کریپتو فاست Crypto Faucet چیست؟

کریپتو فاست Crypto Faucet چیست؟

کریپتو فاست (Crypto Faucet) به اصطلاح شیر کریپتو معنا می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد تا با انجام کارهای ساده، ارزهای اندکی به عنوان جایزه دریافت نمایند.این عملیات شباهت زیادی به این استعاره دارد که حتی یه قطره

از شیر آب که اندک است، در نهایت می‌تواند یک فنجان را پر کند. این روش، یکی از راه‌های قانونی و امنی است که انواع گوناگونی دارد و کاربران می‌توانند برای جمع آوری بیت کوین، اتریوم، مونرو و برخی دیگر از رمزارزها استفاده نمایند. دنیای ارزهای دیجیتال به قدری بی‌انتهاست که راه‌های گوناگونی برای کسب درآمد از آن وجود دارد. حتی ایده یا پول ناکافی نیز نمی‌تواند جلوی این اتفاق را بگیرد و علی‌رغم این موارد باز هم استفاده از روش‌های امن و قانونی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال امکان پذیر است. کریپتو فاست Crypto Faucet به کاربران این امکان را می‌دهد تا با انجام کارهای ساده، جوایز ارزهای کوچکی کسب کنند. این استعاره بر این اساس است که چگونه حتی یک قطره آب از یک شیر آب نشتی می‌تواند در نهایت یک فنجان را پر کند. انواع مختلفی ازکریپتو فاست Crypto Faucet وجود دارد. اولین کریپتو فاست Crypto Faucet ممکن است یک فاست بیت کوین باشد که در سال 2010 توسط توسعه دهنده پیشرو شبکه بیت کوین به نام گاوین آندرسن ایجاد شد. به هر کاربری که یک کپچای ساده را تکمیل کند، 5 بیت کوین به صورت رایگان می‌دهد. این فاست‌های بیت کوین در نهایت 19715 بیت کوین در مجموع صادر کرد و به توزیع گسترده مالکیت اولیه بیت کوین کمک کرد. این در آموزش شبکه اولیه کاربران بیت کوین بسیار مفید بود و بعداً منجر به رشد سالم این ارز دیجیتال شد.

به طور طبیعی، امروز هیچ فاست دیجیتالی چنین پرداخت‌های عظیمی را ارائه نمی‌دهد زیرا قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اما پروژه‌های کریپتو نوظهور همچنان نیاز به جذب کاربران جدید دارند و افراد زیادی در آنجا هستند که می‌خواهند در مورد کریپتو بیاموزند. فاست‌های کریپتو در ارتباط عرضه و تقاضا نقش دارند. می‌توانید فاست‌ها را به‌عنوان کوپن‌هایی در نظر بگیرید که گاهی برای دانلود یک برنامه جدید در تلفن خود یا ثبت‌نام در یک سرویس آنلاین جدید دریافت می‌کنید. اما با فاست‌های کریپتو، باید وظایف را تکمیل کنید تا پاداش را در قطعات کوچک به دست آورید. به این ترتیب، استفاده از فاست‌ها راه خوبی برای مبتدیان است تا سفر خود را با رمزارز آغاز کنند.

