معرفی ارز دیجیتال گیفتو (Gifto)

معرفی ارز دیجیتال گیفتو (Gifto)

ارز دیجیتال گیفتو (GTO) یکی از خلاقانه ترین پروژه هایی است که با استفاده از این تکنولوژی بوجود اومده. کاربرد اصلی این پروژه برای پرداخت پاداش و قدردانی از تولید کننده های محتوا هستش. علاوه بر اون، پروژه Gifto

بهتون اجازه میده هدایای مجازی رو به سایر کاربر ها بفرستین.ارز دیجیتال گیفتو (GTO) یک پروتکل شبکه، محصولی از اندی تیان، بنیانگذار و مدیر عامل گروه نوآوری‌های آسیا (AIG) است. تیم AIG متشکل از علاقه‌مندان به فناوری رمزنگاری و بلاکچین هستند. اندی متوجه پتانسیل شبکه اتریوم در طراحی شبکه غیرمتمرکزی شد که در این بلاکچین استوار است. این مدل اصلاح روش‌های درآمدزایی برای محتوای فعلی بود. بیشتر افرادی که به صنعت محتوای جهانی معرفی می‌شوند، مشکلات زیر را با مدل فعلی شناسایی می کنند:

  • عدم جبران خسارت / درآمد مناسب از مدل توسعه محتوای فعلی
  • تقسیم نامتناسب منابع و بازار بین تولید کنندگان “سطح اول” و ایجاد کنندگان جوان
  • تغییر ناعادلانه در محتوا یا عملیات مطابق با خواسته‌های حامی مالی یا تبلیغ دهنده

شبکه گیفتو Gifto در دسامبر 2017 راه اندازی شد و به همراه محصول شاخص AIG ،Uplive، مورد آزمایش قرار گرفت. Uplive یک برنامه پخش جریان مستقیم تلفن همراه با بیش از 20 میلیون کاربر است.

پروژه گیفتو Gifto چیست؟

گیفتو(GTO) یه پروتکل غیر متمرکز جهانی هستش که برای هدیه دادن و قدردانی کردن از تولید کننده های محتوا ساخته شده. تو این پروژه هدایای مجازی وجود دارن که با استفاده از قرارداد های هوشمند و فناوری های بلاک چینی ساخته شدن. کاربرای این پلتفرم میتونن با پرداخت هزینه ای، این هدایا رو خریداری کنن و به دیگران بدن. تو این پروژه، امکان مبادله ی هدایا فراهم شده. ارز دیجیتال گیفتو(GTO) چیست؟ GTO

بنیانگذار و سازنده ی اصلی پروتکل گیفتو اندی تیان (Andy Tian) هستش. اگه نگاهی به رزومه کاری این فرد بندازیم، متوجه میشیم که هم بنیانگذار و مدیر عامل گروه های نوآوری های آسیا (AIG) است. البته این پروژه توسعه دهنده و برنامه نویس های دیگه ای هم داره که از علاقه مندان و متخصصان فناوری های بلاک چینی و ارز های دیجیتال تشکیل شده.

مزایای ارز دیجیتال گیفتو (GTO) چیست؟

  • گیفتو (GTO) با معرفی “پروتکل جهانی هدایا” برای سازندگان و توسعه دهندگان محتوا، به مشکلات موجود در فناوری برنامه فعلی می‌پردازد.

  • اکوسیستم ایجاد شده توسط گیفتو (GTO) به شما این امکان را می‌دهد که از هدایای مجازی در هر بستر محتوایی مانندYouTube ، Instagram ، Facebook و Uplive App را ایجاد، سرپرستی، رهگیری، خریداری، ارسال و مبادله کنید. توکن گیفتو (GTO) برای خرید هدایای مجازی و پاداش دادن به سازندگان هدایای مجازی در اکوسیستم استفاده می‌شود.

