ارز دیجیتال تتر گلدXAUt چیست؟

ارز دیجیتال تتر گلدXAUt  چیست؟

تتر گلد XAUt یک دارایی دیجیتال است که توسط تیم TG Commodities Limited ارائه می شود. یک توکن کامل تتر گلد XAUt ، نشان دهنده یک اونس تروی خوب طلا از یک شمس طلای Good Delivery London است.

توکن تتر گلد XAUt را می توان از طریق کیف پول تتر خریداران که پس از خرید در آنجا صادر می شود ، به هر آدرسی در شبکه بلاکچین منتقل کرد. شمش (های) خاص طلا با هر آدرس زنجیره ای که Tether Gold در آن نگهداری می شود مرتبط خواهد شد.

ارز دیجیتال تتر گلد XAUt چیست؟

تتر گلد XAUt یه دارایی دیجیتال هست که توسط تیم TG Commodities Limited ارائه میشه. یه توکن کامل تتر گلد XAUT نشون دهنده یه اونس تروی خوب طلا از یه شمس طلای Good Delivery London هست. توکن تتر گلد XAUT رو میشه از طریق کیف پول تتر خریداران که بعد از خرید در اونجا صادر میشه به هر آدرسی در شبکه بلاک چین منتقل کرد. شمس های خاص طلا با هر آدرس زنجیره ای که تتر گلد در اون نگهداری میشه مرتبط میشه. توجه داشته باشین که تتر گلد یه محصول کاملا جدید هست که توسط تتر منتشر شده هست. ایده پشت تتر گلد XAUt داشتن یه ارز دیجیتال با پشتوانه طلا هست.

نگهداری تتر گلد Tether Gold (XAU)

به عنوان بخشی از استراتژی تتر گلد XAUt ، مدیران تصمیم گرفتند که بهتر است کنترل مستقیم ذخیره سازی طلای فیزیکی را حفظ کنند. به همین ترتیب، طلای ارائه شده توسط تتر گلد XAU₮در یک خزانه با امنیت بالا در کشور سوئیس قرار گرفته است.

این پست همچنین توضیح می دهد که کاربران نیازی به ترس از دست دادن طلای فیزیکی خود ندارند؛ زیرا این خزانه بهترین امکانات را در سیستم های امنیتی همراه با اقدامات پیشرفته ضد سرقت دارد. برای تحقق بخشیدن به این وظیفه عظیم ، Tether تصمیم گرفت که با یک تاجر قدیمی فلزات گران بها شریک شود. این شرکت از طرف خودش ، مجوز طلای انگلیس را برای توکن سازی تهیه کرد.

توکن های Tether Gold (XAU₮)

جالب اینجاست که تتر تصمیم گرفت با رویکرد چند- بلاک چینی وارد بازار شود. در حال حاضر ، توکن های تتر گلد XAU₮در دو قالب کد گذاری متفاوت منتشر می شوند.تتر گلد XAU₮ در هر دو توکن ERC-20 که در بلاکچین اتریوم Ethereum (ETH) و توکن های TRC-20 که در شبکه ترونTRON) ) هستند؛ موجود است.

نکته مهم این است که هر دو نوع تتر گلد XAU₮با دسته فعلی کیف پول های Tether (USDT) سازگار است. به این ترتیب ، توکن های تتر گلد XAU₮بدون هیچ مشکلی می توانند به هر آدرس داخل شبکه منتقل شوند.

ویژگی های ارز دیجیتال تتر گلد XAUt

تتر گلد یا XAUT نوعی توکن با پشتوانه طلا و هر یه واحد از این توکن برابر با یه انس طلا هست. شرکت تتر برای تهیه این پشتوانه با شرکت TG Commodities Limited همکاری می کنه و ذخیره طلای خودش رو در کشور سوئیس و با رعایت فاکتورهای امنیتی بالا و ضد سرقت نگهداری می کنه. تتر گلدXAUt ویژگی های زیادی داره. • یکی از ویژگی های ارز دیجیتال تتر گلد XAUt این هست که هزینه حمله و نقل پایین هست. با استفاده از طلای دیجیتال دیگه نیاز نیست سرمایه گذاران هزینه های زیادی بابت منتقل کردن طلا به مکان مورد نظر رو بدن و فقط با انجام یهه تراکنش مالک طلا میشن.

• یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال تتر گلد XAUt این هست که به عنوان سرمایه گذاری امن شناخته میشه. طلای دیجیتال یا تتر گلد XAUt می تونه جایگزین خوبی برای سهام ها و یا دلار در موارد ریسک گریزی باشه.

• یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال تتر گلد XAUt، حذف واسطه هاست. با استفاده از دارایی های دیجیتال خریدار و فروشنده به صورت مستقیم معامله می کنند و هیچ نهاد متمرکزی به عنوان شخص سوم باعث افزایش کارمزد و هزینه ها نمیشه.

عملکرد تتر گلد XAUt چگونه است؟

ارز دیجیتال تتر گلد XAUt که با نماد اختصاری xaut هم در بازار معامله میشه، توسط طلای ذخیهر شده پشتیبانی میشه. این طلاها در یه انبار امن در کشور سوئیس نگهداری میشن. توجه داشته باشین که توکن تتر گلد XAUT روی شبکه های اتریوم و ترون ساخته شده. طبق ادعای شرکت توسعه دهنده، ارز دیجیتال تتر گلد XAUt به عنوان یه توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم و به عنوان یه توکن TRC-20 در بلاک چین ترون در دسترس هست. خریداران می تونن ارز دیجیتال رو از کیف پول خودشون به ادرس های دیگه بفرستن. همچنین ارز دیجیتال تتر گلد XAUt به صورت مستقیم روی ذخیره سازی طلای فیزیکی نظارت می کنه. این طلاها در یه محیط امن با بهترین تدابیر امنیتی و ضد تهدیدی نگهداری میشه. تتر گلد به عنوان محصولی منحصر به فرد در نظر گرفته میشه که بین استیبل کوین های دیگه هزینه های نگهداری رو ارائه میده.

استراتژی تتر گلد Tether Gold (XAU₮)

به عنوان بخشی از رونمایی تتر گلد XAUt، این شرکت چندین اعلامیه مهم دیگر در مورد توکن ارائه داد. در مرحله اول ،گفته شد که تتر گلد XAU₮ تنها توکن با پشتوانه طلاست که هزینه نگهداری را دریافت نمی کند. البته لازم به ذکر است که این تصمیم باعث بهبود بخشیدن به سودآوری توکن نیز می شود.

طلایی شدن تتر

تتر در یک زمانی دنیای ارز های دیجیتال را برای همیشه تغییر داد و حالا به نظر می رسد این شرکت دوباره قصد دارد شوک جدیدی به بازار کریپتوکارنسی ها وارد کند. جالب است که بدانیم تتر چگونه این آخرین اقدامش را مدیریت و حسابرسی می کند.

در گذشته ، این شرکت با مشکلاتی در رابطه با شیوه های حسابداری استیبل کوین تتر مواجه شده بود که امیدواریم از آن اشتباهات درس بگیرد. در حال حاضر ، کل جامعه رمزنگاری در انتظار تثبیت این پایدار کوین منحصر به فرد با پشتوانه طلا هستند. تتر به عنوان شرکت پشتیبان کننده از استیبل کوین USDT شناخته میشن. یه نوع دارایی دیجیتال هست که دارایی با ارزش دیگه رو تحت عنوان تتر گلد XAUt ایجاد کرده.تتر گلد ارز با نماد XAUT معرفی میشه و در حال حاضر در رتبه 210 کریپتوکارنسی قرار داره. تتر گلد XAUT ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه و مورد استقبال خیلی از معامله گران و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.