کریپتو فاست Crypto Faucet چگونه کار می‌کند؟

فاست یا شیرهای کریپتو Crypto Faucet معمولا به‌صورت ساده و با در نظر گرفتن سلیقه کاربران طراحی می‌شوند. کاربران ابتدا باید یک حساب کاربری با دارایی‌های دیجیتال برای خود ایجاد کنند. سایت‌ها و برنامه‌های متعددی مربوط به کریپتو فاست وجود دارند و هنگامی که کاربران وظایف خواسته شده را انجام می‌دهند، رمزارز رایگان دریافت می‌کنند. کاربران باید کیف پول‌های رمزنگاری شده داشته باشند تا بتوانند این جایزه و پاداش‌ها را دریافت نمایند؛ حتی گاهی اوقات امکان دارد برای انجام این کار مراحل احراز هویت را طی کنند.وظایفی که به کاربران محول می‌شود، می‌تواند شامل تماشای تبلیغات و ویدیو، خواندن مقالات، بازی کردن، انجام پرسش نامه‌ها و یا معرفی سرویس به دیگران باشد. این وظایف نسبتا ساده هستند و اغلب کاربران با انجام آن مشکلی ندارند؛ البته در مواردی انجام این وظایف می‌تواند زمان‌بر باشد. پس از انجام وظایف، کاربران مقدار اندکی رمزارز به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. البته اگر انجام این کار به‌صورت مستمر انجام شود، در طول زمان می‌تواند به مقدار قابل توجهی برسد.

مزایای کریپتو فاست Crypto Faucet

کرپیتو فاست (Crypto Faucet) سیستمی برای کسب رایگان ارزهای دیجیتال است. به احتمال زیاد قدیمی‌ترین کریپتو فاست Crypto Faucet توسط توسعه دهنده مشهور شبکه بیت کوین به نام گاوین اندرسن در سال 2010 ایجاد شده است. در آن زمان این فاست به هر فردی که یک عملیات تست‎‌های آنلاین کوچک را انجام می‌داد، 5 بیت کوین به‌صورت رایگان اهدا می‌کرد. این شیر بیت کوین 19.715 بیت کوین به کاربران اهدا کرد و منجر به توزیع گسترده مالکیت اولیه بیت کوین در میان دارندگان آن شد.

انجام این عملیات در آموزش اولیه شبکه کاربران بیت کوین(BTC) تاثیر قابل توجهی داشت و به همین دلیل باعث شد بیت کوین در ادامه راه رشد نماید. برخی افراد کریپتو فاست را به چشم کوپنی برای نصب برنامه‌های تلفن همراه و یا ثبت نام در سرویسی که پاداش می‌گیرند، نگاه می‌کنند؛ اما لازم به ذکر است که شیر رمزارز نیاز به تکمیل وظایفی دارد تا پاداش هر بخش را ارائه کند. می‌توان گفت شیرهای رمزارز راه خوبی برای افراد تازه کار در این زمینه است که قصد آغاز فعالیت خود در دنیای رمزارزها را دارند. همچنین فاست‌ها پاداش نامحدودی ارائه می‌کنند و هرچه وظایف انجام شده بیشتر باشد، به همان اندازه نیز دریافت رمزارز رایگان بیشتر می‌شود.

خطرات استفاده از کریپتو فاست Crypto Faucet

برای استفاده از کریپتو فاست Crypto Faucet باید دقت زیادی به خرج داد؛ چراکه برخی از وب‌سایت‌ها از شیوه‌های کلاهبردارانه استفاده می‌کنند. برخی از این وب‌سایت یا برنامه‌ها که خود را به عنوان شیر کریپتو معرفی می‌کنند، امکان دارد سیستم کاربران را به بدافزار آلوده کنند و آسیب جبران ناپذیری به همراه داشته باشند. به همین دلیل اطلاع از برنامه‌های معتبر برای دریافت کرپیتو اهمیت زیادی دارد. همچنین امکان دارد جوایز دریافت شده به دلیل اندک بودن مقدار آن، ارزش وقت گذاشت را نداشته باشند. حتی در برخی موارد، کاربران اطلاع داده‌اند که با یک هفته فعالیت در یک وب‌سایت، توانسته‌اند کمتر از 1 دلار پاداش به دست بیاورند. در این حالت کاربران باید وب‌سایتی پیدا کنند که پاداش مناسبی ارائه کند، به‌صورتی که صرف وقت در این وب‌سایت‌ها ارزش مناسبی داشته باشد.

