معرفی بازی کریپتو رویال و کسب درآمد از بازی Crypto Royale

معرفی بازی کریپتو رویال و کسب درآمد از بازی Crypto Royale

بازی کریپتو رویال Crypto Royale، یک بازی کاملا رایگان و آنلاین است، که به شما قابلیت کسب درآمد از بازی را می‌دهد. همچنین این بازی از تعداد بالایی از بازیکنان برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. ارز دیجیتال ROY

کریپتو رویال Crypto Royale نام دارد که شما با بازی کردن می‌توانید آن را بدست بیاورید.

کریپتو رویال Crypto Royale چیست؟

انتظار می‌رود که بازی‌های بلاک چین تا پایان سال به 7.2 میلیارد دلار برسد و کریپتو رویال فعالانه به دنبال ایفای نقش خود در یک صنعت قریب الوقوع و انفجاری است. کریپتو رویال Crypto Royale که در آوریل 2021 راه اندازی شد، یک بازی رایگان مبتنی بر وب است که به گیمرها این امکان را می‌دهد که نه تنها از بازی لذت ببرند بلکه به رقابت با یکدیگر برای موفقیت بیشتر نیز کمک کنند .با رشد انبوهی از بازی‌های مبتنی بر بلاک چین، توکن ROY به کاربران اجازه می‌دهد تا وارد میدان نبرد شوند و آخرین نفری که ایستاده است، پاداشی در رمزارزها دریافت می‌کند.

نحوه بازی در کریپتو رویال Crypto Royale

بازیکنان وارد میدان نبردی می‌شوند که در آن باید «آخرین نفر ایستاده» باشند. بازیکنی که توسط ماه‌ نشان داده می‌شود، می‌تواند یکی از سه رنگ زرد، صورتی و آبی باشد. رنگ‌ها با جمع‌آوری جعبه‌هایی که در میدان نبرد ریخته می‌شوند قابل تعویض هستند و باید برای اطمینان از قدرت بازیکن در برابر حریف در تلاش برای پیشی گرفتن، گول زدن و مانور دادن به سایر بازیکنان برای پیروز شدن استفاده شوند.

وقتی فقط یک بازیکن باقی می‌ماند، یک چرخ برای تعیین پاداش ROY آنها برای آن نبرد، می‌چرخد. نبردها می‌توانند سریع یا کند و نبردهای استراتژیک باشند. این بازی به هر بازیکن اجازه می‌دهد تا سبک خاص خود را اتخاذ کند و اغلب به یک ویژگی/امضای قابل شناسایی بازیکن مذکور تبدیل می‌شود.

استراتژی بازیکن و حریف هر چه باشد، یک نیروی خارجی بر گیم پلی فشار می‌آورد. بیرون رفتن در تاریکی باعث بدتر شدن سلامتی می‌شود اما وسایل کلکسیونی بیرون می‌توانند سلاح‌های مورد نیاز برای ادعای پیروزی را فراهم کنند. تعیین موقعیت و زمان بندی اجزای حیاتی در مجموعه مهارت‌های یک بازیکن قرار دارند. بازی کریپتو رویال Crypto Royale یک بتل رویال مبتنی بر مرورگر است و مانند تمام بازی‌های بتل رویال دیگر، برنده زمانی مشخص می‌شود که بتواند تمام بازیکن‌های دیگر را شکست دهد. در نتیجه برنده، بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه مقداری XP برای افزایش سطح خود و مقداری توکن ROY دریافت می‌کند، که میتواند درآمد روزانه را برای کاربر به همراه داشته باشد.

مزایای بازی کریپتو رویال CryptoRoyale

  • این بازی کاملا بدون ریسک می‌باشد.
  • شما نیاز به سرمایه‌گذاری برای شروع بازی ندارید.
  • بازی تحت‌وب و سبک است، پس نیاز به سیستم خاصی برای شروع بازی ندارید.
  • جامعه بازی حدودا ۱۰۰ هزار بازیکن دارد، که در هر لحظه در طول روز در حال بازی هستند.
  • جامعه دیسکورد بازی بسیار فعال است و می‌توانید اطلاعات و اخبار خوبی در رابطه با بازی کسب کنید.

