معرفی ارز دیجیتال آکروپولیس Akropolis

معرفی ارز دیجیتال آکروپولیس Akropolis

ارز دیجیتال اکروپلیس Akroplis با نماد اختصاری AKRO یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتالی هست در رتبه 564 بازار کریپتوکارنسی قرار داره. همچنین اکروپلیس Akroplis شرکتی هست که نوعی پروتکل مالی غیر متمرکز

مبتنی بر اتریوم رو راه اندازی می کنه، که به دنبال ارائه یک اوسیستم مالبی مستقل برای پس اندار و رشد ثروت، از جمله از طریق استقراض و وام هست.مجموعه ای محصولات آکروپلیس Akropolis ، چارچوبی برای توسعه سازمان های مستقل غیر متمرکز انتفاعی، اسپارتا، بستری برای وام دهی بدون وثیقه و دلفی یک جمع آوردنده کشاورزی بازده و ابزاری برای میانگین گیری هزینه های دلاری ارائه می کنه. همچنین پروتکل آکروپلیس Akroplis از نوعی توکن ERC20 برای مدیریت پروتکل در مجموعه محصولات خودش استفاده می کنه. علاوه بر این، ارز آکروپلیس Akroplis برای اولین بار در مارس 2018 معرفی شد و در ژوئن 2020 در شبکه اصلی ارز دیجیتال اتریوم راه اندازی شد. به عبارت دیگه، ارز دیجیتال آکروپلیس Akroplis نوعی ارز دیجیتال پایه یا رمزنگاری شده هست که در عمل نوعی توکن غیر قابل استخراج محسوب میشه. توکن های غیر قابل استخراج در ابتدا توسط خالق اون توکن استخراج شدن و سپس به عموم مردم عرضه میشن. همچنین ارز آکروپلیس Akroplis هنوز برای بحث در مورد پرونده به پلیس یا مقامات قاونی مراجعه نرکده و در عوض رویکرد متفاوتی رو در پیش گرفته، پیشنهاد همکاری با هکر و پاداش مالی ناچیز هم برای اینکه بتونن پروتکل آکروپلیس رو هک کنند. علاوه بر این، پروتکل اکروپلیس Akroplis پروژه ای در حوزه دیفای هست که بر روی بستر اتریوم فعالیت می کنه و به دنبال ایجاد یک اکوسیستم مالی و مستقل برای صرفع جویی و افزایش دارایی از طریق قرض دادن یا وام دادن یا وام گرفتن هست.ارز دیجیتال آکروپولیس Akropolis شرکتی است که یک پروتکل مالی غیرمتمرکز مبتنی‌بر اتریوم را اجرا می‌کند که به دنبال ارائه یک اکوسیستم مالی مستقل برای پس انداز و رشد ثروت، از جمله از طریق وام است. برای انجام این کار، مجموعه‌ای از محصولات از جمله AkropolisOS، چارچوبی برای توسعه سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز انتفاعی، اسپارتا، بستری برای وام‌دهی بدون وثیقه، و دلفی، یک جمع‌آورنده کشاورزی بازده و ابزاری برای میانگین‌گیری هزینه‌های دلاری ارائه می‌کند. این پروژه از یک توکن ERC-20، AKRO، برای مدیریت پروتکل در مجموعه محصولات خود استفاده می‌کند. آکروپولی اولین بار در مارس 2018 معرفی شد و در ژوئن 2020 در شبکه اصلی اتریوم راه اندازی شد.

بنیانگذاران آکروپولیس Akroplis چه کسانی هستند؟

آکروپولی در سال 2017 توسط آنا آندریانووا تاسیس شد و کیت کوربانووا بعداً به عنوان یکی از بنیانگذاران به آن ملحق شد. قبل از شروع آکروپولیس Akroplis و خدمت به عنوان مدیر عامل آن، آندریانووا یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Apiro Capital، یک شرکت مدیریت سرمایه گذاری مبتنی‌بر داده و فناوری، علاوه بر تأسیس شرکت مشاوره سهام خصوصی Sirin Capital بود. او تجربه سرمایه‌گذاری بیشتری از خدمت به عنوان مدیر صندوق برای Lehman Brothers و تحلیلگر صندوق پوشش ریسک بازارهای نوظهور برای مدیریت دارایی اضطراری دارد، جایی که او مسئول استراتژی صندوق سرمایه گذاری خصوصی بود.

