بررسی شبکه بلاک چین رونین Ronin

بررسی شبکه بلاک چین رونین Ronin

شبکه رونین Ronin نوعی زنجیره جانبی یا شبکه موازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم هست که ویژگی ها و کاربردهای زیادی داره که همین امر باعث شده تا این شبکه مورد استقبال خیلی از توسعه دهنده های نرم افزار و بازی های مبتنی

بر بلاک چین قراره بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. از جمله از بازی های مبتنی بر بلاک چین که از شبکه رونین Ronin استفاده می کنند، می تونیم به بازی اکسی اینفینیتی اشاره کنیم. همچنین شبکه رونین Ronin توسط شرکتی به اسم Sky Mavis پشتیبانی میشه که وجود چنین شرکتی در پشت این شبکه می تونه نقطه مثبتی برای توسعه و گسترش این شبکه محسوب بشه. شرکت Sky Movis یکی از شرکت های موفق در حوزه بلاک چین و ساخت بازی های ویدیویی هست و یکی از شرکت های حمایت کننده بازی مبتنی بر بلاک چین اکسی اینفینیتی هست. بهتره بدونین این شرکت، شبکه رونین Ronin رو در سال 2020 بعد از اینکه متوجه شد لایه پایه بلاک چین اتریوم برای انجم همه تراکنش های مورد نیاز برای چنین بازی خیلی پایین و پر هزینه هست، راه اندازی کرد و از اون روز تاکنون موفقیت های زیادی رو به دست اورده. به عبارت دیگه هدف از راه اندازی شبکه رونین Ronin این هست که تراکنش های انجام شده در بازی اکسی اینفینیتی با سرعت بالا و با هزینه کم انجام بشن. جالب اینجاست که بدونین بلاک چین رونین Ronin از زمان راه اندازی تاکنون تغییرات زیادی داشته که یکی از این تغییرات مربوط به پرداخت کارمزد هست. به این ترتیب کارمزد تراکنش های انجام شده در بازی اکسی اینفینیتی به شبکه رونین Ronin پرداخت میشه و کاربران دیگه این امکان رو ندارن تا در روز 100 تراکنش رایگان به دست بیارن. همچنین شبکه رونین به عنوان دومین بلاک چین مهم برای دارندگان NFT هست که به کارمزد کم اعتقاد داره و طبق گفته های تیم توسعه دهنده این شبکه، نباید کاربران این شبکه کارمزد زیادی پرداخت کنند. اگه علاقمند به ساخت nft هستین ویدیوی آموزش ساخت NFT رو مشاهده کنین. امروزه بازی های مبتنی بر بلاک چین زیادی به وجود اومدن که شما می تونین با استفاده از این بازی ها، درآمد به دست بیارین. همچنین بازی اکسی اینفینیتی نوعی بازی محبوب مبتنی بر بلاک چین هست که از ایده این بازی از بازی های پوکمون گرفته شده. به عبارت دیگه بازی اکسی اینفینیتی یکی از برترین بازی های NFT هست که نوعی گیم پلی باز و خیلی انعطاف پذیر داره که در بازیکن ها این امکان رو دارن تا در این بازی حیوانات دیجیتالی مختلفی به اسم اکسی رو جمع آوری کنند و اون ها رو پرورش بدن و با مبارزه در میدان جنگ، پاداش به دست بیارن. ویدیوی آموزش خرید زمین در بازی Axie Infinity می تونه در این زمینه خیلی براتون مفید باشه. بازی Axie Infinity یه بازی ویدیویی هست که برای سیستم عامل های مختلفی مثل اندروید منتشر شده و رابط کاربری ساده ای داره و به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین بازی های ویدیویی و مبتنی بر بلاک چین به دست اورده. همچنین بازی اکسی اینفینیتی نوعی بازی مبتنی بر بلاک چین هست که شما می تونین با استفاده از این بازی به درامد زیادی دست پیدا کنین. همچنین این بازی دو نشانه اختصاری داره که نشون دهنده توکن های داخل بازی هست. جالب اینجاست که بدونین دو توکن اصلی در بازی اکسی اینفینیتی وجود داره. از جمله از این توکن ها می تونیم به توکن AXS و توکن SLP اشاره کنیم. بهتره بدونین توکن AXS نوعی توکن حاکمیتی هست. به عبارت دیگه دارندگان توکن AXS عضو تشکیلات غیر متمرکز اکسی هستن و این امکان رو دارن تا با تصمیم گیری در نحوه ورود و خروج به این پلتفرم کمک کنند و سود به دست بیارن.

بلاکچین رونین Ronin چیست؟

Sky Mavis، تیم پشتیبان بازی Axie Infinity، اکنون راه‌اندازی RON را برای شبکه بلاکچین Ronin تأیید کرده است. RON برگرفته از اکوسیستم بلاکچین رونین (RONIN)رونین است که دارندگان RON میتوانند توکن RON خودشان را استیک(Stake) یا همان سپرده گذاری کنند و پاداش دریافت کنند. ساختار مالیاتی و خرانه RON به طور بالقوه بستگی به موضوعات حاکمیتی و دولتی دارد ازین رو به عنوان یک توکن حاکمیتی شناخته میشود که حداکثر عرضه توکن RON به 1,000,000,000 واحد خواهد بود.

