یکی از NFT های جذاب در 2022 NBA Top Shot

یکی از NFT های جذاب در 2022 NBA Top Shot

این پلتفرم در اکتبر 2020 راه اندازی شد. NBA Top Shot به کاربران ثبت نام شده خود امکان خرید و فروش کلیپ‌های ویدیویی کوتاه از بازی‌های انجمن ملی بسکتبال (NBA) و انجمن ملی بسکتبال زنان (WNBA) را می‌دهد.

هر ویدیو به شکل یک NFT در دسترس است. NBA Top Shot روی بلاک چین فلو که مختص شرکت دپر لبز است، ساخته شده که دارای سرعت تراکنش سریع و گس فی پایین است. این پروژه تلاشی نوآورانه توسط Dapper Labs برای استفاده از محبوبیت عمومی مفهوم کارت تجارت ورزشی، در محیط دیجیتال و مبتنی بر بلاک چین است. دپر لبز، توسعه‌دهنده فناوری بلاک چین، یک شرکت شناخته شده در صنعت کریپتو است. این شرکت در پشت بازی بسیار محبوب کریپتوکیتیز، اولین بازی پرطرفدار NFT برای کسب درآمد بود. در سال 2019، آزمایشگاه دپر راه اندازی شبکه بلاک چین خود به نام Flow و همچنین همکاری با NBA برای معرفی پلت فرم NBA Top Shot NFT را اعلام کرد.

بازار کلکسیونی و ورزش تاریخ خاصی دارد. لیگ بسکتبال NBA تصمیم گرفته است تا توکن های NFT بازی های مورد علاقه هواداران را در آخرین فصل از بازار عصر دیجیتال به فروش برساند.

NBA Top Shot جدیدترین محصول پرفروش در صنعت بلاک چین است که تخیل ارزهای دیجیتال سخت کوش و طرفداران ورزش را به خود جلب کرده است. در سال 2019، Dapper Labs این پلتفرم را با همکاری NBA راه اندازی کرد. این سیستم کلیپ های ویدئویی بسکتبال برجسته را در قالب توکن های غیر قابل تعویض تولید و به فروش می رساند. ویژگی منحصر به فرد هر NFT از طریق هر کد رمزگذاری توکن احراز هویت و ذخیره می شود، و آنها را برای محافظت از مالکیت آیتم های منحصر به فرد مانند آثار هنری یا آهنگ های موسیقی یا حتی نکات برجسته NBA و تصاویر برتر ایده آل می کند. هنگام خرید NFT از پلتفرم NBA Top Shot، موارد زیر را دریافت خواهید کرد:

کلیپی از لحظه رویداد مورد نظر در NBA

آثار هنری تیم NBA

آمار بازی و آمار تاریخی برای بازیکن مربوطه

شرح فوری رویداد

شماره سریال منحصر به فرد که احراز هویت NFT را تأیید می کند

NBA Top Shot چگونه کار می کند؟

مرتباً به Dapper Labs نکات ویدیویی دارای مجوز رسمی از بازی‌های بسیار محبوب لیگ را ارائه می‌دهد. Dapper Labs کلیپ‌های ویدیویی را از محتوای ارائه شده ایجاد می‌کند و آن‌ها را در پلتفرم رسمی NBA Top Shot در قالب NFT منتشر می‌کند. کاربران می‌توانند این NFT ها را در بسته‌ها و مجموعه‌ها خریداری کنند. NBA Top Shot همچنین دارای یک بازار NFT است که در آن کاربران می‌توانند NFT های اولیه خریداری شده خود را در بازار ثانویه معامله کنند.

بسته‌های برتر NBA چیست؟

کاربران پلتفرم NBA Top Shot می توانند بسته های این سیستم را در دوره موسوم به “دراپ” خریداری کنند.این قیمت‌ها در زمان‌های تصادفی اما تصادفی برنامه‌ریزی می‌شوند و بسته‌هایی با قیمت‌هایی از چند دلار تا چند هزار دلار ارائه می‌دهند. قیمت این بسته ها بر اساس شماره ردیف رایج یا کمیاب در سطح پلت فرم رسمی NBA Top Shot طبقه بندی می شود.