علاوه بر این، کوربانوا به عنوان مشاور The Bee Token، Web3 Foundation، Tenzorum و OpenMaker خدمت کرده است. کوربانووا برای اولین بار در ژانویه 2018 با آکروپولیس Akroplis به عنوان مشاور کار خود را آغاز کرد و در ژوئن 2018 رسماً به عنوان یک کارمند تمام وقت استخدام شد و به دلیل مشارکت در این پروژه با نامش به عنوان یکی از بنیانگذاران آن شناخته شد. قبل از آکروپولیس Akroplis ، کوربانووا رئیس بخش تجزیه و تحلیل در شرکت اطلاعاتی دارایی‌های رمزنگاری شده Cindicator بود، جایی که ابزارها و روش‌های تحقیقاتی را توسعه داد و همچنین مدل توکن CND و کاغذ سفید را در نویسندگی مشترکی بر عهده داشت. او همچنین به عنوان مشاور جامعه و محصول برای Svandis خدمت کرده است.

نحوه کار پروتکل آکروپلیس Akroplis

پروتکل آکروپلیس Akropolis نرم افزاری هست که به توسعه دهنده ها این امکان رو میده تا برنامه های غیر متمرکز Dapp خودشون رو راه اندازی و خدمات مالی مبتنی بر ارزهای رمزنگاری شده رو تحت مالکیت و کاربری خودشون قرار بدن. به عبارتی پروتکل آکروپلیس Akropolis قصد داره تا به کاربران خود این توانایی رو بده تا پروتکل های جدید DeFi رو راه اندازی کنند و دارایی های رمزنگاری شده خود رو با استفاده از مجموعه ای از DeFi هایی که می تونن به اون کمک کنن، رشد بدن. به دلیل اینکه هر پروتکل یا برنامه ای بر روی آکروپلیس Akropolis ساخته شده هست، به عنوان یک سازمان مالی مستقل عمل می کنه که بدون نیاز به شخص ثالث برای فعالیت طراحی شده است.

آکروپلیس Akropolis نیز یک کیت توسعه نرم افزار SDK هست که توسط تیم توسعه دهنده پروتکل آکروپلیس Akropolis نگهداری میشه تا به توسعه دهنده ها در ایجاد برنامه های غیر متمرکز Dapp در سیستم عامل خود کمک کنند. SDK دارای مجموعه ای از ماژول های قرارداد هوشمند هست که توسعه دهنده رو قادر می کنه تا Dappهای خودشون رو شخصی سازی کنند. علاوه بر این،آکروپلیس Akropolis با ابازری برای مدیریت یکپارچه سازی پروتکل DeFi مختلف همراه هست.

با توجه به دیدگاه پروتکل اکروپلیس Akropolis، فروپاشی صندوق های بازنشستگی دولتی اجتناب ناپذیر هست و به منظور جایگزینی با این دست صندوق ها جلو اومده و به عنوان یک صندوق پس انداز و بازنشستگی هم فعالیت می کنه. همچنین پروتکل آکروپلیس به منظور کمک به افزایش ایمنی خود از توکن AKRO استفاده می کنه و قراردادهای هوشمند توسط شرکت کننده امنیت بلاک چین به اسم Certik مورد ازمایش قرار و تایید قرار گرفته.

چه چیزی آکروپلیس Akropolis را منحصر به فرد می کند؟

آکروپولیس Akropolis به عنوان یک صندوق پس انداز و بازنشستگی توزیع شده در نظر گرفته شد – راه حلی برای آنچه که در اعلامیه اولیه خود به عنوان “یک آخرالزمان کسری بازنشستگی قریب الوقوع”” ناشی از فروپاشی اجتناب ناپذیر سیستم های بازنشستگی دولتی توصیف کرد. اما در آگوست 2020، این شرکت اعلام کرد که با ایجاد Akropolis برای راه‌اندازی سریع مجموعه‌های سرمایه انتفاعی، تمرکز خود را به ایجاد چارچوب اساسی برای چنین سیستمی تغییر داده است.

آکروپولیس Akropolis یک چارچوب مدولار مبتنی بر Solidity برای ایجاد و مدیریت سرمایه‌های توزیع شده است و به عنوان پایگاهی برای پلتفرم‌های Sparta و Delphi شرکت عمل می‌کند، که اولی دسترسی به وام‌های بدون وثیقه را فراهم می‌کند. Akropolis ادعا کرده است که برخلاف سایر پروتکل‌های DeFi، محصولاتش با ارائه مشوق‌های اجتماعی در قالب Akropolis برای کسانی که ارزیابی دقیق ریسک را ارائه می‌کنند، خطرات مرتبط با این وام‌ها را کاهش می‌دهند.

این شرکت در دسامبر 2018 بینشی از مدل کسب و کار خود ارائه کرد و گزارش داد که بر ایجاد خط لوله ای از شرکای سازمانی و مشتریان، توسعه فناوری و مشارکت های دانشگاهی و ایجاد اکوسیستم Akropolis تمرکز خواهد کرد. همچنین تعداد قابل توجهی از Akropolis را برای عملیات داخلی مانند بازاریابی و ایجاد مشارکت در اختیار دارد.

