بازی متاورسی DEFY با توکن DEFY و FCOIN

بازی متاورسی DEFY با توکن DEFY و FCOIN

DEFY یک بازی موبایلی Move2Earn (حرکت برای کسب درآمد) است که عناصر دنیای مجازی و فیزیکی را با هم ترکیب می‌کند تا یک تجربه متاورسی جذاب را به کاربران ارائه کند. بازیکنان می‌توانند یک بازی منحصر به فرد بسیار جذاب

را تجربه کنند. در این بازی افراد می‌توانند دنیای واقعی را کشف کنند، به ماجراجویی‌های واقعیت افزوده بپردازند، و در آینده با ویژگی‌های جدیدی که به بازی اضافه خواهد شد، همچنین در مأموریت‌های یادگیری برای کسب درآمد (Learn to Earn) شرکت کنند. این بازی که بر بستر شبکه پالیگان ایجاد شده است، در آینده افراد را قادر می‌سازد تا از ویژگی Learn to Earn اصول اولیه کدنویسی و مهارت‌های ارزشمند دیگر را یاد بگیرند.گیمیفای در ارزهای دیجیتال، از زمانی که برای اولین بار معرفی شد،مورد استقبال مردم قرار گرفت. چرا که امکان کسب درآمد از بازی را برای کاربران فراهم کرد و باعث شد آن‌ها بتوانند از اوقات فراغتشان هم پول در بیاورند. از آن زمان بسیاری از شرکت‌ها شروع به ساخت بازی‌های Play2Earn و Move2Earn کردند که در آن بازیکنان از بازی کردن یا فعالیت کسب درآمد می‌کنند. اگر شما هم علاقه‌مند به کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی هستید، DEFY می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. DEFY جدیدترین بازی متاورسی Move2Earn (حرکت برای کسب درآمد) است که از واقعیت افزوده (AR) در گیم پلی خود استفاده می‌کند. در این بازی، بازیکنان برای نابود کردن دیکتاتوری Future Systems مبارزه می‌کنند و به این شیوه درآمد کسب می‌کنند. پروژه هایی مانند Dustland Runner, Genopets و StepN به بازیکنان خود برای انجام فعالیت های بدنی پاداش می دهند. بازی DEFY پا را کمی جلوتر گذاشته و می خواهد از کانسپت AR (واقعیت افزوده) در این راستا بهره گیرد. این بازی با مینت موفق NFTها ماسک Genesis خود و سرمایه گذاری دوره اولیه(seed funding) به مبلغ 3.5 میلیون دلار و به رهبری Animoca Brands هم اکنون یک رقیب جدی در بازی های Move to Earn است.

DEFY چیست؟

DEFY یک بازی موبایل است که در آن بازیکنان به یک گروه هکری انقلابی محلق می شوند که هدف آن ها مبارزه با شرکت شیطانی Future Systems خواهد بود. بهترین راه شکست دادن آن ها سرقت توکن آن ها FCOIN خواهد بود. برای انجام این کار بازیکنان باید به ماموریت های هک بروند که آن ها را مستلزم به تحرک و گشت و گذار در محیط پیرامونشان به کمک ابزار واقعیت افزوده(AR) می کند. با گشت و گذار در محیط پیرامون بازیکنان باید نقاط ضعف و آسیب پذیر شبکه Future Systems را بیابند.

انتشار ورژن Alpha بازی DEFY برای روز 14 آپریل برنامه ریزی شده است. اگر می خواهید در این بازی شرکت کنید زمان آن است که NFTهای ماسک DEFY را تهیه کنید. این بازی برای سیستم عامل های Android و IOS عرضه خواهد شد و در شبکه بلاکچین Polygon اجرا می شود. معمولا بازی‌های متاورسی و بازی‌های مبتنی بر بلاک چین حول یک داستان ایجاد می‌شوند و کاربر را با استفاده از قصه‌ها سرگرم می‌کنند. داستان DEFY حول یک دنیای دیستوپیایی می‌چرخد که در آن یک شرکت غول‌پیکر و ناشناس به نام «سیستم‌های آینده» (Future Systems)، کنترل اینترنت جهانی را به دست گرفته‌اند. به عبارت دیگر، این شرکت بزرگ کنترل حوزه‌های حیاتی مانند مالی، بهداشت و آموزش جهانی را در دست گرفته که همگی به قدرت اینترنت متکی هستند.

