آشنایی با ارز راکا (RACA) با پلتفرم رادیو کاکا (Radio Caca)

آشنایی با ارز راکا (RACA) با پلتفرم رادیو کاکا (Radio Caca)

رادیو کاکا یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) است که هدف آن ایجاد یک دنیای مجازی است. تیم آن متشکل از متخصصان با تجربه گسترده در فناوری سه بعدی است که به دنبال به نمایش گذاشتن تخصص خود با این پروژه بلندپروازانه هستند.

رادیو راکا Radio Caca ویژگی‌های بسیاری از جمله NFT، بازی برای کسب درآمد (P2E) و متاورس USM (مجموعه بازی‌های غیرمتمرکز در متاورس) را ارائه می‌دهد. همچنین مسئولیت مدیریت و رسیدگی به NFTهای برنامه Maye Musk Mystery Box که با نام MPB شناخته می‌شود، را نیز بر عهده دارد.متاورس یکی از نوآوری‌های جدید صنعت کریپتو است و پروژه‌های زیادی وارد این صنعت شدند. ارز راکا (RACA) یکی از این پروژه‌هایی است که وارد متاورس شد و خدمات هیجان انگیزی را ارائه می‌کند. در واقع، رادیو کاکا چیزی بیش از یک پلتفرم متاورس است؛ زیرا ویژگی‌های بسیار دیگری نیز ارائه می‌دهد.راکا RACA توکن بومی شبکه رادیو کاکا است و به طور همزمان در چند شبکه استفاده می‌شود. درگاه پرداخت NOWPayments راه حل‌هایی را برای پذیرش پرداخت ها و کمک های مالی ارز راکا RACA ارائه می دهد.فعالین بازار رمز ارزها در سال ۲۰۲۱، چندین موج صعودی در حوزه‌های مختلف این صنعت تجربه کرده‌اند. اما عمده آن‌ها ترندهای زودگذری بود که تحت تاثیر هیجیات ناشی از ترندهای شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته بودند. یکی از حوزهای پر سود حوزه متاورس است. شروع رونق این حوزه با تغییر نام کمپانی فیسبوک به متا همراه بود و بعد از فیسبوک، کمپانی‌های بزرگ دنیا به فکر ورود به این حوزه افتادند تا از رقبای خود فاصله نگیرند و همگام با تکنولوژی حرکت کنند.

پروژه رادیو راکا Radio Caca نیز یکی از فعالین حوزه متاورس است، البته این پروژه بسیار فراتر از یک پروژه متاورسی ساده است و بسیاری از حوزه‌های محبوب نظیر دیفای، بازی‌های بلاکچینی و NFT را نیز مورد هدف قرار داده است.

رادیو راکا Radio Caca چیست؟

رادیو کاکا Radio Caca به عنوان یکی از پروژه‌های نسل سوم وب شناخته می‌شود که بسیاری از محصولات بروز حوزه کریپتو را درون خود جای داده است. این پروژه، یک سازمان غیر متمرکز خودگردان (DAO)، برای ارائه راهکارهای مربوط به زیرساخت وب ۳.۰ است که محصولات مختلفی را مانند بازی بلاک چینی با قابلیت درآمدزایی برای کاربران، بازار NFT، متاورس انحصاری و غیره را در اکوسیستم خود جای داده است.

متاورس USM

ایالات متحده ماه (The United States of Mars) با مخفف USM، پروژه متاورس رادیو کاکا Radio Caca است. USM یک متاورس سه بعدی است که توسط تیم رادیو کاکا در سال ۲۰۲۱ برای کاربردهای مختلفی راه اندازی شده است. می‌توان گفت از جذابیت‌های رادیو کاکا ارتباط بین محصولات پروژه با یکدیگر است. به عنوان مثال، توکن راکا RACA درون متاورس پروژه کاربردهای مهمی دارد و کاربرانی که به عنوان توسعه دهنده درون این پلتفرم فعالیت می‌کنند، با استیکینگ توکن راکا RACA، می‌توانند زمین‌های خود را بسازند، زمین‌های بیشتری بدست بیاورند و از برخی منابع کمیاب درون متاورس بهره‌مند شوند.

کلکسیون NFT پروژه رادیو کاکا Radio Caca

زمانی که درباره توکن‌های NFT صحبت می‌شود، اکثر افراد فکر می‌کنند که این توکن ها صرفا برای حفظ آثار هنری ساخته می‌شوند و کاربردی ندارند. اما حفاظت از حقوق آثار هنری تنها یکی از کاربردهای فناوری توکن‌های غیر مثلی است. NFTها در حوزه‌های مختلفی به کار گرفته می‌شوند و این ویژگی‌های جدید، نسلی جدید از NFT را تشکیل می‌دهد که مفهوم آن را گسترده‌تر کرده است.

