها در تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin است.

  • کانال های پامپ شت کوین Shitcoin در تلگرام و رسانه های اجتماعی

کانال پامپ شت کوین ها Shitcoin و گروه های زیادی تحت عنوان پامپ و دامپ فعالیت می کنند. این گروه ها به طور معمول زمانی را جهت پامپ یک توکن تعیین می کنند. با فرا رسیدن آن زمان، در عرض یک تا دو دقیقه، یک توکن را در یک صرافی مشخص پامپ می کنند و پس از آن دچار ریزش قیمتی می شود.

  • سخنان اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال

گاهی اوقات صحبت های یک شخص خاص، در تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin کمک کننده است. به عنوان مثال، با اعلام حمایت ایلان ماسک از شت کوین شیبا اینو، این توکن در مدت بسیار کوتاهی، رشد چند صد درصدی را تجربه کرد. شت کوین ها را در تمام برهه های زمانی نباید خریداری کرد. یکی از این موارد، زمانی است که بازار کاملا نزولی است. شت کوین ها Shitcoin بنیاد خاصی ندارند؛ بنابراین تنها با توجه به اخبار و احساسات موجود در بازار معامله می شوند. با توجه به این توضیحات، بهترین زمان جهت خرید شت کوین Shitcoin ، در بازار صعودی است.

تشخیص پامپ شت کوین ها Shitcoin معمولا سخت است. حتی بسیاری از افراد حرفه ای بازار نیز نمی توانند زمان دقیق پامپ شت کوین ها Shitcoin را تشخیص دهند. با این حال، استفاده از ابزارها و روش های بیان شده، شما را به این تشخیص نزدیک تر می کند. در نهایت، با توجه به ریسک های موجود در این روش، مدیریت سرمایه را به خوبی رعایت کنید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.