ترید دمو ارز دیجیتال

ترید دمو ارز دیجیتال

معامله‌گری و ترید یکی از مهارت‌هایی است که می‌توان آن را مانند سایر مهارت‌ها با تمرین آموخت. بنابراین، بهترین راه برای تمرین مهارت ترید، استفاده از پلتفرم‌های ترید دمو ارز دیجیتال است که نیازی به سرمایه‌گذاری با پول واقعی ندارند.

ترید دمو نوعی معامله شبیه‌سازی شده است که در آن می‌توانید بدون پول واقعی خرید و فروش رمزارزها را تمرین کنید. حالا کوین نیک مارکت، بازار معاملات ارزهای دیجیتال نسخه دموی پلتفرم خود را راه‌اندازی کرده است و کاربران ایرانی می‌توانند بدون اینکه خطر از دست دادن سرمایه تهدیدشان کند، به تمرین ترید و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بپردازند.معامله کردن در بازارهای مالی اصلاً کار ساده‌ای نیست. فشار و استرسی که خیلی از مواقع معامله‌گران تحمل می‌کنند، بسیار بیشتر از مشاغل دیگر است. در چنین شرایطی، باید تا حد امکان، ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش دهید. برخی از صرافی‌ها برای کمک به معامله‌گران تازه‌کار، پلتفرم دمو را در نظر گرفته‌اند تا کاربران بتوانند از آن طریق بدون وارد کردن سرمایه، معامله کنند. به این ترتیب، ضمن تمرین می‌توانند خود را برای معاملات اصلی و واقعی آماده کنند. ترید دمو ارز یا معاملات کاغذی (Paper Trading) نوعی معامله شبیه‌سازی شده است که سرمایه‌گذار از طریق آن می‌تواند بدون پول واقعی خرید و فروش را تمرین کند. اصطلاح معاملات کاغذی به زمانی برمی‌گردد (قبل از گسترش پلتفرم‌های معاملاتی آنلاین) که تریدرها قبل از به خطر انداختن پول در بازارهای واقعی روی کاغذ تمرین می‌کردند.

در آن زمان، تریدرها همه معاملات را با دست ثبت می‌کردند و پوزیشن‌های معاملاتی فرضی، پرتفو و سود یا زیان را به دقت بررسی می‌کردند. امروزه، بیشتر معاملات تمرینی شامل استفاده از یک شبیه‌ساز الکترونیکی بازار است که شبیه یک پلتفرم معاملاتی واقعی است. حساب‌های آزمایشی تریدینگ برای بسیاری از معامله‌گران مبتدی جذاب هستند و مزایای زیادی را به طور عملی به تریدر‌ها ارائه می‌دهند.

با ترید دمو ارز دیجیتال می‌توانید استراتژی‌های ترید خود را آزمایش کنند، با فناوری معاملاتی آشنا شوید و ببینند که این فناوری‌ها چگونه کار می‌کنند، بدون این‌که با خطرات مرتبط با بازارهای واقعی روبرو شوید.

در اصل کاربران با پول واقعی معامله نمی‌کنند و حساب آزمایشی به طور کامل بازار واقعی را شبیه‌سازی می‌کند. با این روش تریدرها می‌توانند بفهمند که اگر با یک حساب واقعی معامله می‌کردند، بازدهی معامله چگونه می‌‌شد.

«ترید دمو ارز دیجیتال» فقط برای سرمایه‌گذارهای کریپتو، پرطرفدار نیست؛ بلکه در میان تریدهای سهام، ارزها و کالاها نیز محبوبیت دارند.

حساب‌های آزمایشی توسط معامله‌گران با تجربه برای آزمایش استراتژی‌های جدید استفاده می‌شوند. ری دالیو، مدیر معروف صندوق تامینی، در کتاب خود با عنوان «بحران بدهی بزرگ» در مورد استفاده از حساب‌های آزمایشی صحبت نموده و این حساب‌ها را موهبتی برای سرمایه‌گذاران می‌داند.

ترید دمو یا آزمایشی چگونه کار می‌کند؟

تقریباً همه چیز در مورد شبیه‌ساز شبیه به پلتفرم معاملاتی اصلی است، با این تفاوت که سرمایه‌گذار پول واقعی را معامله نمی‌کند.