بسته ها بر اساس اولویت اول فروخته می شوند. هنگامی که بسته ها برای خرید در پلتفرم ارائه می شوند، کاربران در صف خواهند ایستاد. این بسته ها معمولا به سرعت به فروش می رسند و پس از فروش، کاربران فقط می توانند آنها را در بازار P2P خریداری کنند. برای اینکه فرصت را از دست ندهید، باید بسته ها را در وب سایت رسمی NBA Top Shot زیر نظر داشته باشید.

اگرچه کلیپ های NFT که به عنوان لحظه ها شناخته می شوند، از بازیگران محبوب و به طور کلی نمایش های افسانه ای ارزشمندتر هستند، حتی لحظات غم انگیزتر نیز می توانند بسیار ارزشمند باشند. به شماره سریال روی بسته توجه کنید. زیرا هر چه عدد کوچکتر باشد، ارزش بیشتری دارد.

اگر لحظه ای که مالک آن هستید شماره یک باشد، ارزش NFT شما بیشتر از سایر نسخه های فروخته شده خواهد بود. زیرا اولین در نوع خود است.

لحظه ها بر خلاف پکیج ها که فقط در پلتفرم رسمی NBA Top Shot قابل خرید هستند، در بازار توسط کاربران خرید و فروش می شوند. لحظه‌ها اساساً بخشی از بسته‌های باز هستند و از آنجایی که معمولاً خیلی سریع فروخته می‌شوند، خرید لحظه‌های دست دوم گاهی اوقات تنها راه برای دریافت آن‌ها است. بسیاری از سرمایه گذاران دریافته اند که اغلب برای خرید بسته های NBA Top Shot خیلی دیر است.

برخی از مردم امروزه از طریق معامله در تاپ شات NBA امرار معاش می کنند. این یک پلتفرم بازار آزاد است، به این معنی که مردم می توانند از آن به هر شکلی که می خواهند استفاده کنند، چه به عنوان منبع درآمد پایدار، چه به عنوان سرمایه گذاری بلندمدت یا به عنوان یک پلت فرم معاملات روزانه.بنابراین، NBA Top Shot ایده دارایی های کلکسیونی سنتی را به شکل سریع و قابل دسترس خود برای پایگاه جهانی تبدیل کرده است. این پلتفرم افراد را از همه اقشار از جمله طرفداران بسکتبال، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال و معامله گران بین پلتفرمی جذب کرده است.

بسته‌های NBA Top Shot چیست؟

لحظه‌ها اساسی‌ترین واحد از محصولات این پلتفرم هستند. لحظه‌ها به صورت بسته‌بندی منتشر می‌شوند و نمی‌توان آن‌ها را به صورت جداگانه خریداری کرد. هر بسته شامل چند لحظه است. متناسب با نوع بسته ، این لحظه‌ها ممکن است از لایه‌های مختلفی باشند. بسته‌های معمولی:

این بسته‌ها ابتدایی‌ترین نوع بسته‌ها هستند و فقط حاوی لحظه‌هایی از ردیف معمولی هستند. هر بسته معمولاً 2 تا 5 لحظه دارد. بسته‌های معمولی ارزان‌ترین قیمت را دارند. بسته‌های پیش‌فرض در بسته‌های معمولی شامل Starter Pack و WNBA Starter Pack هستند. علاوه بر این، بسته‌های مشترک دیگر ممکن است توسط دپر لبز برای مناسبت‌ها، رویدادها یا مسابقات خاص منتشر شوند. بسته‌های کمیاب:

بسته‌های کمیاب قاعدتا از بسته‌های معمولی ارزشمندتر است. هر کدام از این موارد دارای یک لحظه نادر و چند لحظه از ردیف معمولی است. بسته‌های افسانه ای:

این نوع از بسته‌ها نادرترین نوع موجود در حال حاضر است. مدل افسانه ای معمولا شامل یک لحظه افسانه ای، سه لحظه نادر و چند لحظه معمولی هستند.

