معرفی پروژه گیمینگ WidiLand

معرفی پروژه گیمینگ WidiLand

کسب درآمد از طریق بازی کردن تقریبا رویای هر گیمری است. روشی که اخیرا خیلی محبوب شده است بازی های بلاک چینی هستند. در این بازی‌ها آیتم‌های داخل بازی مثل سلاح‌ها و ابزارهای مختلف به صورت توکن های غیرمثلی عرضه می‌شوند و می‌توانید

را خرید و فروش کنید رخی بازی‌ها در ازای بازی کردن به شما پول می‌دهند.

بازی‌های بازی کن و پولدارشو (Play2Earn)، متعلق به صنعت گیم‌فای (GameFi) که به سرعت در حال رشد هستند، تأثیر قابل توجهی در عرصه رمزارزها گذاشته‌اند. در این سیستم، به بازیکنان اجازه داده می شود تا کنترل دارایی‌های خود درون بازی را در اختیار بگیرند، که این امر فرصت کسب درآمد را برای آن‌ها ایجاد کرده است. بازی بلاکچینی WIDILAND چیست؟ بازی بلاکچینی WIDILAND به این صورت است که کاربران باید تصور کنند که هنگام بازی به یک سیاره دیگر رفته اند و مشغول ساخت یک جهان جديد هستند که مسلما در حین بازی با چالش های مختلفی روبه رو می شوند .کاربران با استفاده از کاراکترهای خود به یک کره مانند زمین نقل مکان می‌کنند و در آنجا به ساختن و محافظت از خانه‌های جدید خود می‌پردازند. در قسمت اول کاربران به چندین دسته تقسیم می‌شوند مانند کشاورزان و معدنچیان و یا سازندگان، که برای شروع یک زندگی جدید باید فعالیت داشته باشند.

افرادی که کشاورزی را انتخاب می‌کنند باید توجه داشته باشند که انواع زمین وجود دارد که همگی مبتنی‌بر توکن های غیر مثلی هستند و باید از مارکت پلیس یا بازار توکن های غیر مثلی تهیه بشود.نکته مهم آن این موضوع است که زمین است که به کاربر می‌گوید چه چیزی را می‌توانند بکارند و در مورد کاشت محصولات محدودیت وجود دارد. کاربران حتماً باید از منابعی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد درست استفاده نمایند چرا که محدود می‌باشند و در قسمت دوم کاربران باید از دستاوردهای خود در مقابل مهاجمان محافظت کنند و در صورت نیاز با آنها به مبارزه کنند. نام ارز دیجیتال این بازی widiland می باشد و نماد اختصاری آن Widi می باشد و توکن بومی شبکه آن WSO است که جهت کارمزد گس شبکه استفاده می شود.

عرضه اولیه توکن ۳۰ نوامبر 2021 بود و حداکثر عرضه ی آن ۴۰۰ میلیون واحد است و روی بستر بلاکچینی بی ان بی چین قرار دارد و هم چنین همانطور که در بالاتر بیان کردیم درداخل بازی توکن هایی به اسم WSO وجود دارد که به تعداد نامحدود می‌باشد و قابلیت تبدیل شدن به موارد مختلفی مانند NFT و یا WIDI را دارد.

این بازی یک بازی FREE PLAY TO EARN هستش به این صورت که شما رایگان وارد بازی می شوید و نیازی به خرید توکن خود بازی برای شروع بازی نیست ولی خب مثل اکثر بازی های دیگر اگر شما توکن غیرمثلی یا زمین بازی را بخرید سرعت پیشرفتتون در بازی بیشتر می شود و از طرف دیگر درآمدتان نیز وابسته به آن بیشتر می شود.این بازی روی ویندوز و اندروید لانچ شده است. توکن اصلی بازی ویدی هستش که شما می توانید با خرید این توکن در داخل بازی ازش استفاده کنید در زمینه های خرید کارکتر یا زمین و …و از طرفی ریوارد بازی کنان نیز این توکن است. که اگر مایل به خرید قابلیت های بازی نباشید می توانید آن را داخل پنکیک سواپ خرید و فروش کنید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.