برای به دست آوردن بیشترین سود از معاملات کاغذی، تصمیمات سرمایه‌گذاری و انجام معاملات باید از شیوه‌ها و اهداف واقعی معاملات پیروی کنند. سرمایه‌گذار در ترید دمو ارز دیجیتال باید همان اهداف ریسک به ریوارد، محدودیت‌های سرمایه‌گذاری و افق معاملاتی را در نظر بگیرد که برای یک حساب زنده (live) استفاده می‌کند. به عنوان مثال، منطقی نیست که یک سرمایه‌گذار بلندمدت ریسک‌گریز، در ترید دمو معاملات کوتاه مدت متعدد را مانند یک تریدر روزانه انجام دهد.

مزایای ترید دمو ارز دیجیتال چیست؟

ترید به صورت دمو برای یادگیری استراتژی‌ها و نرم‌افزارهای مختلف معاملاتی بسیار مفید است. معامله‌گران مبتدی و همین‌طور تریدرهای باتجربه به طور معمول از حساب‌های آزمایشی برای تمرین ارزهای تجاری و آزمایش یک بروکر یا استراتژی معاملاتی جدید استفاده می‌کنند. در ادامه به برخی از مزایای ترید دمو ارز دیجیتال اشاره می‌شود.

می‌فهمید که ترید ارز دیجیتال با روحیه‌تان سازگار است یا نه کسانی که تازه وارد معامله با ارزها یا به طور کلی تجارت می‌شوند، می‌توانند از یک حساب آزمایشی استفاده کنند تا ببینند آیا از نظر ذهنی و احساسی برای سختی های معاملات و سرمایه گذاری، مناسب هستند یا نه.

همه ما با هم تفاوت داریم. به همین دلیل برخی از افراد واقعاً از تجارت ارز لذت می‌برند، در حالی که این فعالیت ممکن است اصلاً با سلیقه، شخصیت یا سبک زندگی بعضی دیگر مطابقت نداشته باشد.

می‌توانید در حین آموزش، بدون ریسک ترید کنید تریدرهای تازه‌کار که هنوز در حال یادگیری معامله ارز هستند، معمولاً به دنبال فرصتی مناسب برای امتحان چیزهای که یاد گرفته‌اند، هستند.

به همین دلیل، دموها سبب خواهد شد تا سرمایه‌گذاران تازه‌کار با تمرین ترید بدون ریسک سرمایه، به طور قابل توجهی اعتماد به نفس بیشتری کسب کنند.

علاوه بر این، تمرین ترید دمو ارز دیجیتال سبب می‌شود که سرمایه‌گذاران جدید، اشتباهات رایج مبتدیان را مرتکب شوند، در حالی که هیچ آسیبی به سرمایه و پول واقعی آن‌ها وارد نخواهد شد.

مدیریت پول و سرمایه را یاد می‌گیرید یکی از راه‌های لذت بردن از موفقیت بلندمدت در معاملات، یادگیری خوب و اجرای صحیح اصول مدیریت پول است.

حساب ترید دمو ارز دیجیتال به یک معامله‌گر جدید یا با تجربه اجازه می‌دهد تا چنین تکنیک‌هایی را به‌طور کامل روی تغییرات نرخ ارز واقعی انجام دهد و ببیند که مدیریتی که انجام می‌دهد، چه تاثیری روی پول مجازی‌اش در حساب آزمایشی او دارد.

احساسات و هوش هیجانی را هنگام معامله کنترل می‌کنید یکی از چالش‌برانگیزترین جنبه‌های معامله برای بسیاری از افراد این است که یاد بگیرند چگونه واکنش‌های احساسی خود را در هنگام معاملات سوده یا زیان‌ده به گونه ای مدیریت کنند که تنها برای آن‌ها سودآوری داشته باشد.

کنار آمدن مناسب با واکنش‌های روان‌شناختی معمولی به کسب و یا از دست دادن پول – مانند ترس، طمع و امید – به راحتی می‌تواند معامله‌گر موفق را از معاملگر بازنده تمایز دهد.

استراتژی‌های مختلف را آزمایش می‌کنید ترید دمو تنها برای تازه‌کاران نیست؛ بلکه معامله گران باتجربه و حرفه‌ای و تازه کارها هر دو می‌توانند موفقیت هر استراتژی معاملاتی جدید را پیش از اجرای آن در محیط معاملاتی واقعی، آزمایش کنند.

این کار سبب می‌شود تا خود را به یک سیستم عادت دهید و هر گونه اشکالی را که ممکن است در حین استفاده از آن به‌عنوان تغییرات نرخ ارز واقعی آشکار شود، برطرف کنید.