رادیو کاکا Radio Caca نیز یک کلکسیون NFT دارد که از نوع NFTهای کاربردی است و خریداران با هدف استفاه از خدمات پلتفرم اقدام به خرید آن می‌کنند. کلکسیون توکن‌های غیر مثلی این پروژه Maye Musk Mystery Box نام دارد. نام‌گذاری این کلکسیون به وسیله مادر ایلان ماسک کارآفرین معروف، یعنی Maye Musk انجام شده است.

خانم ماسک در حوزه NFT فرد موفقی است و نام وی در چهار کلکسیون معروف NFT با اسم‌های CryptoPunks Hashmasks ،Bored Ape Yacht Club ،Maye Musk Mystery Box قرار دارد. از میان این چهار مجموعه فقط Maye Musk Mystery Box، روی شبکه بایننس اسمارت چین ساخته است و از موفق ترین مجموعه‌های NFT این شبکه است.

توکن‌های MPB همانند یک جعبه شانس عمل می‌کنند و خریداران از ویژگی و امکانات آنها بی خبر هستند، تا زمانی که توکن خود را بازگشایی کرده و از محتویات آن با خبر می‌شوند. این توکن‌ها درون پروژه متاورس رادیو کاکا یعنی USM کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به واسطه این توکن‌ها درون متاورس USM می‌توانید کشورها و مناطق مختلف را بازگشایی کنید. کاربرد این توکن‌ها درون متاورس پروژه، مشوق سرمایه گذاران می‌شود تا آنها را خریداری کنند و با جعبه گشایی آنها به ماجراجویی درون متاورس بپردازند یا توکن‌ها را پیش از باز کردن به فروش برسانند.

شبکه رادیو کاکا Radio Caca چگونه کار می‌کند؟

رادیو کاکا Radio Caca چندین ویژگی از عملکرد ارزهای دیجیتال، مانند بازی‌های P2E و NFT را در خود جای داده است. در زمان نگارش این مقاله، پروژه ارز دیجیتال رادیو کاکا Radio Caca دو محصول ویژه ارائه می‌دهد که یکی از آنها متامون (Metamon) است. متامون یک مینی بازی P2E دارای یک مدل اقتصادی ویژه است که تضمین می‌کند بازیکنان می توانند از تجربیات خود استفاده کنند.

محصول اصلی و دیگر پروژه، متاورس USM است که توسط USM Lab برای تقویت رشد اقتصاد دیجیتال از طریق تجارت در متاورس توسعه یافته است. زمانی که این پروژه برای تمامی کاربران جذاب باشد و بتواند افراد زیادی را به خود جلب کند این پروژه واقعا مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیم این پروژه ویژگی‌هایی مشایه با طندگی واقعی را در این پروژه اضافه کرده است گکه به کاربران این امکان را می‌دهد از طریق پیام و برنامه ریزی‌های انجام شده با یکدیگر تعامل داشته باشند.

رادیو کاکا Radio Caca همچنین از استیک توکن NFT و RACA در دیفای پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، ییلدفارمینگ را از طریق استخرهای فارمینگ NFT خود به منظور توسعه دنیای مجازی که در آن هر کاربر سازنده است، امکان پذیر می‌کند؛ زیرا پروژه آنها اقتصاد جدیدی ایجاد می‌کند. برای دستیابی به اهداف، توسعه دهندگان پروژه به طور فعال در حال ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) هستند. این پروژه با بلاکچین‌های محبوب مانند اتریوم و BSC سازگار است . هدف نهایی آن توسعه بلاک چین خود به نام زنجیره USM است.

پلتفم ارز راکا raca اخیراً همکاری با گوگل AI، مایکروسافت و Space X را تأیید کرده است و به آن کمک می‌کند تا چشم انداز خود را از یک متاورس بزرگ تحقق بخشد. این تیم با تعدادی از افراد شناخته شده و کسب و کارهای بین المللی پیشرفته که منابع و قدرت لازم برای پیشبرد آن را دارند، همکاری کرده است. اینها تنها تعدادی از مشهورترین شرکت‌های جهان در زمینه فناوری، هنر و نوآوری هستند. خلاقیت، استعداد و هوش ذاتی در همکاری های آنها بدون شک تأثیرگذار است.

بنیانگذران ارز راکا raca چه کسانی هستند؟

اطلاعات دقیقی از توسه‌دهندگان این پلتفرم وجود ندارد و با توجه به اطلاعاتی که تا الان جمع آوری شده است این پلتفرم توسط شرکت Maye Musk و مالک تسلا حمایت می‌شود. البته شرکت فناوری Tencent از جمله شرکت‌های قدمی در زمینه‌ بازی‌های کامپیوتری است که از این پلتفرم حمایت می‌کند.

