ورود دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین به کشور نیجریه

ورود دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین به کشور نیجریه

نیجریه بزرگترین کشور آفریقایی که اولین دستگاه خودپرداز بیت‌کوین در آن راه‌اندازی شد. کمپانی Blockstale BTM این دستگاه‌های خودپرداز را در سالن‌های Dazey Lounge and Bar واقع در ایالت لاگوس قرار داده است و همچنین قصد دارد

30 پایانه دیگر را نیز در سراسر نیجریه راه‌اندازی کند. دنیل آدکونل، مدیر کل و بنیان‌گذار شرکت Blockstale، در تاریخ یکم آوریل در رسانه‌های محلی اعلام کرد که علیرغم عدم قطعیت قوانین در رابطه با ارزهای دیجیتال (Cryptocurrencies) در نیجریه، آنها بالاترین رتبه را در تجارت ارز‌های رمزنگاری‌شده در آفریقا دارند. آدکونل همچنین همکاری خود را در رابطه با دستگاه‌های خودپرداز بیتکوین با یک شرکت فناوری پیشرفته واقع در شهر شنزن چین گسترش داد.

نیجریه میزبان پانزدهمین دستگاه خودپرداز بیت‌کوین در آفریقا می‌باشد. نیجریه با وجود داشتن بیشترین حجم معاملات در آفریقا، هشتمین کشور این قاره است که توسط شرکت Blockstale میزبانی پانزدهمین خودپرداز بیتکوین در آفریقا را به عهده می‌گیرد.

به نقل از CoinATMRadar، آفریقای جنوبی دارای هفت دستگاه خودپرداز کریپتو می‌باشد که کشور غنا دو دستگاه و کشور‌های بوتسوانا، جیبوتی، کنیا، اوگاندا و زیمبابوه هر کدام دارای یک دستگاه خودپرداز کریپتو هستند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.