  • ارز دیجیتال گیفتو (GTO) از اصول بلاکچین و قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند و دارای مولفه‎های زیر است:

  • Gift، Gifto’s Virtual Smart Gift: این‌ها دارایی‌های مجازی هستند که بر اساس قراردادهای هوشمندی وجود دارند و از طریق بلاکچین رشد می‌کنند -.فروشگاه هدیه: در اینجا کاربر می‌تواند هدیه‌ای را برای یک سازنده محتوای خاص خریداری کند. یک طرفدار می‌تواند با کلیک روی پیوند هدیه برای سازنده محتوا، به Gift Store دسترسی پیدا کند. در این قسمت کلیه هدایای سفارشی شده توسط سازنده محتوا نیز لیست می‌شود.

  • موجودی هدیه: موجودی هدایا برای کاربری که می‌تواند طرفدار یا خالق محتوا باشد، ذخیره می‌شود.

  • توکن‌های گیفتو: این‌ها توکن‌های سازگار با ERC20 هستند که برای مبادله یا تجارت هدایای مجازی استفاده می‌شوند.

  • کیف پول گیفتو: کیف پول گیفتو توکن‌های گیفتو را برای یک کاربر نگهداری می‌کند.

  • Gift Portal: این یک سیستم مدیریت مبتنی بر بلاکچین برای هدایایی است که توسط همیاران گیفتوGifto ایجاد، تنظیم و مدیریت می‌شود.

تاریخچه پلتفرم گیفتو(GTO)

طبق داده هایی که تو دسترس ما قرار گرفته، این پلتفرم تو دسامبر سال 2017 ساخته شده. این پروتکل به همراه برنامه آپ لایو (Uplive) که محصول اصلی تیم AIG است، مورد آزمایش قرار گرفت. آپ لایو یه برنامه پخش زنده برای گوشی های تلفن همراه هستش. در حال حاضر بیش از 20 میلیون کاربر از این برنامه استفاده میکنن. با توجه به میزان عملکرد قوی و کارایی بسیار زیادی که این پروتکل داره، این ارز تونسته جایگاه مناسبی رو نسبت به پلتفرم های مشابه تو بازار کریپتوکارنسی ها بدست بیاره. به همین خاطر هم پشتیبانی بسیار زیادی از این ارز و پروژه ی اون صورت گرفته. ##توکن گیفتوGTO چیست؟

توکن بومی که برای استفاده تو پلتفرم گیفتو (GTO) طراحی شده رو با نماد GTO تو بازار های مالی معامله میشه. کاربرای این پلتفرم میتونن به شکل ساده تر و راحت تری تو زمینه وب سایت ها فعالیت کنن. همچنین عملکرد بهتر و قوی تری رو های تو این حوزه داشته باشن. یکی دیگه از استفاده هایی که از ارز دیجیتال گیفتو (GTO) میشه، برای ایجاد لینک های پایه ی وب هستش. در مجموع قراره که یک میلیارد واحد ارز دیجیتال گیفتو Gifto عرضه بشه.

از این پلتفرم برای ارسال هدیه های مجازی استفاده میشه. همچنین تولید کننده های محتوا میتونن با استفاده از این پلتفرم، بدون سوگیری و جهت گیری اطلاعاتشون رو به اشتراک بذارن. همچنین این بستر به افراد تازه کار اجازه ی دیده شدن میده. یکی دیگه از ویژگی های مهمی که به لطف ارز گیفتو Gifto حاصل شده، برنامه های کاربردی موبایل هستن. این پلتفرم به شکل قابل توجهی روی عملکرد این برنامه ها تاثیر میذاره و کارشون رو بهبود میده.

آینده و قیمت گیفتو (GTO) به جایگاه این رمز ارز و پلتفرم بستگی داره. با توجه به عملکرد و جایگاهی که این شبکه تونسته تو چند سال گذشته بهشون دسترسی پیدا کنه، میتونیم گیفتو (GTO) رو به عنوان یکی از شاخص ترین پروتکل های این حوزه معرفی کنیم. پروژه Gifto تا به الان برتری نسبیش رو نسبت به رقباش ثابت کرده و به همین خاطر جایگاه بهتری رو تو بازار ارز های دیجیتال داره.