بازار NFT رادیو کاکا

پشتیبانی از قراداد هوشمند توکن‌های غیرمثلی درون بازارهای NFT به صورت دستی تنظیم می‌شود تا یک نوع توکن جدید را پشتیبانی کنند. در بین تمام بازارهای NFT، اپن سی (OpenSea) تنها پلتفرمی است که به صورت خودکار هر توکن NFT را پذیرش می‌کند. بازار NFT رادیو کاکا نیز مشابه اپن سی توسعه یافته است و با اتصال کیف پول بایننس اسمارت چین به این پلتفرم، تمام توکن‌های NFT شما روی شبکه بایننس اسمارت چین نمایش داده می‌شود.

بازی Metamon

متامون (Metamon) بازی بلاک چینی پروژه رادیو راکا است که با طرح‌های مختلفی برای درآمدزایی کاربران ایجاد شده است. متامون نام کاراکترهای درون بازی است که شخصیت اصلی داستان بازی را تشکیل می‌دهند و نیاز اولیه برای شروع بازی هستند. به دست آوردن کاراکترهای متامون برای فعالیت درون بازی راه‌های مختلفی دارد، شما می‌توانید درون بازار NFT پروژه رادیو راکا این کاراکترها را خریداری کنید. در این بازار قیمت این کاراکترها براساس توانمندی‌شان با یکدیگر متفاوت است.

یک راه دیگر برای به دست آوردن شخصیت‌های متامون، خرید تخم‌های آنها است که در بازار توکن‌های غیر مثلی رادیو راکا raca به نام Metamoon Eggs قابل خریداری هستند. بعد از خرید، باید منتظر بمانید تا تخم متامون به یک متامون بالغ تبدیل شود تا درون بازی قابل استفاده باشد.

آخرین راه برای بدست آوردن شخصیت‌های متامون نیز خرید NFT جعبه‌های رمزآلود این پروژه است که در قسمت معرفی کلکسیون NFT این پروژه توضیح داده شد. با خرید این توکن‌های NFT، ممکن است شانس آورده و یک شخصیت متامون دریافت کنید تا به وسیله آن، امکان فعالیت درون بازی را بدست آورید.

متاورس برای دانشجویان

پروژه رادیو راکا با همکاری دانشگاهای مطرح در سراسر جهان مانند دانشگاه کمبریج (Cambridge University) و پرینستون (Princeton University)، قصد دارد فضای متاورس را برای دانشجویان محیا کند تا دانشجویان بتوانند از این فضا برای ارائه کنفرانس، اردوهای علمی و فعالیت های مشابه استفاده کنند.

توسعهدهنده‌گان راکا raca معتقدند متاورس USM می‌تواند تبدیل به یک فضای آموزشی شود. دانشجویان می‌توانند در این فضا به تبادل اطلاعات بپردازند و از این طریق، فضای وب۳.۰ را توسعه دهند. طبق اعلام راکا، زمین‌های رایگانی برای دانشجویان در این پلتفرم در نظر گرفته شده است تا دانشجویان بتوانند در آن به فعالیت‌های علمی بپردازند.

تیم توسعه رادیو کاکا همچنین اعلام کرده است که پروژه راکا با ۳ دانشگاه مطرح ترکیه در حال همکاری است تا به برگزاری کلاس‌های آموزشی درون متاورس راکا بپردازند. بر اساس گزارش کوین‌گکو (CoinGecko)، این موضوع سبب افزایش محبوبیت راکا در ترکیه شده و اینفلوئنسرهای کریپتو در ترکیه به بررسی این پروژه پرداخته‌اند.

بلاک‌چین USM

یکی از اهداف بلند مدت پروژه ارز دیجیتال رایو راکا، ساخت یک بلاک‌چین عمومی است که امکان ارتباط با سایر شبکه‌های بلاکچینی مطرح نظیر اتریوم را داشته باشد. همچنین یکی از اهداف این زنجیره این است که به بهبود مقیاس پذیری اتریوم کمک کند.

مزایا و معایب ارز دیجیتال راکا raca

مزایا:

  • مصرف کم انرژی

مصرف بیش از حد انرژی مسئله مهمی برای بلاک چین های بزرگ است. در واقع، پروژه‌هایی که بر روی چنین بلاک‌چین‌هایی ساخته شده‌اند، به عنوان مثالاتریوم ، در حال حاضر با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. مقدار زیادی برق برای امنیت بلاک چین ها، نگرانی هایی را در تمام جنبه های جامعه برانگیخته است.

مطمئناً بلاکچین‌هایی با مصرف کم انرژی وجود دارند که یکی از آنها زنجیره هوشمند بایننس است. از آنجایی که Radio Caca بر روی BSC ساخته شده است، بدون نگرانی در مورد پیامدهای نامطلوب زیست محیطی، در موقعیت خوبی برای توسعه قرار دارد.

