بازی تیتان آرنا (Thetan Arena)

بازی تیتان آرنا (Thetan Arena)

تیتان آرنا (Thetan Arena) یک بازی بلاکچینی به سبک میدان نبرد برخط چند نفره (Multiplayer Online Battle Arena) یا MOBA است که به واسطه استودیوی WolfFun گسترش یافته است.

در بازی تیتان آرنا Thetan Arena، گیمرها می‎توانند با تشکیل یک تیم با گروهی از دوستان خود، با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازند. آنها همین طور می‌توانند با شرکت در فعالیت‌ها و رویدادهای درون بازی تیتان آرنا، توکن‌ اختصاصی این بازی را به دست آورند و کسب درآمد کنند. در اصل، گیم ‌پلی بازی Thetan Arena به شکلی ساخته شده که بر ترکیبی از مهارت‌های شخصی و کار تیمی متمرکز است. اگر در گذشته پوکمون یونیت (Pokemon Unite) یا هر بازی دیگری به سبک MOBA را بازی کرده باشید، گیم‌پلی بازی تیتان آرنا برایتان بسیار آشنا خواهد بود.

در بازی تیتان آرنا Thetan Arena یک قهرمان رایگان به شما داده می‌شود تا با آن بازی را آغاز کنید. این شخصیت رِیدون (Raidon) نام دارد که وظیفه‌اش حفظ امنیت مردم است. او اعتقاد دارد که عدالت حرف اول را می‌زند و به همین علت، قهرمان مردمان زمین است. رِیدون یکی از نخستین قهرمانایی است که می‌توانید در بازی تیتان آرنا داشته باشید. او از یک تفنگ به عنوان سلاح انتخابی خود استفاده می‌کند و در دسته‌ بندی قهرمانان، در گروه قاتل‌ها قرار می‌گیرد.

گیم‌پلی بازی تیتان آرنا Thetan Arena شامل بازی در تیم های ۴ نفره است. درنتیجه، شما می‌توانید این بازی را با دوستان خود انجام دهید یا به شکل تصادفی با بازیکنان دیگر در تمام جهان مسابقه داشته باشید. برای برنده شدن باید تلاش کنید دشمنان خود را در سریع‌ترین زمان امکان نابود کنید و تا جایی که می‌توانید، امتیاز بگیرید. گروهی که بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده بازی خواهد بود و بازیکنی که بیشترین امتیاز را برای گروه خود به دست آورده، به عنوان با ارزشمند ترین بازیکن (MVP) آن بازی مد نظر گرفته خواهد شد.

در بازی Thetan Arena تیتان آرنا 5 حالت گوناگون گیم‌پلی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در آنها مشارکت کنند:

بتل رویال، انفرادی یا گروهی: در مجموع ۱۲ بازیکن در کمتر از ۴ دقیقه با همدیگر رقابت دارند و در تلاشند تا به عنوان آخرین نفر زنده بمانند. مثل هر بتل رویال دیگری که امکان دارد بازی کرده باشید، گیم ‌پلی حالت بتل رویال در بازی تیتان آرنا هم شامل یک منطقه محصورشده است که با گذشت زمان کوچک‌تر و کوچک‌تر می‌شود. سوپراستار: ۸ بازیکن برای گرد‌آوری امتیاز مسابقه –حداکثر ۵۰ امتیاز از سوپراستار «مادر» که ستاره‌های امتیاز را تولید می‌کند– در کمتر از ۴ دقیقه با همدیگر رقابت می‌کنند. بازی مرگ: همان‌ گونه که از اسم آن پیدا است، این حالت شامل حذف گروه مقابل در کمتر از ۳ دقیقه با تارگت گرد‌آوری امتیاز حذف و تبدیل شدن به گروه برنده است. در این حالت، گروه های ۴ نفره به مصاف همدیگر می‌روند. محاصره برج: در این صورت، به هر گروه ۴ نفره یک برج برای دفاع داده می‌شود و تارگت، پایین آوردن برج حریف در حین دفاع از برج خود است. اگر تا پایان زمان بازی هیچ ‌یک از برج‌ها سقوط نکنند، گروهی که بیشترین امتیاز سلامت را داشته باشد، برنده می‌شود. نبرد سفارشی: همان گونه که از اسم آن پیدا است، می‌توانید در هر حالت انتخابی، با هر تعداد بازیکن و روی هر نقشه‌ای که می‌خواهید، بازی کنید. تیتان آرنا یک بازی آنلاین چند نفره مبارزه‌ای مبتنی بر بلاک چین است. این بازی همچنین عناصر ژانر بتل رویال را در خود دارد. در بازی تیتان ارنا یک سری هیرو (Hero) به صورت توکن ان اف تی وجود دارند که می‌توانید از طریق آن‌ها به مبارزه با دیگر بازیکنان پرداخته و پاداش کسب کنید. این بازی در حالت ابتدایی رایگان است و می‌توانید برای بهره‌مندی از قابلیت‌های هیروهای خاص، آن‌ها را از طریق بازارچه این بازی خریداری کنید.