تفاوت ارز دیجیتال گیفتو (GTO) با سایر ارزهای دیجیتال چیست؟

  • این واقعیت که گیفتو (GTO) نه تنها به عنوان یک پروتکل هدیه دادن در Uplive اثری برجسته است، بلکه می‌تواند مورد قبول بسیاری از سیستم عامل‌های بزرگ دیگر مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب باشد. این مفهوم به عنوان یک مفهوم انقلابی از کاربرد فناوری بلاکچین در زمینه هنر، فرهنگ و خلاقیت آنلاین است.
  • آنچه ارز دیجیتال گیفتو(GTO) را از سایر ارزهای رمزپایه متمایز می‌کند، مفهوم اساسی آن و پتانسیل رشد سریع در آینده نزدیک است.
  • رشد سریع گیفتو(GTO)، رمزنگاری را به محبوبیت عمومی تبدیل کرده است. اخیرا با افزایش بازده، مردم از مفهوم و طراحی ارز دیجیتال قدردانی کرده اند.

دلایل برتری ارز دیجیتال GTO

یکی از عواملی که باعث منحصر به فرد شدن این ارز نسبت به پروژه های مشابه شده، سرمایه گذار های بزرگی هستش که تمایل به سرمایه گذاری روی ین ارز رو داشتن. از بزرگترین شرکت هایی که تا به الان روی ارز دیجیتال Gifto سرمایه گذاری کردن، میتونیم کمپانی های ویکلو کپیتال (Wicklow Capital) و KPCB رو نام ببریم.

این شرکت ها مدت زمان زیادی نیست که کریپتوکارنسی ها رو برای سرمایه گذاری انتخاب کردن. اما تو همین مدت کوتاه تصمیم به سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال رو گرفتن.

همین مسئله باعث شده که ارز گیفتو(GTO) نسبت به نسخه های مشابهی که تو این حوزه وجود دارن، برتر و قوی تر باشه. همچنین یکی از عوامل مهمی که روی عملکرد این پروژه تاثیر گذاشته، وجود این سرمایه گذاری های هستن. با خرید گیفتو شما هم میتونین سهمی تو آینده این رمز ارز داشته باشین.

پروتکل گیفتو (GTO) چگونه کار میکند؟

گیفتو یه پروتکل بین المللی برای برطرف کردن مشکلاتیه که تولید کننده های محتوا باهاش دسته و پنجه نرم میکنن. این پروتکل غیر متمرکز و خودکفا برای هدیه و پاداش دادن به تولید کننده ها و توسعه دهنده های محتوا کاربرد داره. البته باید این نکته رو به یاد داشته باشین که این پروژه تا به الان تونسته به محبوبیت و موفقیت قابل توجهی برسه.

طراحی این پروژه به شکلی بوده که انعطاف پذیری زیادی داشته باشه و بتونه با شبکه های اجتماعی مختلف تطبیق پیدا کنه. با استفاده از پلتفرم گیفتو(GTO) امکان مدیریت، رهگیری، خرید، ارسال، ایجاد، رهگیری و تبادل هدایای مجازی تو بستر های مختلف وجود داره. برای مثال کاربرا میتونن تو بستر هایی مثل یوتیوب (YouTube)، اینستاگرام (Instagram)، فیس بوک (Facebook) و آپ لایو (Uplive) از این پلتفرم و مزایا بهره ببرن. از توکن گیفتو (GTO) که رمز ارز بومی این پروتکل هستش، برای خرید و فروش هدایای مجازی و پاداش به سازنده های هدایا تو اکوسیستم استفاده میشه. برای ساخت ارز دیجیتال گیفتو Gifto از اصول اولیه ی بلاک چین و قرارداد های هوشمند بهره گرفته شده. به همین خاطر این ارز، ویژگی های زیر رو داره:

  • فروشگاه هدیه: کاربر های پلتفرم گیفتو Gifto برای خرید هدایای این شبکه از این قابلیت استفاده میکنن. با این فروشگاه امکان خرید محتوا های یه تولید کننده خاص وجود داره. همه ی هدایایی که تو این قسمت وجود دارن، قابل سفارشی سازی هستن. برای هدیه دادن به فرد یا تولید کننده ی محتوایی، میتونین روی لینکی که تو صفحه ی مربوطه وجود داره کلیک کنین تا به این فروشگاه منتقل بشین.
  • کیف پول گیفتو(GTO): این ولت دیجیتالی به طور اختصاصی برای نگهداری توکن های گیفتو(GTO) و هدایای دریافتی کاربرد داره.
  • گیفت یا هدایا: گیف هایی که برای قدردانی از تولید کننده های محتوا کاربرد دارن، با استفاده از یه قرارداد هوشمند روی بستر بلاک چین ساخته شدن. این دارایی های دیجیتالی به شکل خود به خود قابل اجرا هستن.
  • ارز دیجیتال گیفتو(GTO): برای ساخت این رمز ارز از شبکه اتریوم و استاندار اختصاصی اون (ERC20) استفاده شده. از ارز GTO برای مبادله و خرید و فروش هدایا استفاده میشه. البته نسخه های دیگه ای از این رمز ارز روی بلاک چین بایننس اسمارت چین و با استفاده از استاندارد های BEP2 و BEP20 بوجود اومده. دلیل اصلی این امر، کارمزد های بسیار بالای شبکه اتریوم هستش.
  • فهرست هدایا: تو این بخش از اکوسیستم گیفتو(GTO)، میتونین هدایا رو برای کاربر ها و یا تولید کننده های محتوا، ذخیره و نگهداری کنین.
  • پورتابل گیفت: این سیستم به عنوان یه سامانه برای مدیریت پروتکل گیفتو شناخته میشه. این سیستم کاملا مبتنی به بلاک چین ساخته شده. در مجموع از پورتابل گیفت برای ایجاد، تنظیم و مدیریت هدایایی که تو این شبکه به مشارکت کننده ها داده میشه، استفاده میشه. برای ساخت و طراحی هدایای مجازی به باکیفیت ترین و متنوع ترین شکل ممکن، به یه تیم هماهنگ و حرفه ای از شرکت کننده های شبکه و روند های کاری از پیش تعیین شده نیاز داریم. وقتی که یه کاربر میخواد از تولید کننده ی محتوایی تشکر و قدردانی کنه، ایده هایی که تو سرش برای ساخت یه هدیه وجود داره رو به شبکه گیفتو ارسال میکنه. این ایده ها تو یه محل خاص به اسم استخر ایده در کنار هم قرار میگیرن.

وقتی که یکی از این ایده ها توسط طراحان برای اجرا انتخاب میشه، یه دارایی شخصی سازی شده و منحصر به فرد بوجود میاد. سپس این هدیه طبقه بندی میشه و برای متصدی اون گیفت ارسال میشه. این متصدی با توجه به کیفیت و قیمت اون هدیه رو مورد بررسی قرار میده. تو قدم بعدی این هدیه برای فردی که محتوای مورد نظر رو تولید کرده بود، ارسال میشه و تو لیست دارایی هاش قرار میگیره.

با وجود این سیستم، کل فرآیند ساخت و ارزش گذاری یه هدیه و تنظیم روند های کاری منظم برای طراحی اون، به توابع متمرکز خاصی نیاز داره. مثلا متصدی های هدیه ها باید به شکل دستی تو این پروسه دخالت کنن. این افراد که وظیفه ارزش گذایر روی هر گیفت رو به عهده دارن، با آزمایش و بررسی محبوبیت هدایا، ارزش و کیفیتی رو براش تعیین میکنن و بر اساس اون قیمتی رو مشخص میکنن.

تو شبکه ی گیفتو (GTO) از یه الگوریتم تسهیم درآمد استفاده شده. به لطف این سیستم همه ی شرکت کننده ها و کاربرای این پلتفرم، از خالقین هدیه و بازبینی کننده های محتوا تا تولید کننده های محتوا، سهمی از طراحی های ارائه شده توسط کاربراشون دارن. طبق این الگوریتم توزیع درآمد تو شبکه، 80 درصد از پاداش ها به تولید کننده ی محتوا تعلق داره. طراح و سازنده ی هدیه حدودا 5 درصد و متصدی هدیه 2 درصد از ارزش اون هدیه رو دریافت میکنن. 10 درصد از پاداش ها به نگهداری، توسعه و پشتیبانی از این شبکه اختصاص پیدا میکنه. باقی مانده ی هدیه (حدودا 3 درصد) به عنوان جایزه به شکل دوره ای به بیننده ها و طرفدارای این شبکه اختصاص پیدا میکنه.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.