تغییرات دیگر بلاکچین رونین Ronin:

  • دارندگان NFT های Axie یا Axie Infinity Lands هر روز مقدار معینی تراکنش رایگان دریافت خواهند کرد.محدودیت‌های روزانه هر 24 ساعت بازنشانی می‌شوند.
  • برای توسعه بیشتر تقاضا برای RON، Sky Mavis در حال راه اندازی یک استخر بر بستر RON/ETH با پاداش های خود است.

ویژگی های شبکه رونین Ronin:

با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها و بازی های بلاک چینی، شبکه های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم با توجه به ویژگی های خاص خودشون، مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست اوردن. شبکه رونین نیز ویژگی های زیادی داره از جمله:

  • معاملات رایگان برای دارندگان NFT یکی از ویژگی های شبکه رونین Ronin که باعث شده تا شبکه رونین مورد استقبال بازیکنان بازی اکسی اینفینیتی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که دارندگان توکن های غیر قابل تعویض یا NFT این امکان رو دارن تا در این شبکه روزانه تراکنش های رایگان رو به دست بیارن و معامله های رایگان انجام بدن. شما نیز اگه توکن NFT داشته باشین، می تونین بدون پرداخت کارمزد در این شبکه معامله انجام بدین.
  • سرعت بالا یکی دیگه از ویژگی های شبکه Ronin این هست که تراکنش های انجام شده در شبکه رونین به صورت خیلی سریع انجام میشن. همچنین طبق گفته تیم توسعه دهنده بلاک چین رونین، همه تراکنش ها در شبکه رونین با سرعت بالایی انجام میشن و شما می تونین در طول روز چندین تراکنش رو در این شبکه انجام بدین.
  • پشتیبانی یکی دیگه از ویژگی های شبکه رونین Ronin این هست که توسط شرکت بزرگ و قدرتمندی پشتیبانی میشه. همونطور که گفتیم، شرکت بازی ساز Sky Mavis یکی از شرکت های سازنده بازی های ویدیویی هست که در سال 2020 اقدام به راه اندازی شبکه رونین کرد.

نحوه کار شبکه رونین Ronin چگونه است؟

شبکه رونین Ronin نوعی زنجیره جانبی یا شبکه موازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم هست که ویژگی ها و کاربردهای زیادی داره که همین امر باعث شده تا این شبکه مورد استقبال خیلی از توسعه دهنده های نرم افزار و بازی های مبتنی بر بلاک چین قراره بگیره. همچنین این شبکه توسط شرکتی به اسم Sky Mavis در سال 2020 راه اندازی شد و از اون زمان تاکنون تغییرات زیادی داشته که باعث شده تا روز به روز این پلتفرم توسعه و گسترش پیدا بکنه. جالب اینجاست که بدونین بلاک چین هایی مثل شبکه رونین معمولا با قفل کردن یا استیک کردن ارزهای دیجیتال در قراردادهای هوشمند در یه زنجیره هوشمند فعالیت می کنند و سپس اون توکن ها رو به شکل پیچیده در زنجیره مقصد دوباره منتشر می کنند. برای مثال اگه از شبکه رونین برای انتقال ارز دیجیتال اتر از اتریوم به رونین Ronin استفاده کنین، رمز ارز اتر روی شبکه اتریوم قفل میشه تا به عنوان پشتیبان یک به یک برای توکن اتر پیچیده صادر شده در بلاک چین رونین فعالیت بکنه تا در نهایت به شبکه رونین انتقال داده بشه. همچنین با پول زیادی که در یه جا قفل شده، پل ها به اهداف محبوبیت برای سارقان و هکران تبدیل شدن. همونطور که در ویدیوی معرفی شبکه رونین Ronin نیز گفتیم، بلاک چین رونین برای خودش کیف پول اختصاصی به اسم رونین ولت داره. همچنین کاربران در بلاک چین رونین Ronin کارمزدی برای تراکنش های خودشون پرداخت نمی کنند و این کار یه مزیت عالی برای این شبکه هست که باعث شده تا این بلاک چین مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

توکن رونین رونین RONIN چیست؟

رونین Ronin هست که به دارندگان این توکن این امکان رو میده تا توکن رونین Ronin رو استیک یا سپرده گذاری کنند و امنیت شبکه رو تضمین کنند و بابت این کار دستمزد یا پاداشی به دست بیارن. همچنین ساختار مالیاتی و خزانه توکن رونین Ronin به طور زیادی بستگی به موضوعات حاکمیتی و دولتی داره و از این رو به عنوان یه توکن حاکمیتی شناخته میشه که حداکثر عرضه توکن رونین Ronin نیز 1.000.000.000 واحد هست. شبکه رونین Ronin نوعی زنجیره جانبی یا شبکه موازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم هست که ویژگی ها و کاربردهای زیادی داره که همین امر باعث شده تا این شبکه مورد استقبال خیلی از توسعه دهنده های نرم افزار و بازی های مبتنی بر بلاک چین قراره بگیره.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.