تتان آرنا Thetan Arena روی شبکه بایننس اسمارت چین ساخته شده است. برای اتصال به این بازی نیازمند یک کیف پول ارز دیجیتال سازگار با این بلاک چین مانند متامسک (MetaMask) هستید.

اقتصاد این بازی مبتنی بر یک ارز دیجیتال به نان تتان کوین (Thetan Coin) با نماد THC است که با پیروزی در مبارزات و افزایش رتبه می‌توان آن را کسب کنید. از جمله کاربردهای این توکن معامله با دیگر رمز ارزها یا استفاده از آن برای خرید جعبه‌های معمولی یا اپیک به نام Thetan Box است.

این بازی همچنین دارای یک ارز انحصاری به نام تتان جم (Thetan Gem) با نماد THG است که برای آپگرید هیروها و استیکینگ استفاده می‌شود. عرضه حداکثری این رمز ارز 420 میلیون واحد است. از THG می‌توان برای خرید جعبه‌های لیمیتد لجندری (Legendary Thetan Box) استفاده کرد.

انجام بازی تتان آرنا مهارت‌های خاص و یک استراتژی مناسب را می‌طلبد. همانند اکثر بازی‌های موبا، تیتان آرنا هم برای مُد و حالت‌های مختلف بازی دارای نقشه است.

قهرمانان در بازی تیتان آرنا Thetan Arena

شخصیت‌هایی که در بازی تیتان آرنا Thetan Arena وجود دارند، قهرمانانی هستند که به ۳ تیم قاتل‌ها، تیراندازها و تانک‌ها تقسیم می‌شوند.

قهرمانان قاتل: این گروه، قاتلان کشنده و غیرقابل شناسایی هستند که می‌توانند وارد یک مبارزه شوند، قربانی خود را از بین ببرند و بعد، بدون آنکه شناسایی شوند، عقب ‌نشینی کنند. قاتل‌ها اصولا در مقایسه با دیگر گروه‌ها، از سلامت کمتری برخوردار هستند. از این رو و حتی با سلامت کم، سرعت چشمگیری دارند و آسیب بسیاری وارد می‌کنند. قهرمانان تیرانداز: تیراندازها مسئول حفظ سطح DPS (معیاری برای ارزیابی مقدار قدرت و صدمه وارد شده‌) در طی مبارزه هستند. سلامت و سرعت آنها اصولا در محدوده متوسط قرار دارد، اما از آن ‌جایی که DPS کامل و برابر 3 دارند، شدت حمله آنها خیلی است. قهرمانان تانک: قهرمانان تانک وظیفه دارند خود را در مقابل دشمن قرار دهند تا از آسیب رسیدن به همراهان خود جلوگیری کنند. در اصل، آنها به عنوان سپری برای تمام گروه عمل می‌کنند. از آنجایی که آنها لازم است با آسیب‌های بسیاری دست و پنجه نرم کنند، سلامتی آنها حداکثر و برابر ۳ است، در حالی که شدت حمله آنها معمولی است و سرعت نسبتاً پایینی دارند. اهمیت ندارد که قهرمان به چه تیمی تعلق دارد، تمام آنها توانایی ویژه به نام خشم دارند. اضافه بر این، هر قهرمان با دقت به نقش خود در میدان جنگ، ویژگی‌های ویژه دارد. درنتیجه، انتخاب یک قهرمان مناسب برای هر موقعیت به بازیکنان کمک می‌کند تا شانس برنده شدن خود در بازی تیتان آرنا را افزایش دهند.