ویژگی‌ها و خدمات مختلف را بررسی می‌کنید صرافی‌های ارز دیجیتال مشتاق هستند شما یک حساب معاملاتی واقعی در سایت آن‌ها ایجاد کنید؛ به همین دلیل این سایت‌ها اغلب به معامله‌گران جدید، اجازه دسترسی آزمایشی به ویژگی‌های مشتری حرفه‌ای، خدمات آموزشی و خبری، و بخش‌های پشتیبانی مشتری را می‌دهند.

این یک راه عالی برای بررسی کیفیت خدمات کلی صرافی‌های دیجیتال و یا کارگزارها قبل از انجام هرگونه ترید با وجوه معاملاتی واقعی باشد.

نحوه کار با ترید دمو ارز دیجیتال

افتتاح حساب برای ترید دمو ارز دیجیتال بسیار ساده و آسان است. معمولاً برای ثبت نام در حساب دمو از شما یک آدرس ایمیل، نام کاربری و تعیین رمز عبور خواسته می‌شود. پس از دریافت لینک تأیید از طریق ایمیل، می‌توانید وارد حساب دمو شوید.

ترید دمو یک راه فوق‌العاده برای یادگیری نحوه انجام معامله است. این کار هم برای تریدرهای مبتدی و هم تریدرهای با تجربه برای بررسی استراتژی‌های جدید توصیه می‌شود. نحوه کار معاملات کاغذی به این صورت است: ابتدا، یک حساب آزمایشی را در یک پلتفرم معاملاتی یا صرافی ارز دیجیتال باز می‌کنید. سپس، مقداری پول به صورت مجازی در حساب شما شارژ می‌شود. این پول واقعی نیست و باید توجه داشته باشید که نمی‌توانید مبلغی را از حساب آزمایشی خود برداشت کنید. در نهایت، شما می‌توانید عملکرد معاملاتی خود را با یک حساب دمو پیگیری کنید.

پیشنهاد می‌شود قبل از ورود به بازار واقعی، حداقل یک ماه در نسخه آزمایشی ترید کنید تا مشکلات و ایرادات کار خود را شناسایی و برطرف کنید.

بهترین پلتفرم های دمو ارز دیجیتال

eToro

اگر به دنبال یک پلتفرم تجارت ارز دیجیتال ایمن و کم‌هزینه می‌گردید که برای تازه‌کارها مناسب باشد، پلتفرم eToro می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد. این پلتفرم برتر، به شما امکان دسترسی به 16 ارز دیجیتال را می دهد.

این ارزها، بیت ‌کوین، ریپل، EOS، کاردانو، اتریوم (و بهترین توکن‌های ERC برای خرید)، Floki Inu، ApeCoin، Litecoin، SafeMoon و برخی از رمزارزهای دیگر را در بر می‌گیرد.

برخلاف دیگر پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال در این فضا، eToro هنگام خرید و فروش دارایی دیجیتال انتخابی خود، هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌کند. بلکه به شما امکان می‌دهد در یک محیط 100% عاری از کمیسیون، معامله کنید! Coinbase کوین‌بیس معمولا یکی از اولین صرافی‌های ارز دیجیتال است که سرمایه‌گذاران برای اولین ترید به آن روی می‌آورند. این موضوع به این دلیل است که این پلتفرم ایمن و کاربرپسند است و طیف مناسبی از روش‌های پرداخت را پشتیبانی می‌کند.

کوین‌بیس هم‌چنین تعدادی از ارزهای دیجیتال را که محبوبیت کمتری دارند، هم ارائه می‌دهد؛ ارزهایی از جمله باند، میکر، گراف و NuCypher که این ویژگی‌ها، کوین‌بیس را به یک پلتفرم معاملاتی عالی تبدیل می‌کند.

CryptoSpaniards CryptoSpaniards یک شبیه‌ساز برای افرادی است که اطلاعات کمی در مورد ترید دارند.

این پلتفرم به شما امکان می‌دهد با ۱۰۰۰۰ دلار (قابل تنظیم از ۱۰۰ دلار تا ۱ میلیون دلار) پول مجازی با ۳۰ ارز دیجیتال معامله کنید. همچنین، می‌توانید انواع سفارشات و ویژگی‌های پیشرفته‌تر را برای استراتژی‌های معاملاتی خود فعال کنید. طراحی رابط کاربری ساده آن شامل نمودارهایی است که معامله را آسان می‌کند.

معامله‌گری و ترید یکی از مهارت‌هایی است که می‌توان آن را مانند سایر مهارت‌ها با تمرین آموخت. بنابراین، بهترین راه برای تمرین مهارت ترید، استفاده از پلتفرم‌های ترید دمو ارز دیجیتال است که نیازی به سرمایه‌گذاری با پول واقعی ندارند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.