استارتاپ بلژیکی پرداخت بیت کوین برای بلیط پارکینگ را آغاز می کند

استارتاپ بلژیکی پرداخت بیت کوین برای بلیط پارکینگ را آغاز می کند

این شرکت می گوید انتظار دارد بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده بیشتر مورد استفاده روزمره قرار گیرند ، به ویژه هنگامی که توکن ها دوستدار محیط زیست شوند. شرکتی که یکی از شرکت هایی است که توسط برنامه شتاب دهنده بلژیکی راه اندازی شده

است Start it @KBC یک ویژگی پرداخت رمزنگاری را در آنتورپ و بروکسل ارائه کرده است.هفتاد کاربر می توانند از بیت کوین (BTC) برای پرداخت هزینه بلیط پارکینگ در مکان های هر دو شهر استفاده کنند.

به غیر از بیت کوین ، مشتریان همچنین می توانند از رمزنگاری مانند Ether (ETH) ، Bitcoin Cash (BCH) ، Dogecoin (DOGE) و Litecoin (LTC) و همچنین استیبل کوین هایی مانند Dai (DAI) و USD Coin (USDC) استفاده کنند.

طبق گزارشات ، برنامه Seety

بیش از 355،000 کاربر در بلژیک و هلند دارد و قصد دارد تا سال 2022 گردش مالی سالانه بالای 2 میلیون یورو داشته باشد.

برای شرکت ، استفاده از رمزنگاری برای پرداخت هزینه پار مشتریانی که به دنبال استفاده از رمزنگاری برای پرداخت هزینه پارکینگ هستند ، از “سکه” برای خرید اعتبارات Seety در بستر برنامه شرکت استفاده می کنند. بر اساس این گزارش ، استفاده از رمزنگاری هیچ گونه هزینه اضافی از طرف مشتری نخواهد داشت. کینگ نشان می دهد که چگونه ارزهای رمزنگاری شده در نهایت در معاملات خرد روزمره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. سیتی انتظار دارد زمانی که رمز ارزها با محیط زیست سازگارتر شوند ، پذیرش رمزنگاری رشد کند.

استفاده از بیت کوین برای پرداخت هزینه بلیط پارکینگ

تا سال 2014 با برنامه منسوخ شده Brawker ادامه دارد. این روزها ، گزینه های پرداخت رمزنگاری برای انجام معاملات خرد به طور فزاینده ای رواج یافته است ، هرچند هنوز موانع مهمی بر سر راه نفوذ گسترده وجود دارد.

کارت های اعتباری رمزنگاری شده و استیبل کوین ها

نیز به ساده شدن روند هزینه های رمزنگاری کمک می کنند در حالی که تجارت را در دسترسی به گزینه های پرداخت ارزهای رمزنگاری شده در پلتفرم های خود سهولت می بخشد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.