بررسی بازی کریپتو رویال Crypto Royale

کریپتو رویال Crypto Royale در قوانین و کنترل‌هایش بسیار ساده است اما در واقع استراتژی‌های بسیار پیچیده‌ای را برای برنده شدن پنهان می‌کند که آن را به یک بازی سرگرم‌کننده و اعتیاد آور تبدیل می‌کند. برخلاف اکثر بازی‌های مبتنی بر کریپتو، تقریباً هیچ مانعی برای ورود ندارد. اگر یک مرورگر روی رایانه یا تلفن همراه دارید، فقط می‌توانید روی «بازی» کلیک کنید و ROY کسب کنید.

شما می‌توانید لینک بازی را برای دوستانی که واقعاً در مورد ارزهای رمزنگاری شده نمی‌دانند، بفرستید تا آنها بازی کنند، لذت ببرند و مقداری ROY کسب کنند. سپس این فرصت خوبی بود تا آنها را با ارزهای رمزنگاری شده آشنا کنید. شما به آنها کمک کردید تا ROY را از کیف پول خود برداشت کنند، شبکه Harmony را راه اندازی کنند و اولین مبادله خود را در ViperSwap انجام دهند. در نهایت، در رابطه با Harmony/ONE، این در واقع همان بازی است که ما را با این زنجیره جانبی فوق العاده آشنا کرد و باعث می‌شود از تراکنش‌ها با هزینه‌های پایین، حتی برای قراردادهای مبادله/استیکینگ پیچیده، قدردانی کینم! یکی از ویژگی‌های شگفت انگیزی که اخیراً به کریپتو رویال اضافه شده است، توانایی به دست آوردن ONE با استفاده از دکمه Withdraw as ONE است. این مهم در واقع یک قطعه حیاتی از هارمونی است.

گیم پلی بازی کریپتورویال Crypto Royale

یکی از بازیهایی که می‌شود گیم پلی این بازی را با آن مقایسه کرد، بازی agar.io می‌باشد. به‌هرحال توضیحات کاملی در رابطه با گیم‌پلی این بازی در زیر آمده است.

زمانی که بازی را شروع می‌کنید، کاراکتر شما وارد محیطی می‌شود که در حال کوچک شدن است. در هر مسابقه حدودا بین ۳ تا ۱۰ بازیکن همزمان وارد زمین بازی می‌شوند و هدف هرکدام، از بین بردن بقیه و تنها ماندن در زمین بازی است. ۳ رنگ اصلی در بازی وجود دارد: زرد، آبی و صورتی، که هرکدام بر رنگ دیگر مزیت دارد. می‌شود گفت این بازی حدودا از اصول بازی سنگ، کاغذ، قیچی استفاده کرده است.

ROY کریپتو رویال Crypto Royale چیست؟

رویال (ROY) ارز دیجیتال درون بازی (HRC-20 Token) کریپتو رویال Crypto Royale است که در شبکه هارمونی راه اندازی شد. حداکثر عرضه توکن 400 میلیون ROYاست که بالقوه 230 میلیون ROY برای سوختن در مرحله بعدی تخصیص داده می‌شود. بازیکنان برای برنده شدن در کیف پول‌های درون بازی خود، با توکن‌های ROY پاداش می‌گیرند. رمز را می‌توان از کیف پول درون بازی به Metamask Wallet برداشت.

به طور پیش فرض، توکن‌های به دست آمده در کیف پول بازی و در کش مرورگر ذخیره می‌شوند. تا زمانی که کش پاک نشده باشد، توکن‌ها امن هستند. با این حال، اگر حافظه پنهان به طور تصادفی پاک شود، توکن‌های به دست آمده از بین خواهند رفت. بنابراین، توصیه می‌شود که کیف پول درون بازی را به دیسکارد متصل کنید تا از گم شدن توکن‌ها حتی در صورت پاک شدن حافظه پنهان جلوگیری کنید. توکن ROY را می‌توان با ONE در Viperswap مبادله کرد.