ویژگی های ارز دیجیتال آکروپولیس Akropolis

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال آکروپلیس Akropolis این هست که به عنوان صندوق پس انداز و بازنشستگی توزیع شده در نظر گرفته شده که راه حلی هست برای اونجه که در اعلامیه اولیه خود به عنوان یک آخر الزمان قریب الوقوع کسری بازنشستگی ناشی از فروپاشی اجتناب پذیر سیستم های بازنشستگی دولتی توصیف کرد. در آگوست 2020، پروتکل آکروپلیس اعلام کرد که با ایجاد نرم افزار آکروپلیس Akropolis برای راه اندازی سریع مجموعه های سرمایه انتفاعی،تمرکز خودش رو به ایجاد چارچوب اساسی برای چنین سیستمی تغییر داده. آکروپلیس Akropolis نیز یک چارچوب ماژولار مبتنی بر Solidity برای ایجاد و مدیریت سرمایه های توزیع شده هست و به عنوان پایگاهی برای پلتفرم های Sparta و Delphi شرکت می کنه که اولین دسترسی به وام های بدون وثیقه رو فراهم می کنه. همچنین تیم توسعه دهنده پروتکل آکروپلیس Akropolis اعلام کرده که برخلاف سایر پروتکل های حوزه DeFi، محصولات خودش رو با ارائه مشوق های اجتماعی در قالب توکن Akropolis به کسانی که ارزیابی دقیق ریسک رو ارائه میدن، خطرات مرتبط با این وام ها رو کاهش میدن.

پروتکل آکروپلیس در دسامبر 2018 ایده ای از مدل کسب و کار خودش ارائه کرد و گزارش داد که بر ایچجاد خط لوله ای از شرکای نهادی و مشتریان، توسعه فناوری و مشارکت های دانشگاهی و ایجاد اکوسیستم آکروپلیس Akropolis تمرکز می کنه. همچنین این پروتکل دارای تعداد قابل توجهی توکن آکروپلیس AKRO هست که برای عملیات داخلی مثل بازاریابی و ایجاد مشارکت ها مورد استفاده قرار می گیره، که یکی دیگه از ویژگی ها ارز دیجیتال اکروپلیس محسوب میشه.

آینده آکروپلیس Akropolis

یکی از فاکتورهایی که سرمایه گذاران و خریداران ارز آکروپلیس بهش توجه دارن، بررسی قیمت و آینده آکروپلیس Akropolis هست. همچنین همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال همواره نوسانات قیمتی زیادی داره و همین امر باعث شده تا بررسی قیمت و اینده آکروپلیس Akropolis کار سختی بشه و باید برای پیش بینی قیمت و اینده آکروپلیس باید عواملی متعددی مثل وضعیت اقتصادی کشورها، میزان تقاضا برای خرید آکروپلیس Akropolis و اخبارها و رسانه، مورد توجه قرار بگیرن، چون تاثیر زیادی بر قیمت و اینده اکروپلیس Akropolis میذارن.

همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال آکروپلیس Akropolis نوعی پروژه بلاک چین در زمینه امور مالی هست که به دنبال ایجاد نسل جدیدی از دارایی های دیجیتال هست. همچنین در جایی که شرکت کننده ها ازادانه فعالیت دارن، بدون اینکه تحت مدیریت قرار بگیرن، به یکدیگه اعتماد دارن، یا به واسطه های شخص ثالث دیگه ای وابسطه هستن. علاوه بر این، با توجه به اهدافی که تیم توسعه دهنده پروتکل آکروپلیس دارن، اگه این اهداف اجرایی بشه، میزان تقاضا برای خرید ارز آکوپلیس AKRO بیشتر میشه و در نتیجه می تونیم قیمت و اینده آکروپلیس رو درخشان در نظر بگیریم.

چیزی که توسعه دهنده های پروتکل آکوپلیس Akropolis در نظر دارن این هست که به کاربران خود این امکان رو بدن تا به واسطه ای این شبکه، پروتکل های DeFi خودشون رو راه اندازی کرده و بتونن دارایی های خودشون رو به این وسیله رشد بدن، که این هم یکی دیگه از مزیت های پروتکل آکروپلیس Akropolis هست که می تونه تاثیر مثبتی روی قیمت و اینده آکوپلیس AKRO داشته باشه. همچنین این شبکه به کاربران اجازه میده تا بتونن مثل سازمان های مالی مستقل، بدون نیاز به کمک شخص ثالث عمل کنن و به فعالیت خود ادامه دهن که باعث تاثیر در اینده آکروپلیس Akropolis میشه.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.