در حالی که بسته‌های معمولی عموما توسط پلتفرم NBA Top Shot برای خرید ارائه می‌شوند، بسته‌های کمیاب و افسانه ای اغلب به صورت متناوب در دسترس هستند. کلکسیونرها باید منتظر اطلاعیه‌ها و به روز رسانی های پلتفرم باشند تا این بسته‌ها را در صورت در دسترس قرار گرفتن دریافت کنند.

لحظات برتر NBA

سه راه متداول برای کلکسیونرها جهت دستیابی به لحظات برتر NBA وجود دارد: خرید بسته‌ها، تکمیل چالش‌های Flash و استفاده از بازار NBA Top Shot.

خرید بسته (بسته استارتر و بسته دراپ)

خرید بسته‌ها یکی از راه‌های تبدیل شدن به بخشی از جامعه کلکسیونرهای NBA Top Shot است. به طور معمول، دپر لبز بسته‌های پایه مانند Starter Pack و WNBA Starter Pack را در زمان های مختلف برای خرید در دسترس قرار می‌دهد. بسته‌های دیگر نیز در بخش دراپ ارائه می‌شوند.

چالش‌های فلش

چالش‌ها نیز یک راهی محبوب برای تصاحب لحظه‌های برتر هستند. یک نوع چالش رایج که اغلب توسط NBA Top Shot اجرا می‌شود، چالش Flash است که بر اساس آمار بازی یا بازیکن است. برای مثال، ممکن است از شرکت‌کنندگان در چالش خواسته شود که یک لحظه از بازیکنی که بیشترین امتیاز را در دور قبلی NBA کسب کرده، ارسال کنند. به برندگان چالش‌های فلش، لحظات انتخابی به عنوان جایزه داده می‌شود.

بازار NBA Top Shot

سومین راه برای به دست آوردن یکی از لحظه‌های NBA Top Shot از طریق خرید در بازار است. شما در این مارکت پلیس می‌توانید از فروشندگانی که NFT های خود را برای فروش فهرست کرده‌اند، خرید کنید. با استفاده از این پلتفرم شما می‌توانید برای خریدهای خود، فیلتر مناسب انتخاب کنید. شما می‌توانید NFT ها را بر اساس یک بازیکن خاص، تیم، فصل NBA، ردیف و موارد دیگر فیلتر کنید.

اولین پلتفرم مطرحی است که قصد دارد از محبوبیت ورزش در دنیای ارزهای دیجیتال استفاده کند. این پلتفرم همچنین از حمایت NBA، یکی از محبوب‌ترین برندهای لباس های ورزشی در جهان برخوردار است. این عوامل به محبوبیت فعلی پلتفرم در میان کلکسیونرها و طرفداران کمک کرده است. در حال حاضر برخی از درارایی ها در این پلتفرم به قیمت صدها هزار دلار فروخته شده اند.

گرانترین NBA Top Shot NFT که تاکنون در این پلتفرم فروخته شده مرتبط به بازی لبرون جیمز بوده که به قیمت 230000 دلار فروخته شده است. همچنین فوروارد لیکرز به دلیل فروخته شدن گران ترین NFT هایی که مرتبط با بازی او بوده اند، از محبوبیت زیادی در پلتفرم برخوردار است.

Dapper Labs همچنان به طرز ماهرانه ای عناصر کمیاب و درجات مختلف نادر بودن را به NFT ها اضافه می کند و باعث افزایش بیشتر علاقه کاربران به این پلتفرم می‌شود. همه این عوامل به ارزش افزوده NFTها کمک می کند.

چشم انداز NBA Top Shot تا حدود زیادی مثبت است و انتظار می رود این پلتفرم به موفقیت های بیشتری دست پیدا کند. همچنین انتظار داریم به دلیل عرضه NFT های ارزان روی پلتفرم به مرور زمان قیمت NFT های این مجموعه کاهش پیدا کند. NFT‌های پریمیوم که قبلاً منتشر شده‌اند ممکن است در آینده ارزش بیشتری پیدا کنند زیرا این نوع از توکن ها به تدریج ارزش بیشتری را به دست می‌آورند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.