بازی متاورس ماویا MAVIA

بازی متاورس ماویا MAVIA

بازی متاورس ماویا یک بازی استراتژیک AAA MMO است که به بازیکنان اجازه می‌دهد زمین بخرند، پایگاهی بسازند و با بازیکنان دیگر برای RUBY مبارزه کنند. سه نوع NFT در بازی وجود دارد – Land، Heroes و Statues، .

که هر کدام را می توان در بازار بازی متاورس ماویا برای توکن MAVIA خرید و فروخت، و NFT ها را فقط می توان با استفاده از ارز دیجیتال RUBY ارتقا داد RUBY ارز اصلی بازی متاورس ماویا برای کسب درآمد در بازی است و می توان با برنده شدن در نبردها در مقابل پایگاه های دیگر به دست آورد. بازی متاورس ماویا در حال حاضر در حال توسعه است و تاریخ عرضه رسمی توکن و تاریخ عرضه بازی متعاقبا اعلام خواهد شد. قهرمانان ماویا (Heroes of Mavia) بازی استراتژی آنلاین چندنفره گسترده با هدف کسب درآمد بوده که بر مبنای بلاک چین است. همچنین لازم به ذکر است که این بازی را Skrice Studios توسعه بخشیده است. حالا این بازی هیجان‌زده بوده که تکمیل دور اولیه تأمین مالی ۵.۵ میلیون دلاری خود را اعلام کند. این پروژه از درآمدهای حاصله استفاده می‌کند تا بازی را توسعه بخشیده، استعدادهای برتر را جذب کرده و این جامعه را رشد دهد.

دور اولیه تأمین مالی این بازی شاهد مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر شناخته‌شده‌ای بود که علاقه بسیار زیادی به صنعت بازی بلاک چین نشان داده‌اند. این دور توسط آزمایشگاه‌های بایننس (Binance Labs) و سرمایه‌گذاران دیگری همچون Genblock Capital، Delphi Digital، Mechanism Capital، Alameda Research، Animoca Brands، YGG، YGG SEA، ExNetwork Capital، Double Peak Ventures، Merit Circle، Hashkey Capital و بسیاری از دیگر سرمایه‌گذاران فرشته رهبری می‌شود. بدین ترتیب بازی بلاک چینی قهرمانان ماویا توانست دور تأمین مالی بسیار خوبی داشته باشد.

«بیل چین» رئیس سرمایه‌گذاری در آزمایشگاه‌های بایننس گفت: «در زمانی که بازی کسب درآمد در حال ترکاندن علاقه افراد به‌صورت جهانی است، ما باور داریم که ماویا (Mavia) و تیم پشت آن در موقعیتی قرار دارند که یکی از عناوین برتر تریپل ای (AAA) این صنعت شوند.»

مقدمه بازی ماویا/ Mavia

ما در شرف فرود در دنیای شیداییبازی متاورس ماویا Mavia هستیم!

جزیره جادویی ماویا که پس از یک فوران مرموز از زیر آب دریا بیرون می‌آید، مملو از زمین‌ها و ثروت‌های مخاطره‌آمیز است که هنوز توسط چشم انسان دیده نشده است.

همانطور که در بازی متاورس ماویا Mavia فرود می آیید، باید پایگاه و ساختارهای دفاعی خود را بسازید تا از خود در برابر مهاجمان فرصت طلب دشمن محافظت کنید. همانطور که ارتش توانمند خود را رشد می دهید، می توانید پایگاه های ضعیف دشمنان را فتح کنید و منابع گرانبهای طلا و نفت آنها را با حیله گری غارت کنید.

وسوسه انگیزترین منبعی که ماجراجویان را به جزیره می کشاند RUBY نام دارد، ارز اصلی بازی برای کسب درآمد در اکوسیستم بازی متاورس ماویا.

با شکست دادن پایگاه های دشمن به شما با RUBY پاداش داده میشود و می توانید از آن برای ارتقای هوشمندانه Base، Hero و Statue NFT های خود استفاده کنید و تولید، قدرت و پتانسیل درآمد خود را بیشتر افزایش دهید.  بخش‌های وسیعی از زمین‌های دست‌نخورده هنوز مورد کاوش قرار نگرفته‌اند، زیرا بخش‌های بیشتری از این جزیره اسرارآمیز به تدریج از طریق “فرایند کشف زمین” کشف خواهد شد.

