ارز دیجیتال ترنسفر توکن (TTT)

ارز دیجیتال ترنسفر توکن (TTT)

ترنسفر توکن The Transfer Token که با نماد اختصاری TTT به نمایش در می‌آید نوعی ارز دیجیتالی رمز پایه و یا رمز نگاری شده به شمار می‌رود. این ارز دیجیتالی توسط Atom Solutions ساخته شده و توسعه پیدا کرده است. ارز دیجیتالی

ترنسفر توکن Transfer Token در واقع نماد و نشانه بومی کیف پول دیجیتالی ترانسفر توکن Transfer Token است.هدف اولیه تیم توسعه دهنده، از ارائه Transfer Token و دارایی دیجیتالی این بوده که از طریق آن بتوان چشم انداز فعلی مبادله ارز و هم‌چنین حواله‌های خارج از کشور را با تغییر و تحولاتی عمیق مواجه نمود. این رمز ارز دیجیتالی می‌تواند به سودآوری بیشتر برای کاربران و دارندگان خود در مبادلات ارزی کمک کند. در حال حاضر، پیشرفت‌های تکنولوژیک، توانسته بسیاری از امور را ساده کند و از طرف دیگر توسعه این فناوری‌ها انجام بسیاری از کارها از قبیل مبادلات و بازرگانی را دچار تحولاتی عمیق گردانیده است. در این اوضاع، ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری در انواع مختلف این دارایی‌ها نیز گسترش قابل توجهی یافته است. این ارزها هر یک دارای اهداف مختلفی هستند و قصد دارند تا حیطه خاصی را دچار تغییر و تحول کنند. از جمله این ارزها می‌توان ارز دیجیتال ترنسفر توکن Transfer Token را نام برد که قصد دارد به ایجاد تحولاتی بزرگ در زمینه تجارت و مبادلات ارزی کمک کند.

ویژگی‌های ارز دیجیتال ترنسفر توکن Transfer Token (TTT)

TTT Transfer Token ترنسفر توکن دارای قابلیت‌های بسیاری است. از جمله این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که ارز دیجیتالی ترنسفر توکن می‌تواند در مقایسه با شرایط فعلی، که در زمینه تجارت ارزی و مبادلات ارزی در خارج از کشور وجود دارد، هزینه‌های مختلف از جمله هزینه‌های مربوط به داد و ستد و مبادله را با کاهش قابل ملاحظه‌ای مواجه کند و آن‌ها را به حداقل ممکن برساند. ترنسفر توکن Transfer Token TTT یک توکن بر بستر اتریوم با استاندارد ERC-20 است، که به گفته تیم پشتیبان آن در آینده ای نزدیک شبکه مخصوص به خود کیف پول را راه اندازی خواهند کرد. این توکن، توکن بومی کیف پول Eternal است هدف اولیه تیم توسعه دهنده، از ارائه این ارز و دارایی دیجیتالی این بوده که از طریق آن بتوان چشم انداز فعلی مبادله ارز و هم‌چنین حواله‌های خارج از کشور را با تغییر و تحولاتی عمیق مواجه نمود. این رمز ارز دیجیتالی می‌تواند به سودآوری بیشتر برای کاربران و دارندگان خود در مبادلات ارزی کمک کند.

ترانسفر توکن Transfer Token، دارای قدرت توزیع سهام است. از این طریق کاربران و دارندگان آن، این امکان را پیدا می‌کنند که بتوانند بخشی از هزینه‌های ناشی از خرید و فروش سایر کاربران در بستر کیف پول دیجیتالی را به صورت هفتگی دریافت نمایند. این میزان از هزینه دریافتی، با میزان ارز دیجیتال ترنسفر توکن TTT که در حساب کیف پول خود دارند محاسبه می‌شود و سپس به آن‌ها باز گردانده می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت این ویژگی از ویژگی‌های اساسی این رمز ارز به شمار می‌رود که طی آن به طور معمول، حدود ۵۰ درصد از هزینه‌های ناشی از مبادله و تجارت با استفاده از کیف پول این پروژه به کاربران بازگردانده می‌شود. تیم توسعه دهنده و سازنده ترنسفر توکن Transfer Token بر این باورند که هر چند ترنسفر توکن Transfer Token نماد و نشانه بومی کیف پول ترانسفر توکن Transfer Token است اما دارای این قابلیت است که بتوان آن را در تعدادی از صرافی‌های خارجی نیز معامله کرد. این تیم قصد دارد تا در آینده بتواند بازار حواله و هم‌چنین تجارت و ارز خارجی را متحول کند. در حقیقت هدف این تیم این است که بتوانند انقلابی را در حوزه حواله‌های خارج از کشور و هم‌چنین بازار ایجاد نمایند و هدف نهایی آن‌ها نیز صنعت فین تک در نظر گرفته شده است.