چه نوع فاست های کریپتو Crypto Faucet وجود دارد؟

یکی از راه‌های دسته‌بندی شیرهای کریپتو، توکنی است که به عنوان پاداش پرداخت می‌شود. شیرهای بیت کوین، اتریوم، BNB و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. به عنوان مثال، هنگام استفاده از شیرهای بیت کوین، کاربران می‌توانند پاداش‌هایی را به ساتوشی، کوچکترین واحد بیت کوین، دریافت کنند.

همچنین وب‌سایت‌های جمع‌آوری شیرهای کریپتو وجود دارند که بسته به اینکه کدام توکن را ترجیح می‌دهند پاداش خود را دریافت کنند، گزینه‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شیرهای کریپتو با Airdrops متفاوت هستند زیرا شیرهای کریپتو از یک برنامه از پیش تعیین شده توزیع پاداش پیروی می‌کنند. Airdrops معمولا به کسانی داده می‌شود که دارای یک توکن خاص هستند یا از یک کیف پول رمزنگاری برای افزایش آگاهی از یک پروژه خاص استفاده می‌کنند.

شیرهای کریپتو نیز با Bounties متفاوت هستند، که به لیستی از وظایف پاداش‌آور منتشر شده توسط یک پروژه بلاکچین اشاره دارد. Bounties روشی برای پروژه بلاکچین است تا از مردم کمک بخواهد و برای هر کسی که بتواند وظایف خاصی را انجام دهد، جوایز رمزنگاری یکباره ارائه دهد.

نمونه‌هایی از فاست‌های کریپتو Crypto Faucet

  • Cointiply، Freebitcoin، Firefaucet و Coinpayu برخی از بهترین و بزرگترین فاست‌های بیت کوین هستند که کاربران می‌توانند از طریق حل تست‌های آنلاین کوچک، معما، بازی کردن یا استخراج، بیت کوین به دست بیاورند.اکثر فاست‌های بیت کوین پرداخت فوری و مستقیم دارند.
  • فاست اتریوم نیز مانند فاست بیت کوین کار می‌کند اما به جای ساتوشی، به کاربران اتر پاداش می‌دهد. انجام این وظایف راهی عالی برای به دست آوردن توکن‌های رایگان اتریوم است. Bestfaucetsites.com فهرستی کامل از بهترین فاست‌های اتریوم ارائه می‌کندکه کاربران می‌توانند با انجام تست‌های آنلاین کوچک، حل معما، بازی کردن و یا استخراج اتر، اتریوم رایگان به دست بیاورند. Fire Faucet راه‌های گوناگونی برای کسب اتر مانند استخراج مرورگر و تکمیل تست‌های آنلاین ارائه می‌کند.
  • فاست‌های زی‌کش(ZEC) برای انجام کارهای کوچک پاداشی در قالب Zcash رایگان ارائه می‌کند. Globalhive، Zcash رایگان ارائه می‌کند که هر 20 ساعت یکبار قابل دریافت است.
  • فاست ترون (TRX) برای افرادی که به دنبال کسب رایگان توکن‌های Tron هستند، کاربرد دارد.کاربران می‌توانند با انجام بازی، معرفی به دوستان، تکمیل نظرسنجی و غیره، توکن‌های رایگان TRX دریافت نمایند.

کریپتو فاست Crypto Faucet به عنوان فرایندی که کاربران می‌توانند با انجام برخی وظایف رمزارزهای رایگان اندکی به دست بیاورند، در مقایسه با روزهای اولیه پیدایش آن، بسیار پیچیده‌تر شده است. کاربران باید به این نکته توجه داشته باشند که برای شروع کار با کریپتو فاست‌ها، تحقیقات گسترده‌ای انجام دهند و دقیق و آگاهانه در این مسیر قدم بردارند. کاربران اگر توانایی این را داشته باشند که از شیرهای کریپتو به‌طور مناسب و مستمر استفاده نمایند، می‌توانند قطرات کوچک کریپتو را به مقدار قابل توجهی تبدیل نمایند؛ به‌خصوص اگر ارزش توکن‌هایی که جمع آوری می‌کنند بیشتر شود، سود بیشتری نیز از این راه به دست می‌آورند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.