یک گروه مخفی شورشی در درون قصه‌ی این بازی به نام خائوس (Khaos) وجود دارد که ابزاری به نام “ماسک‌های خصوصی” را به کاربران می‌دهد تا با استفاده از آن هویت خود را مخفی کنند و بتوانند در عملیات‌های موجود شرکت کنند.

ماموریت کاربران در این بازی هک کردن برج‌های مختلف Future System برای به دست آوردن FCOIN و ارسال به Khaos است. هنگامی که تعداد کافی FCOIN جمع آوری شد، Khaos در نهایت می‌تواند یک حمله عظیم 51 درصدی به شبکه Future Systems انجام دهد و جهان را از حکومت این ظالم رها کند. در این شرایط اگر سیستم‌های دفاعی موجود در بازی کاربران را شناسایی کند، آن‌ها را نابود می‌کند. کاربران برای در امان ماندن از سیستم دفاعی یا باید با آن‌ها مبارزه کنند یا اینکه با استفاده از دستگاه پالس الکترومغناطیسی (EMP) آن‌ها را از بین ببرند.

دور سرمایه گذاری اولیه توسط Animoca Brands و OliveX انجام شد

چند روز پیش اعلام شد DEFY دور سرمایه گذاری اولیه(seed round) خود را با 3.5 میلیون دلار تکمیل کرده است. این سرمایه گذاری توسط شرکت های Animoca Brands, OliveX و Spartan Group انجام شده است. از دیگر سرمایه گذاران این پروژه می توان به Polygon Studios, GameFi Ventures, Bixin Ventures, Unanimous Capital, PathDAO, و Play It Forward DAO اشاره کرد.

Yat Siu,از بنیانگذاران و رئیس شرکت Animoca Brands می گوید: DEFY این پتانسیل را دارد تا پلی برای ورود جامعه بازی های موبایلی به دنیای NFTها باشد. DEFY تجربه مالکیت NFT را با استفاده از فناوری AR تغییر می دهد و باعث جذابتر شدن متاورس خواهد شد.

NFTهای ماسک Genesis و مینت های جدید آن

برای دسترسی به بازی DEFY بازیکنان نیاز به یک DEFY Mask NFT دارند. این NFTها با توکن های $DEFY عرضه می شوند. البته NFTهای فاز 1 آن توکن های بیشتری نسبت به فازهای بعدی داشتند.اولین مینت این NFTها 26 مارس انجام شد و 1300 ماسک مینت شد. هر ماسک به قیمت 160 توکن Matic مینت شده است. داشتن ماسک های فاز 1 نتنها به شما اجازه دسترسی به بازی DEFY را می دهد بلکه 10 کارت دعوت نیز برای فاز 2 به شما می دهد. به همین ترتیب صاحبان ماسک های فاز 2 نیز دعوتنامه هایی برای فاز 3 دریافت می کنند. با این روش جامعه هدف آن ها رشد کرده و از هجوم ربات ها در هنگام مینت کردن جلوگیری می شود. اگر می خواهید از کسانی که در فاز 1 ماسک گرفته اند دعوتنامه دریافت کنید باید به سرور Discord این بازی بپیوندید.

ماسک‌های خصوصی مجازی

برای شروع بازی DEFY، ابتدا باید یک Virtual Private Mask NFT داشته باشید. به همه کاربرانی که به صورت رایگان بازی می‌کنند، پس از ایجاد حساب کاربری، یک ماسک عمومی رایگان NFT داده می‌شود تا گیم پلی خود را شروع کنند. کاربران همچنین می‌توانند ماسک‌های NFT ممتاز را از طریق خرید درون‌برنامه‌ای بسته استارتر ممتاز خریداری کنند یا آن‌ها را از طریق DEFY Genesis Mask NFT خریداری کنند.

دارندگان ماسک ممتاز نسبت به دارندگان ماسک عمومی از مزایای بیشتری برخوردار خواهند بود، مانند دسترسی به برخی عناصر بازی برای کسب درآمد و توانایی تبدیل FCOIN سرقت شده به توکن های DEFY. ماسک‌های پریمیوم نیز در بازی از طریق فورج قابل ارتقا هستند، که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ماسک‌های NFT خود را با ارتقاهای زیبایی شناختی و عملکردی شخصی سازی کنند. به غیر از ارتقاء ماسک NFT خود، می‌توانید پهپاد خود را نیز بسازید و سایر دارایی‌های NFT درون بازی را سفارشی کنید.