بنیان گذاران ارز دیجیتال ترنسفر توکن Transfer Token TTT

همان طور که گفته شد این توکن یک توکن کاربردی برای کیف پول Eternal است. کیف پول Eternal توسط شرکت ATOM SOLUTIONS که در ژاپن واقع است راه اندازی شده، این شرکت که توسط آقای Hirokazu Hayashi تاسیس شده مدعی است که با استفاده از فین تک به دنبال راهی برای تسریع و سهولت در تبادلات مالی است. فین تک به شرکت هایی می گویند که با استفاده از تکنولوژی روز، تلاش می کنند خدمات مالی را کار آمدتر کنند.

بنیان گذار این پروژه آقای Hirokazu Hayashi از سال 1993 تا 2000 در بخش فروش یک شرکت طراحی نرم افزار فعالیت داشته و بعد از آن به مدت هفت سال به عنوان مشاوره مالی در یک شرکت آسیایی فعال بوده است. همچنین ایشان از سال 2007 تا 2012 به عنوان عضو تیم تنظیم مقررات در یک شرکت مشغول به کار بوده است و بعد از آن از سال 2012 به مدت 10 سال مدیرعامل ATOM SOLUTIONS بوده است.

از دیگر مدیران این تیم آقای Clement S.J است که از سال 2014 تا 2018 سابقه فعالیت در زمینه جذب سرمایه و استراتژی کاری را دارد و از سال 2018 تا به امروز در تیم ATOM SOLUTIONS مشغول به کار بوده است.

مدیر ارشد فناوری این شرکت آقای Rajkumar Bhaji است که از سال 2010 تا 2016 در زمینه ساخت و توسعه نرم افزار فعالیت داشته است. ایشان از سال 2018 جذب شرکت ATOM SOLUTIONS شده است.

با بررسی بیشتر افراد این پروژه متوجه شدیم این شرکت از تعداد زیادی افراد از ژاپن و هند و فیلیپین و ویتنام تشکیل شده است که از سال 2012 توسط مدیر عامل آن Hirokazu Hayashi شروع به فعالیت کرده است.

عملکرد پلتفرم ترنسفر توکن Transfer Token TTT

ا پلتفرم ترنسفر توکن Transfer Token TTT خود را یک کیف پول غیرمتمرکز عنوان می کند که خدمات مالی را برای تمامی افراد در هر کجای جهان فراهم می سازد. همچنین این کیف پول عنوان کرده است که با استفاده از تکنولوژی دیفای می تواند به 1.7 میلیارد نفری که در جهان دسترسی به سیستم بانکی را ندارند سرویس بدهد.

این شرکت با استفاده از چند موسسه مالی بزرگ در ژاپن و هند و ویتنام و فیلیپین در تلاش است که خدمات خرید آنلاین و تبادلات مالی و پرداخت قبوض و جا به جایی حواله و دریافت وام را برای کاربران خود فراهم کند.

کاربران می توانند با نصب برنامه این پلتفرم روی گوشی های هوشمند خود از سرویس های این پلتفرم بهره مند شوند در ادامه به خدماتی که این پلتفرم در بخش پیشخوان خود ارائه می دهد میپردازیم.

ترنسفر توکن در بخش خدمات پیشخوان خود اشاره می کند که کاربران می توانند بدون داشتن حساب بانکی با مراجعه به موسسات مشخص شده توکن های ترنسفر توکن Transfer Token TTT خود را به ارز فیات آن کشور تبدیل کنند، از این رو این پلتفرم را مناسب برای توریست ها می داند.

کاربران می توانند از قابلیت جست و جو گر ترنسفر توکن Transfer Token برای پیدا کردن دفتر های پیشخوان این پروژه در اطراف محل اقامت خود اقدام کنند، همچنین می توانید این آدرس ها را نشانه گذاری کنید تا برای استفاده مجدد از آن در وقت صرفه جویی کنید. ترنسفر توکن Transfer Token خود را یک پلتفرم کاملا غیرمتمرکز بیان کرده است اما کاربران برای استفاده از پیشخوان باید احراز هویت کنند که این با غیرمتمرکز بودن یک سیستم در تناقض است.

از طرفی یک کیف پول غیرمتمرکز چگونه می تواند با یک موسسه مالی که باید گزارش مالیاتی بدهد همکاری کند؟؟ اگر هویت افراد فاش شود که غیرمتمرکز نیست و اگر دسترسی به اطلاعات کاربران داشته باشند که دیگر محرمانگی وجود ندارد.
از دیگر نکات عجیب ترنسفر توکن Transfer Token این است که کاربران می توانند توکن ترنسفر توکن Transfer Token را به پول فیات تبدیل کنند اما برای خرید همان توکن حتما باید از صرافی های غیرمتمرکز و یا صرافی های متمرکز استفاده کنند. ترنسفر توکن Transfer Token مدعی شده خدماتی مانند کمک به موسسات خیریه و سیستم رای گیری و سیستم آب و فاضلاب و حتی بیمه و املاک را در فیلیپین پوشش می دهد اما هیچ سندی از این رابطه ارائه نداده و همان طور که گفته شد موسسه Bayad منکر همکاری با این پلتفرم است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.