  • عملکرد زنجیره‌ای متقابل

رادیو کاکا Radio Caca و متاورس آن، USM، با بلاک چین های قابل توجه سازگار است. این یک ویژگی مهم برای پروژه‌های متاورس نسل بعدی است؛ زیرا باعث می‌شود برنامه یکپارچه جریان داشته باشد.

این ویژگی همچنین معاملات را تسهیل می‌کند؛ زیرا کاربران در هنگام انجام تراکنش ها نیازی به نگرانی یا استرس در مورد روش پرداخت خود نخواهند داشت. هنگامی که آنها کاربران ثبت نام شده در USM شدند، کیف پول های RACA برای آنها ایجاد می شود که در آن توکن‌ها می‌تواند به RAC تبدیل شود.

معایب:

  • معماری امنیتی متمرکز

کل فضای کاری نرم افزار و سیستم امنیتی بر روی Amazon Web Services (AWS)، یک سرویس رایانش ابری که متعلق به شرکت خرده فروشی و آمازون است، اجرا می‌شود.

آنچه در اینجا نگران کننده است این است که یک پروژه دیفای نباید بر اساس معماری امنیتی متمرکز باشد. وجوه کاربرانی که در فضای غیرمتمرکز مالی نقش دارند، نباید در یک موسسه بسیار متمرکز مستقر شوند. سیستم های متمرکز بارها و بارها ثابت کرده اند که در برابر حملات آسیب پذیر هستند. این ویژگی نقطه محوری برای خود مفهوم عدم تمرکز است.

متامون NFT دومین فروش پلتفرم ارز راکا raca است

در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۸، پلتفرم ارز رادیو کاکا دومین فروش Mystery Box خود را در بازار NFT بایننس انجام داد. برای دومین بار متوالی، توکن‌های NFT رادیو کاکا Radio Caca با خرید ۳۰ هزار mystery boxes توسط ۵۶۸۶ کلکسیونر به فروش رسید. NFT‌ها حول بازی جدید زنجیره هوشمند بایننس متامون و ادغام USM برنامه ریزی شده متمرکز شدند.

Super Rare ،Rare و Normal Metamon همگی برای خرید در بازار ثانویه بودند. Metamon Eggs و همچنین SSR X Carnival Lion، شخصیتی که باید در USM گنجانده شود، نیز مورد استقبال قرار گرفتند. در حال حاضر، Radio Caca ،EverGrow و CryptoMines 3 بلیط طلایی هستند که توجه اکثر سرمایه گذاران را به خود جلب کرده اند. اگرچه این پروژه‌ها، اخیرا راه اندازی شده‌اند، اما در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون حجم تراکنش روزانه دارند. با صحبت در مورد زنجیره هوشمند بایننس، اجتناب از انجام تراکنش های روزانه ۱۵ میلیون دلاری بایننس دشوار است. از یک طرف، پلتفرم ارز راکا raca وجود دارد، یک توکن GameFi به خوبی توانسته در دنیای متاورس و توکن‌های NFT خود را تثبیت کند.

امنیت شبکه ارز راکا Caca چقدر است؟

ارز راکا RACA یک توکن BEP-20 در بایننس اسمارت چین (BSC) است. BSC از طریق مکانیسم اجماع اثبات سهام ایمن می‌شود. ۲۱ اعتبارسنج هر ۲۴ ساعت برای اعتبار تراکنش‌ها و حفظ امنیت بلاک چین انتخاب می‌شوند. این اعتبارسنج‌ها باید مقدار مشخصی از سکه‌های BNB را در بایننس استیک کنند تا واجد شرایط این کار باشند.

آیا ارز راکا (RACA) سرمایه گذاری مناسبی است؟

نمی‌توان عملکرد زنجیره متقابل در متاورس‌ها را نادیده گرفت. پروژه هایی که آن را در بر می گیرند، مسلماً از دیگران جلوتر هستند. این قابلیت به این معنی است که هر زمان که یک نمایشگاه هنری برگزار می‌شود، می توان هر NFT را صرف نظر از زنجیره ای که بر روی آن ساخته شده است، به نمایش گذاشت. از آنجایی که رادیو کاکا Radio Caca در زنجیره هوشمند بایننس توسعه یافته است، این پلتفرم ارزان تر و کارآمدتر از بسیاری از همتایان خود است، بنابراین فضای بیشتری برای لوریج وجود دارد. ارز راکا بدون شک یکی از جالب‌ترین پروژه‌ها در حوزه متاورس و NFT است. درگاه پرداخت NOWPayments به کسب و کارها در پرداخت ارز رادیوکاکا RACA خود کمک می‌کند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.