NFT در کریپتو رویال Crypto Royale

اخیراً کریپتو رویال Crypto Royale پوسته‌های درون بازی خود را برای کره‌ها به عنوان NFT عرضه کرده است. برای برنده شدن در بازی‌ها، پوسته‌ها به صورت تصادفی به بازیکنان داده می‌شوند. خیلی به شانس بستگی دارد. پنج نوع پوسته به ترتیب نادر بودن‌شان در زیر فهرست شده‌اند:

  • مشترک
  • غیر معمول
  • نادر
  • حماسه
  • افسانه‌ها آنها را می‌توان از فروشگاه خریداری کرد و ما می‌توانیم پوسته‌هایی که در بازی داریم را تجهیز کنیم. این پوسته‌های خریداری شده از فروشگاه برای کسب جوایز شرط بندی قابل استفاده هستند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند پوسته‌هایی که از برنده شدن یا خرید به دست آورده‌اند را در بازار داخلی بفروشند.

نکاتی برای کسب درآمد بیشتر کریپتو رویال Crypto Royale

در تمام مسابقات شرکت کنید. تورنمنت‌ها نسبت به مسابقات رتبه بندی شده دارای پاداش بیشتری هستند. تورنمنت یکشنبه از تورنمنت معمولی پربارتر است. ROY را نگه دارید تا مقدار بیشتری از آن را به دست آورید. مکانیسم پاداش در رتبه بندی و آموزش بر اساس ضریب است که این بر اساس میزان ROY شما در کیف پول درون بازی و کیف پول خارجی مانند Metamaskاست. همیشه جعبه‌های براق بازی را انتخاب کنید. آنها مقدار کمی ROY به شما می‌دهند. کُشتن سایر بازیکنان نیز به شما پاداش می‌دهد. جعبه‌های انباشته شده را می‌توان به چرخی وارد کرد که این می‌تواند به شما ROY بیشتری بدهد. هنگامی که می‌خواهید پوسته‌ای بخرید یا آن را بفروشید، قیمت آن را در بازار بررسی نمایید و ارزش آن را تعیین کنید. می‌توانید در مورد پوسته‌ای که در بازار فهرست کرده‌اید در Discord پست کنید. در تورنمنت‌ها، اگر تازه وارد بازی هستید، برنده شدن در بازی‌ها را نسبت به کُشتن سریع و برداشتن جعبه‌ها در اولویت قرار دهید. این موقعیت مناسبی برای شما به ارمغان می‌آورد. پاداش‌های سه گانه به مدت نیم ساعت و پس از آن پاداش‌های دو برابر برای نیم ساعت آینده فعال می‌شوند. در روزهای هفته، جوایز مضاعف به صورت تصادفی فعال شده و می‌توانید در رویدادهای Discord مشترک شوید. به یاد داشته باشید، مقام دوم برنده مقداری ROY در رتبه بندی شده و اختلاف را برای کسب دستاوردها به هم متصل می‌کند. برای جلوگیری از از دست دادن ROY کسب شده خود، با پاک کردن تصادفی حافظه پنهان مرورگر، Discord را وصل کنید. همچنین، انجمن اختلاف بسیار سرگرم کننده است و ناظران بسیار مفید هستند. آنها همچنین در حال ساخت بازی‌های جالب‌تری می‌باشند. کریپتو رویال Crypto Royale یکی از این ارزهای دیجیتال است که می‌توان آن را با بازی‌های مبتنی بر بلاک چین به دست آورد. این یک بازی است که از طریق مرورگر اجرا می‌شود و بازی آن رایگان است. کریپتو رویال علاقه مندان به کریپتو را به خود جلب می‌کند زیرا یک بازی برای کسب درآمد ارزی است. کریپتو رویال Crypto Royale به کاربران این امکان را می‌دهد که با ورود به میدان نبرد وارد یک بازی شوند و هرکسی که به عنوان آخرین نفر ایستاده است، با برنده شدن یک ارز دیجیتال سود کمی به دست می‌آورد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.