قهرمانان از لحاظ کمیابی هم به ۳ گروه گوناگون تقسیم می‌شوند: قهرمان معمولی ، قهرمان حماسی و قهرمان افسانه‌ای نایاب بودن یک قهرمان خود توسط ۲ عامل مشخص می‌شود: کمیابی از لحاظ ویژگی‌های پایه و کمیاب بودن از لحاظ پوسته آن قهرمانانی که نایاب ‌تر هستند، سبک‌های بازی و مهارت‌های گوناگون تری دارند و همین طور، از شانس بالاتری برای دریافت جوایز نبرد برخوردارند.

در بازی Thetan Arena تیتان آرنا، 2 سطح ویژگی جداگانه وجود دارد: سطح قهرمان و سطح قهرمان درون بازی (In-Game Hero Level). سطح قهرمان، ویژگی‌های پایه قهرمانان را پیش از پیوستن به میدان جنگ توصیف می‌کند. ویژگی‌های پایه قهرمانان در زمان ورود به زمین، در سطح ۱ درون بازی خواهد بود. بازیکنان می‌توانند در طی تورنمنت‌ها، سطح قهرمانان خود را از ۱ به ۱۰ ارتقا دهند. ویژگی‌های درون بازی قهرمانان متناسب با وظایف آنها افزایش می‌یابد.

کمیابی قهرمانان از لحاظ پوسته هم به ۳ گروه تقسیم می‌شود: پوسته پیش ‌فرض، پوسته نادر و پوسته افسانه‌ای. زیادی هر پوسته در استخر فروش، کمیاب بودن آن را معلوم می‌کند. هرچه یک قهرمان ظاهر و جلوه‌های بصری بیشتری داشته باشد، کمیاب‌تر است و از فواید بیشتری، مثلاً زمان دریافت جوایز نبردها، برخوردار می‌شود.

مهارت‌ها در بازی تیتان آرنا Thetan Arena

همان گونه که گفته شد، قهرمانان در بازی تیتان آرنا Thetan Arena حاوی گروهی از مهارت‌ها هستند که به برتری آنها در میدان نبرد کمک می‌کند. پیش از ورود به میدان نبرد، بازیکنان لازم است اضافه بر یک قهرمان، 2 مهارت را هم انتخاب کنند. هر مهارت مربوط به نوع ویژه از مجموعه مهارت‌ها است. این مسئله بازیکنان را ملزم می‌کند که در مورد استفاده مؤثر از مهارت‌ها، تصمیمات آگاهانه ‌تری بگیرند.

هر هفته، ۱۵ مهارت به حالت تصادفی در استخر مهارت‌ها موجود می‌شود. بازیکنان تنها قادرند از مهارت‌هایی استفاده کنند که در دسترس هستند. مجموعه مهارت‌ها هر هفته به ‌روز می‌شود.

بر طبق ویژگی‌های اصلی خود، مهارت‌ها به ۳ مجموعه تقسیم می‌شوند که هر گروه مهارت هم شامل ۳ سطح است: پیش‌ فرض، نادر و افسانه‌ای.

مجموعه مهارت‌ها در بازی تیتان آرنا Thetan Arena به شرح پایین است:

مهارت اثر: وضعیت خود بازیکنان، متحدان و مخالفان را تغییر می‌دهد. مهارت آسیب: برای افزایش چشمگیر مقدار آسیب وارد شده در مدت زمان کوتاه استفاده می‌شود. مهارت پشتیبانی: به بازیکن در رفع حملات دشمن یاری می‌کند. بازی تیتان آرنا Thetan Arenaیک بازی به سبک MOBA است که جنبه تازه و ویژه از کریپتو را استفاده می‌کند. در کنار جنبه سرگرم ‌کننده بازی تیتان آرنا Thetan Arena امکان سرمایه ‌گذاری روی ارز دیجیتال اختصاصی این اکوسیستم یا NFTهای آن هم وجود دارد. در حالت کلی، می‌توان گفت که بازی تیتان آرنا یک بازی بسیار جذاب است که به علت عرضه گزینه‌های بسیار، بعد از مدتی یکنواخت یا خسته ‌کننده نمی‌شود. درنتیجه، آینده روشنی را می‌توان برای این پروژه تصور کرد!

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.