دارایی‌های NFT تولید شده توسط کاربر

DEFY همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دارایی‌های NFT ایجاد کنند و برای کسب توکن های FCOIN و DEFI آن‌ها را بفروشند. برخی از آیتم‌هایی که می‌توان برای کسب درآمد در بازی تولید کرد عبارتند از ارتقاء ماسکNFT، پوسته‌های هواپیماهای بدون سرنشین، آیتم‌های AR Hangar و سایر دارایی‌های درون بازی.

سیستم توکن دوگانه در DEFY

بازی DEFY برای مدیریت پلتفرم خود و ارائه پاداش به بازیکنان از توکن های FCOIN و DEFY استفاده می‌کند.

FCOIN چیست؟

FCOIN که به عنوان ارز درون بازی DEFY شناخته می‌شود، از طریق گیم پلی به دست می‌آید و به عنوان پاداش بازی برای کسب درآمد در بازی عمل می‌کند. به طور خاص، بازیکنان هنگامی که با موفقیت کیف پول‌های دزدیده شده را رمزگشایی می‌کنند و وظایف درون بازی را انجام می‌دهند، پاداش‌های FCOIN را دریافت می‌کنند. این مراحل یک چرخه پاداش ایجاد می‌کند، زیرا FCOIN می‌تواند برای خرید و ارتقا دارایی‌های NFT درون بازی استفاده شود. دارندگان ماسک ممتاز می‌توانند FCOIN خود را به خزانه Kha0s ارسال کنند. در هر بازه زمانی ثابت، تعداد مشخصی از توکن‌های DEFY بین بازیکنانی که FCOIN‌های خود را در بازه زمانی خاص ارسال کرده‌اند، توزیع می‌شود. مبلغ دریافتی توسط هر کاربر به سهم آن‌ها از توکن های FCOIN بستگی دارد.

توکن DEFY چیست؟

توکن‌های DEFY، توکن‌های اصلی پلتفرم DEFY هستند. شما می‌توانید توکن های DEFY را هم با انجام بازی و هم با خرید آن‌ها از طریق Bybit به دست آورید. به عنوان توکن ابزار اصلی بازی، DEFY را می‌توان در زمینه های زیر استفاده کرد:

  • خرید دارایی‌های NFT درون بازی
  • سفارشی سازی
  • ایجاد دارایی‌های NFT درون بازی

کاربرد توکن DEFY

یکی از کاربردهای توکن های DEFY این است که بازیکنان بتوانند NFT های درون بازی را در بازار بازی خریداری کنند. این NFT ها شامل پهپادهای شخصی قابل تنظیم است که کلید گیم پلی بازی هستند و ماسک‌های ممتاز که به بازیکنان امکان دسترسی به مزایای اضافی را می‌دهد. این کار چرخه ای ایجاد می‌کند که در آن بازیکنان توکن های DEFY بیشتری به دست می‌آورند تا تجربه گیم پلی خود را در DEFY ارتقا دهند و بنابراین عرضه طولانی مدت توکن های DEFY را حفظ کنند. بازی DEFY یک بازی متاورسی است که روی شبکه پالیگان ایجاد شده و با ترکیب دنیای واقعی و مجازی تجربه جذابی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند. این بازی دارای یک خط داستانی جذاب و همچنین راه های درآمدی متنوع برای کاربران ارائه می‌کند.

آینده این پروژه امیدوارکننده به نظر می‌رسد، به ویژه از آنجایی که تیم به ارائه نوآوری‌های بیشتری اشاره کرده است که آن را از سایر پروژه‌های GameFi متمایز می‌کند. همچنین شایان ذکر است که فاز NFT Mint DEFY قبلاً در عرض 13 دقیقه به فروش رسیده بود، بنابراین اگر به دنبال شرکت در مینت بعدی دقیقاً در زمان بتا عمومی هستید، بهتر است برای یک رقابت شدید آماده باشید. اگر تمایل به سرمایه گذاری در بازی بلاک چینی DEFY دارید بهتر است به بررسی تمام ابعاد این پروژه بپردازید و اگر علاقه‌مند به بازی در آن هستید باید منتظر نسخه نهایی این بازی بمانید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.