در بازی متاورس ماویا Mavia پر سرعت و چندنفره، مهارت‌های مدیریت و تصمیم‌گیری شما آزمایش می‌شود، زیرا در نظر می‌گیرید که کدام فناوری، ساختمان‌ها و نیروها را باید ارتقا دهید و با دقت برنامه‌ریزی کنید که کدام استراتژی‌ها را برای گول زدن سایر فرماندهان و پایگاه‌های آنها به کار بگیرید.

بازی متاورس ماویا Mavia چشم انداز بازی NFT را با مکانیک های پیچیده، گیم پلی هیجان انگیز و ویژگی های منحصر بفرد کسب درآمد تغییر می دهد، که تضمین می کند با ترکیبات و استراتژی های جنگی بی حد و حصری که می توان در میدان جنگ به کار گرفت، شما را سرپا نگه می دارد.

بازی متاورس ماویا Mavia استراتژیک چند نفره موبایلی اعتیاد آور به شما فرصتی می دهد تا منابع و یاقوت را حتی زمانی که آفلاین هستید به دست آورید.

به عنوان یک فرمانده پایگاه وظیفه شما این است که وسیله نقلیه، پیاده نظام و واحدهای هوایی خود را برای حمله به پایگاه های دشمن برای بدست آوردن RUBY بسازید و در عین حال از منابع خود با دیوارها، برج ها، تله ها و طعمه های به خوبی برنامه ریزی شده محافظت کنید.

اگر می خواهید موفق شوید، باید تعادل مناسبی از هزینه های RUBY را در نیروهای تهاجمی و دفاعی خود پیدا کنید!

در حین بازی متاورس ماویا Mavia، هدف شما این است که تا جایی که می توانید یاقوت به دست آورید تا به سرعت پایه خود را گسترش داده و سطح خود را ارتقا دهید.

اقتصاد پایه و زمین در بازی متاورس ماویا Mavia

در بازی متاورس ماویا Mavia ، زمین یکی از با ارزش ترین دارایی ها است. در ابتدا، تمام زمین ها با پایه سطح 1 شروع می شوند. همانطور که بازیکنان زمین خود را توسعه می دهند و RUBY را مجدداً برای ارتقاء سطح پایگاه HQ خود و ساختن دیوارها، سربازان و سایر ساختارهای دفاعی خود سرمایه گذاری می کنند، ارزش زمین بهبود می یابد. با قوی‌تر شدن BASE، ارزش زمین افزایش می‌یابد و گزینه‌های متعددی برای کسب درآمد احتمالی توسط مالک ایجاد می‌کند: ۱: اجرای بازی متاورس ماویا Mavia صاحب زمین می تواند از پایگاهی که در اختیار دارد برای مبارزه با پایگاه ها و بازیکنان دیگر در سراسر جزیره ماویا استفاده کند و برای RUBY رقابت کند. با افزایش قدرت پایه، بازیکن می‌تواند با حریفان قوی‌تر مبارزه کند، همچنین در صورت پیروزی، پاداش‌های بالاتری دریافت می‌کند. ۲: پایگاه فروش در بازار بازی متاورس ماویا Mavia

مالک پایگاه می تواند زمین موجود در بازار ماویا Mavia را برای توکن ماویا بفروشد و تمام پیشرفت های انجام شده در پایگاه را به مالک جدید منتقل کند. هنگامی که یک پایگاه یا ساختمان‌های آن ارتقاء می‌یابد، همیشه در همان سطح یا بالاتر باقی می‌مانند و ارزش دائمی آن را بیشتر می‌کنند. فروش به سبک «اکنون بخرید» و «حراج» در دسترس خواهد بود. ۳: اجاره پایگاه در بازی متاورس ماویا Mavia مشابه مدل «AirBnB»، صاحبان پایگاه می‌توانند پایگاه خود را بر اساس محدوده تاریخ و قیمت تعیین‌شده توسط مالک اجاره کنند. مستاجر پایگاه پیشاپیش ماویا MAVIA را به مالک پرداخت می کند، اما به نوبه خود می تواند تمام RUBY تولید شده از BASE را به دست آورده و نگه دارد. این شامل RUBY برنده شده از نبرد با حریفان، نبردهای دفاعی موفق، تکمیل چالش‌ها، یافتن آیتم‌های کمیاب، و رویدادهای دیگری است که برای بازیکنان RUBY به دست می‌آورد.

صاحب پایگاه از تولید این یاقوت توسط بازیکن سودی نخواهد برد، بلکه در عوض از قرارداد اجاره درآمد غیرفعال در قالب MAVIA ایجاد خواهد کرد. : مشارکت های پایه در بازی متاورس ماویا Mavia

شراکت ها راه خوبی برای بازیکنان جدید برای ورود به دنیای ماویا Mavia است که نیازی به پرداخت اولیه ماویا MAVIA ندارد. مشابه برنامه بورسیه Axie Infinity، Base Partnerships به مالک پایگاه اجازه می دهد تا زمین خود را به بازیکن دیگری قرض دهد و انتظار داشته باشد که بازیکن از پایگاه استفاده کند، ارتش را به رشد خود ادامه دهد و پایگاه را بهبود بخشد، و همچنین با بازیکنان دیگر بجنگد و جوایز RUBY را به همراه داشته باشد.

آینده بازی متاورس ماویا Mavia

بسیاری از بازیکنان ممکن است NFT های ماویا Mavia خود را در یک کیف پول اصلی مانند Metamask روی دسکتاپ خود داشته باشند.

با این حال، زمانی که همان بازیکن می‌خواهد ماویا Mavia را روی تلفن خود بازی کند، می‌تواند کیف پول دیگری مانند Trustswap داشته باشد و دوست دارد با استفاده از این کیف پول نیز بازی کند.

به همین دلیل، ما این امکان را ایجاد کردیم که یک کیف پول «مجاز» به حساب ماویا Mavia شما اضافه کنیم، که به حداکثر سه آدرس کیف پول اضافی اجازه می‌دهد با استفاده از NFT‌های حساب اصلی شما وارد شوید و بازی ماویا Mavia را بازی کنید. کیف پول‌های مجاز نمی‌توانند NFT‌ها را از کیف پول اصلی شما بفروشند یا منتقل کنند، اما فقط مجوز بازی با آن NFT‌ها را خواهند داشت.

تاریخ عرضه رسمی بازی متاورس ماویا Mavia هنوز اعلام نشده است. با این حال، برنامه (فصل اول سال)Q1 2022 را به عنوان راه اندازی بتا بازی، و فصل دوم سال را برای عرضه رسمی بازی نشان می دهد. بازی متاورس ماویا Mavia می تواند یک جهان بسیار گیج کننده باشد، با حملات غیرمنتظره ای که در هر زمان پایگاه شما را هدف قرار می دهد. اگرچه پایگاه‌های شما می‌توانند دارای سیستم دفاعی خودکار باشند، توصیه می‌شود پیشرفت پایگاه خود را در زمان درست پیگیری کنید و مراقب آموزش نیروها، ساختارها و سطوح ذخیره‌سازی خود باشید.

بازی متاورس ماویا Mavia می تواند با اکانت های تلگرام بازیکنان را به هم متصل کند و به بازیکنان این امکان را می دهد تا برای رویدادهای مختلف بازی که توسط کاربر مشخص می شود، اعلان دریافت کنند.

بازی متاورس ماویا Mavia یک بازی استراتژیک AAA MMO است که به بازیکنان اجازه می‌دهد زمین بخرند، پایگاهی بسازند و با بازیکنان دیگر برای RUBY مبارزه کنند. سه نوع NFT در بازی وجود دارد – Land، Heroes و Statues، که هر کدام را می توان در بازار بازی متاورس ماویا برای توکن ماویا MAVIA خرید و فروخت، و NFT ها را فقط می توان با استفاده از ارز دیجیتال RUBY ارتقا داد.

RUBY ارز اصلی بازی برای کسب درآمد در بازی است و می توان با برنده شدن در نبردها در مقابل پایگاه های دیگر به دست آورد. بازی متاورس ماویا Mavia در حال حاضر در حال توسعه است و تاریخ عرضه رسمی توکن و تاریخ عرضه بازی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.